niedziela, 18 czerwca 2017

Internetowa Przyjaźń, czy istnieje? | Spotkanie z Julką ♥



Krótkotrwała, przelotna, a może wcale nie trwająca. Wiele osób uważa, że taka przyjaźń nie ma sensu i po szybkim okresie się rozpadnie. Myślę, że aby mieć o tym dokładne zdanie powinniśmy sami doświadczyć takiego doznania. XXI wiek to głównie świetnie rozwinięta technologia, która nigdy nie staje w miejscu, więc dlaczego nie można z niej skorzystać? Jeszcze parę miesięcy temu istniała moda na tzw. "Internet Best Friend", których desperacko szukano. Dla mnie to było jednak bez sensu aby na siłę, na te 2 dni znaleźć sobie osobę przez internet i uważać ją za swojego najlepszego przyjaciela. Dla takiej przyjaźni potrzeba czasu, wytrwałości i siły. Dla 65% ludzi przyjaźń przez internet nie ma sensu, ja jednak myślę bardzo przeciwnie.  Dzięki temu, że od dobrego roku posiadam bloga napotkałam się na dwie dziewczyny - Julię i Zuzię - z, którymi utrzymuję stały, codzienny kontakt. Wspieramy się w trudnych chwilach, motywujemy i cieszymy z poszczególnych sukcesów, które osiągnęłyśmy. Istnieje wiele portali społecznościowych przez, które rozmawiam z dziewczynami. Dopiero po roku pisania, rozmawiania przez kamerkę internetową spotkałam się z Julką ( BLOG ) i uważam, to spotkanie za jedno z najlepszych w moim życiu. Oczywiście 4 godziny nie wystarczyły na obgadanie całego roku ale NA PEWNO zobaczę się z nią jeszcze! Oczywiście, że bardzo za nimi tęsknię ale w chwili kolejnego przyjazdu to uczucie pierwszej rozłąki zostanie odbudowane i jeszcze silniej związane. Podczas spotkania z Julcią i jej przyjaciółką, którą bardzo polubiłam - Pozdrawiam Kora! oprócz wielu zdjęć, zakupu wspólnych takich samych koszulek, wspólnego obiadu najlepiej mi się z nimi spędzało wolny czas w formie rozmów. A jakie wy macie zdanie na temat takiej przyjaźni? Koniecznie napiszcie!





Media Społecznościowe Julki:
Instagram: _xxjuliaxx_
Musical.ly: juliaaa2121
SnapChat: julka_2340

Koszulki: HOUSE
Dziękuję bardzo za przeczytanie posta i przepraszam za długą nieobecność na blogu, 
ale było ona spowodowana szkołą. Teraz ze zbliżającymi się 
wakacjami będzie mnie coraz więcej na moich 
portalach społecznościowych.

| INSTAGRAM: oliwia_felkel |
| MUSICAL.LY: oliwia_felkel |
| SNAPCHAT: oliwciaaa2003 | 

68 komentarzy:

  1. Takie przyjaźnie są na swój sposób wyjątkowe! Zazdroszczę. Widać, że bawiłyście się dobrze ;>
    Pozdrawiam ^^
    http://wonderfulpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dziękuję bardzo!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jejku, zazdroszczę Ci.
    Przyjaźnie internetowe są wspaniałe, a po np. paru latach pisania i widzenia się przez komputer, miło tak się w rzeczywistości spotkać.
    Zgodzę się, żę ,,desperackie'' szukanie IBFF to zły pomysł.
    Pozdrawiam i życze wielu lat przyjaźni :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była najlepsza chwila, teraz bardzo z nimi tęsknię.
      Myślę, że to podąrzanie za modą i światem ucichło i miliony osób nie szukają już "IBFF" ja dziewczyny poznałam tak po prostu, a nie na siłę. Dziękuję bardzo :*
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  3. Takie przyjaźnie są świetne! Sama mam internetową przyjaciółkę, więc w pełni Cię rozumiem :) Widać, że super spędziłyście czas!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! To cudownie!
      Tak, było pełno radości z tego spotkania :)

