-->

Recenzja produktu od wibo | SPICY Lip Gloss

By Oliwia Felkel - 13:07


Cześć Wszystkim! Na pewno wszyscy czytający tego posta znają, a chociaż kojarzą firmę kosmetyczną "wibo". Dobrze rozwijająca się marka wciąż zachwyca i konkuruje z innym stoiskami kosmetycznymi. Pomimo tego, że moje serce należy do "Golden Rose" wciąż lubię testować nowości, a szczególnie wszelkiego rodzaju pomadki lub szminki. Od pewnego momentu wiele osób zachwyca się błyszczykiem SPICY Lip Gloss, który w przystępnej cenie kusi wieloma odcieniami. Dodatkowym plusem jest formuła, która podobno ma za zadanie powiększyć optycznie usta. Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii zapraszam do dalszego czytania! :)


SPICY Lip Gloss lub Lip Gloss SPICY dostępny jest w Rossmannie za ok. 10 zł. Cena bardzo przystępna, a co dopiero gdy zawitamy do drogerii w czasie BIG SALE! Błyszczyk dostępny jest w 6-7 odcieniach.














Lip Gloss zawiera także ekstrakt z papryczki chili, która ma działaś pobudzająco i stymulująco. Powoduje w niewielkiej skali efekt delikatnego pieczenia (którego ja osobiście wcale nie czuję). Uwydatnia i powiększa usta (nie widzę wielkiego powiększenia,z resztą mi jest to nie potrzebne).



















Jeżeli macie możliwość przetestowania - zróbcie to! Wystarczy zrobić swatcha i widać cudowny połysk na ręce! Nie przepadam osobiście za błyszczykami, szczerze to wolę pomadki  matowe. Ale gwarantuję Wam, że zakochacie się w tym produkcie!



Nie potrafiłam aż tak dobrze oddać Wam tego połysku na zdjęciu jakie jest w rzeczywistości. Przy wizycie w drogerii na prawdę zerknijcie na stoisko "wibo" i poszukajcie tego produkty, choćby nawet, żeby zrobić swatcha i przekonać się osobiście jaki jest ten błyszczyk. Dodatkowo ma przepiękny zapach, który akurat mi kojarzy się z arbuzem!




Dziękuję za poświęcenie chwili i przeczytanie posta. Dajcie znać w komentarzu jak Wam się podoba ten produkt. Jeżelibyście mogli polecić mi coś i napisać fajne produkty do konturowania brwi :) Miłego dnia :*

  • Share:

You Might Also Like

79 komentarze

  1. E tam ja mam wystarczająco duże i pełne usta :D Nie wieżę w działanie takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie widzę jakiegoś powiększenia, z resztą mi także jest to nie potrzebne. Jednak sam błyszczyk jest śliczny! ;)

      Usuń
  2. Twoja recenzja bardzo przekonuje, może któregoś dnia to ja wybiorę się do Rossmana i sama ją wypróbuje..:)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :)
      Również życzę miłego dnia :*

      Usuń
  3. Muszę wypróbować. Niestety moje usta naturalni są bardzo malutkie :D Może u mnie powiększenie zadziała :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta mi się moje akurat podobają i nie zabardzo chcę je powiększać.
    Ale fajny produkt.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej błyszczyk ich nie powiększa, ale za to ładnie podkreśla i super się błyszczy!

      Usuń
  5. Naprawdę ciekawie wygląda ten błyszczyk! <3
    Koleżanka opowiadała mi, że u niej mega dobrze się sprawdza, a Ty mnie jeszcze bardziej do niego przekonałaś.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy produkt :)
    Nie miałam z nim do czynienia, ale chyba sie skusze :D

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że produkt godny chociażby przetestowania! :D

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię markę Wibo, fajnie, że wprowadzają nowości na rynek :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczyk prezentuje się wspaniale :)
    Kiedyś uwielbiałam takie świecidełka. Teraz jednak stawiam o wiele bardziej na matowe produkty.
    Ale wibo bardzo znana i polecana firma:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Mnie też nie przekonuje nazwa "błyszczyk" ale jak nałożyłam warstwę, aby zrobić swatcha to zakochałam się! <3
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. Właśnie kupiłam ją ostatnio, bo nie miałam dużo pieniędzy przy sobie, a byla to najtańsza pomadka w Rossmanie haha
    Też lubię raczej matowe, ale właśnie miło mnie też zaskoczyła ta :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak fajnie, taak koszt tego produktu jest nie wielki. Ale efekt - genialny! <3

      Usuń
  11. Też wolę matowe pomadki, ale ta bardzo przypadła mi do gustu i mam ochotę używać jej codziennie!
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak będziesz w Rossmannie to zerknij na stoisko "wibo" - bardzo warto :)

      Usuń
  12. Nie znam produktu , chętnie przetestuje go ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem jak mogłam nie zauważyć tego produktu podczas mojej ostatniej wizyty w rossmanie , bo uwielbiam pomadki z Wibo oraz Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam już o tym błyszczyku i mam w planach go kupić :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona tak jak ja :)

      Usuń
  15. nie przepadam za błyszczącymi ustami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm... Ciekawy produkt, ale ja tak bardzo nienawidzę jak mi się coś błyszczy na ustach, że się nie skuszę :D A co do brwi to ja polecam wosk z bell który jest dostępy w biedronce, jest fajny :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Wibo lubię raczej lakiery. Błyszczyków raczej nie używam, wole szminki choć mam jakieś tam w kosmetyczce. Uwielbiałam je kiedyś w czasach gimnazjum i liceum. Brwi nie maluje wiec niestety nie mogę pomoc.
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z wibo chyba nie miałam jeszcze lakierów. Też zdecydowanie wolę szminki czy pomadki i to jeszcze matowe! ❤ Ale to mój jedyny błyszczyk, gdyż po prostu skradł moje serce ;)

      Usuń
  18. Ciekawy produkt :D na pewno przyglądnę się z bliższa chociaz też wolę te matowe produkty ;)
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaszkodzi zerknąć na ten produkt :)

      Usuń
  19. Ciekawy jest ten produkt! <3 Mi przydało by się powiększenie ust, bo mam mała górną wargę. Może się na niego skusze :*

    http://jyylii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie kochana musisz wybrać się do Rossmanna :*

      Usuń
  20. Uwielbiam wibo i wszystkie pomadki od nich<3 Tej jeszcze nie wypróbowałam, muszę spróbować!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także przepadam za tą marką kosmetyków! Ooo :)

      Usuń
  21. świetny produkt!
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. twoja recenzja i cena (nie ukrywajmy wyjątkowo niska) bardzo zachęca, ale osobiście nie znoszę tego efektu pieczenia na ustach... więc tym razem chyba się nie skuszę.. :(
    pozdrawiam, Mrs.Adella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, jak dla mnie ani trochę nie czuć tego pieczenia. No ale oczywiście to zależy od delikatności skóry drugiej osoby :*

      Usuń
  23. Przyznam, że ten kosmetyk mnie nie zachęca natomiast również uwielbiam produkty do ust Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo GR mają bardzo fajne pomadki, szminki itd. :)

      Usuń
  24. Nie przepadam za błyszczykami. Ale może kiedyś przetestują go na ręce i coś się zmieni :)
    Świetna recenzja :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda ciekawie, może się kiedyś na niego skuszę :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę przetestować!

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze przyznac, ze produkt bardzo ciekawy. Szkoda, ze jest pare obietnic bez pokrycia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sam produkt naprawdę bardzo fajny :)

      Usuń
  28. Nie przepadam za błyszczykami, ale bardzo lubię pomadki z wibo! Co do powiększenia ust - chyba żaden kosmetyk nie jest w stanie tego dokonać :)
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może optycznie coś trochę te usta mogą wydawać się większe, ale mi to zupełnie nie potrzebne. Raczej na sam produkt skusiłam się tylko dlatego, że cudownie pachniał, bym w przystępnej cenie i sam "kolor" był boski! ;)

      Usuń
  29. Nie mam potrzeby korzystania z takiego produktu, ale bardzo ciekawy post mimo wszystko :)

    Pozdrawiam ~
    https://hitemjestzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/07/simple-summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  31. nie cierpię błyszczyków, wolę matowe szminki :D

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  32. ja mam chyba zbyt delikatne usta to takich błyszczyków, chociaż musiałabym spróbować ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już jak chcesz, zawsze można spróbować :)

      Usuń
  33. Lubię rzeczy od wibo. Mam np rozświetlacz, który jest genialny (idealnie leży i super wygląda). Moja koleżanka miała podobny błyszczyk i mówiła coś o tym, że właśnie ślicznie błyszczy ale nie powiększa ust. A ona kupiła go przede wszystkim po to, jednak polecała mi ze względu na ten połysk itd.
    Ładne zdjęcia! Jakim robisz aparatem?

    Zapraszam też do mnie
    Gradiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacza chciałabym spróbować! Ten połysk jest cudowny! Dziękuję bardzo, zdjęcia robię aparatem CANON IXUS 175 :)

      Usuń
  34. Pamiętam, że błyszczyki z wibo były jednymi z moich pierwszych kosmetyków :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam jeszcze o nim, ale jednak nie lubię błyszczyków, dlatego się nie skuszę ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam i to jedyny błyszczyk, który posiadam ale zakochałam się w nim - dosłownie! :)

      Usuń
  36. Mam ją! zakupiłam ostatnio i przypadła i do gustu ponieważ lubię takie (nie) zwykłe produkty do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super! Cieszę się, że się sprawdza :)

      Usuń
  37. Mam zbyt pełne usta - więc nie dla mnie. Aczkolwiek koleżankibardzo sobie chwalą!

    OdpowiedzUsuń