      Usuń
  4. Wszystko zależy od tego czy obie strony chcą utrzymywać ze sobą kontakt. Fajnie, że znalazłaś taką osobę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja na szczęście z dziewczynami się świetnie dogaduję! Są dla mnie jak siostry :)

      Usuń
  5. Też mam IBF i spotykamy się w lipcu :).Nie mogę się doczekać <3.
    Obserwuję,miło by było gdybyś się odwdzięczyła ;).
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to genialnie! ;)
      Wiem jakie to uczycie więc obyście się super bawiły razem :)
      Dziękuję bardzo, jasne!

      Usuń
  6. Szczerze mówiąc nie wierzę w takie rzeczy. Nigdy nie wyobrażałam sobie zwierzania się tak na prawdę kompletnie obcej osobie.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóz każdy mi inne zdanie tak jak wspomniałam. Ale uważam, że codzienne pisanie i rozmawianie buduje więź, a spotkanie to taka pieczęć całej przyjaźni :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Ja tam wierzę w przyjaźń przez Internet, bo w końcu żyjemy w XXI w., ale to też dlatego, że sama jej na co dzień doświadczam - magiczne!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Internetowe przyjaźnie oczywiście istnieją ^^ Sama posiadam taką przyjaźń :)
    Fajnie, że miałyście możliwość spotkania się ^^ Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiścię!
      Też bardzo się cieszymy, mamy nadzieję, że to nie pierwsze i ostatnie spotkanie.
      Dziękuję! ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. ja nie miałam nigdy takiej przyjaciółki, ale myślę, że to ciekawe doświadczenie ;) super zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście! ;)
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  10. Super że miałyście okazję się zobaczyć ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą, była świetna zabawa ;)

      Usuń
  11. Nigdy nie miałam internetowej przyjaciółki, ale też nigdy nie sądziłam, że internetowa przyjaźń jest bez sensu. Świat jest wielki, a dzięki internetowi możemy poznać wiele osób, które bez niego byśmy nie poznali. Cudownie, że się spotkałyście!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!
      Z internetu korzystamy codziennie, a dlaczego by nie poznać kogoś nowego?
      Było genialnie! :)

      Usuń
  12. Internetowa przyjaźń to coś pięknego! Poznałam tak kilka osób, z dwiema już się spotkałam i to jest niesamowite uczucie, spotkać się z kimś pierwszy raz, a już ma się wrażenie jakby się spędziło całe życie <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo no i bardzo dobrze!
      Cudownie jest tak się spotkać z osobą po np. roku pisania. ;)
      Bardzo fajnie, że miałaś także okazję się spotkać ze swoimi IBF <3

      Usuń
  13. Ja w sumie nigdy nie miałam prawdziwej przyjaciółki, takiej, z którą mogłabym gadać o wszystkim i o każdej porze. Przyjaźń jest piękna, ale czasem ciężko znaleźć osobę, która rzeczywiście okaże się prawdziwym przyjacielem ;P

    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak.. są różne rodzaje "przyjaźni" są takie, w których można o wszystkim porozmawiać z drugą osobą, a są takie w których nie da się ufać tej drugiej osobie...

      Usuń
  14. jesteście urocze! pewnie że istnieje przyjaźń internetowa! nie raz byłam tego świadkiem!
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie http://pluukasiewicz.blogspot.com/2017/06/dzien-ojca-z-glantier.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie jest mieć internetową przyjaciółkę! Świetna koszulka ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Internetowa przyjaźń czasem potrafi być bardziej szczera i trwalsza niż taka realna:) Ja mojego chłopaka poznałam przez internet i mimo że to związek na odległość również niczego nie żałuję:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku jest podobnie, ta przyjaźń jest szczersza niż ta w realu...
      Ojejciu jak słodko, cudowne to! :)

      Usuń
  17. Oczywiście, że istnieje :) Odległość nie ma znaczenia i to w jaki sposób poznaje się osoby :) Ważne by się dogadywac i widzieć w sobie bratnia dusze :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście że taka przyjaźń istnieje :) przecież nasza pokrewna dusza może mieszkać wiele kilometrów od nas. Naprawdę cudowne zdjęcia, wyglądacie razem świetnie i widać że bardzo się lubicie :) Dbajcie o tą przyjaźń bo naprawdę warto <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie!
      Dziękujemy bardzo! <3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  19. super ze udalo Wam sie spotkac i te same koszulki - urocze :)
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze postaramy się w najbliższym czasie spotkać ;)
      Ooo :*

      Usuń
  20. Ojej świetnie, że udało Wam się spotkać! :) no i cudowne koszulki!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. Według mnie istnieje internetowa przyjaźń. wszystko zalezy od osób i zaangażowania :)
    Gratki że udało wam się spotkać!
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :)
      To był świetnie spędzony czas :*
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
  22. To świetnie, że posiadasz internetowe przyjaciółki :)
    Ważne, że udało Wam się spotkać i miło spędziłaś czas.
    Ja szczerze mówiąc mam kilku internetowych znajomych.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem internetowa przyjaźń może być fajną sprawą, ale śmieszą mnie te ''castingi'' na facebookowych grupach typu
    ''Hejka jestem Kasia i szukam goal ibff, 14 lat najlepiej, uzależniona od internetu, zgłaszajcie się w komach''. To jest strasznie sztuczne.
    Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobry przykład!
      To jest mega żałosne i uważam, że 80% takich przyjaźni przez jakieś "castingi" nie miałaby sensu no ale to juz czyjś wybór.

      Usuń
  24. Przyjaźń internetowa czasami przetrwa dłużej niż ta prawdziwa w realu. Miałam taką sytuację i przekonałam się, że ta realna zawodzi a internetowa nie :) Mam dwie przyjaciółki internetowe i jedna z nich przeprowadziła się do miejscowości obok co za fart teraz codziennie się spotykamy i mamy masę tematów do rozmów :) Ładne koszulki :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda...
      Ale świetnie! Super!
      Dziękujemy ;)

      Usuń
  25. Sama mam internetową przyjaciółkę niestety nigdy się jeszcze nie widziałyśmy :( ale mam nadzieję że kiedyś się spotkamy<3!

    Świetne zdjęcia

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie na pewno się spotkacie, a to świetne doswiadczenie!
      Dziękuję :)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję bardzo, jesteś 200 czytelnikiem! ❤

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Najlepsze spotkanie i najlepsze chwile :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  28. sama miałam kiedyś internetową przyjaciółkę :)
    Dobrze wpominam te czasy :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  29. Z moją internetową przyjaciółką poznałyśmy się siedem lat temu. Od tego momentu nic się nie zmieniło. Nadal ze sobą piszemy i utrzymujemy kontakt. Spotykamy się co najmniej dwa razy w roku :)
    Świetnie, że udało się wam spotkać :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja wierze w możliwość istnienia takiej przyjaźni, mimo ,że nigdy jej nie doświadczyłam :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale mimo tego cieszę się, że masz tak pozytywne zdanie na temat takiej przyjaźni :)

      Usuń
  31. Takie przyjaźnie są piękne i ciągną się przez długie lata. Ja niestety tego jeszcze nigdy nie doświadczyłam ;(
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic... ja uważam, że takie przyjaźnie na siłę nie maja sensu, ale to nie znaczy że za pare dni nie spotka Cię taka przyjaźń :)

      Usuń
  32. Moja koleżnaka równiez ma taka przyjaźń i długo juz trwa wiec jak najbardziej istnieją :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/malinowa-spodniczka-z-baskinka.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, super, że po roku udało Ci się spotkać z internetową przyjaciółką. Życzę Wam kolejnego udanego spotkania! ;)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Taka internetowa przyjaźń według mnie jest naprawdę bardzo fajna! Potrafi wiele nauczyć:) Życzę Wam następnych tak miłych spotkań!
    A post naprawdę fajny!:*
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń