-->

Ulubieńcy Marca

By Oliwia Felkel - 14:42


Hejka! Czekaliście na nowego posta z tej serii? Ja tak, ponieważ bardzo lubię takie pisać i za dzisiejszą notkę wzięłam się w sumie dość szybko, gdyż zazwyczaj "ulubieńcy" pojawiają się u mnie ok. 5. 
Z dzisiejszego posta jestem zadowolona, wybrałam ciekawe perełki do jego treści i coraz bardziej przykładam się do obróbki zdjęć. Do tego pogoda bardzo ze mną współpracuje, aktualnie jest u mnie 23 stopnie! Mam nadzieję, że u was też tak ładnie, ciepło i słonecznie, a jeżeli nie to może mój post ociepli wam dzisiejszą atmosferę. 
Zacznę najpierw od suchego szamponu, jak wiecie lubię testować nowe rzeczy! Suchych szamponów przetestowałam już 3 z różnych firm i kolejnym jest Dry Shampoo od AUSSIE. Nie wiedziałam o tym, że produkty z tej firmy są dostępne w Polsce, a co dopiero u mnie. Z racji tego, że przetestowałam już trochę suchych szamponów z tego jestem najbardziej zadowolona! Największą zaletą tego produktu jest to, że po nałożeniu nie zostawia białego nalotu jak np. Batiste po prostu jest bezbarwny i to wielki plus! Oczywiście bardzo ładnie pachnie! ;)





Kolejną rzeczą, którą miałam okazję przetestować w ubiegłym miesiącu to nowość od L'oreal Paris czyli płyn micelarny. Do zakupu tego produktu skłoniła mnie najbardziej jego cena za 400ml zapłaciłam tylko 15 złotych. Uważam, że to świetna okazja! Płyn sprawdza się w 100%  robi swoje, usuwa makijaż, odświeża i oczywiście świetnie oczyszcza. 








A dalej moi drodzy chyba moja największa zdobycz, czyli płynna pomadka od Lovely K'Lips! Bardzoo długoo polowałam na nią i w końcu jest, mam ją! Oczywiście za nie długo na blogu pojawi się dokłada recenzja i osobista opinia tej pomadki. Na razie powiem wam, że jest godna aby ją zakupić, gdyż w cenie 19 złotych mamy nie tylko pomadkę ale i konturówkę w tym samym kolorze, która ułatwia pracę z pomadką. Kolor, który wybrałam to Neutral Beauty, chyba najbardziej do mnie pasuje. Robiłam swatche wszystkich kolorów i tej jest idealny ja dla mnie! 













A ostatnimi produktami, które górowały w marcu to kule do kąpieli. Od pewnego czasu uwielbiam je i na pewno tylko na tych się nie skończy. Na blogu na pewno pojawią się jeszcze inne  takie kule bo widziałam ich sporo i były śliczne! Te kule, które posiadam nadają owdzie po rozpuszczeniu piękny i intensywny kolor, oczywiście cudnie pachną! Jeżeli mnie obserwujecie na snapie to wczoraj biorąc kąpiel nagrałam parę snapów, także zapraszam -> Snapchat: oliwciaaa2003 <-




Dziękuję bardzo za poświęcenie czasu na przeczytanie tego posta, koniecznie daj znać jak podoba ci się wpis i co sądzisz o produktach, które w nim przedstawiłam. Do zobaczenia! Buźki ♥




  • Share:

You Might Also Like

51 komentarze

  1. ten zestaw do ust bym przygarnęła :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wypróbuję ten suchy szampon, bo twój opis bardzo mnie zaciekawił :)
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny! Super się sprawdza, chyba najlepszy suchy szampon jaki miałam do tej pory! :)

      Usuń
  3. Też mam K'Lips w tym kolorze, uwielbiam ten zestaw! Reszty produktów niestety nie używałam, ale chętnie je wypróbuję :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jest idealny! Zachęcam, to perełki :*

      Usuń
  4. o k lips słyszałam dużo dobrego, ale także dużo złego, wiec chyba muszę sama wypróbować i przekonać sie jak to jest w rzeczywistości. Płyn micelarny tez kusi!
    M A R C E L I A zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie spotkałam się do tej pory z negatywną opinią o tych pomadkach. U mnie sprawdza się super! 👌

      Usuń
  5. Fajne kule do kąpieli :). Nie gościły one u mnie od paru dobrych lat, więc może dobrze byłoby do nich wrócić :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo tego, że mam 14 lat dalej się ekscytuję jak 5-latka tymi kulami do kąpieli :D

      Usuń
  6. Świetni ulubieńcy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kule są genialne, świetni ulubieńcy
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedną pomadkę K-Lips, Milky Brown, świetna jest :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się nad tym kolorem ale jak dla mnie trochę za ciemny, dlatego sięgnęłam po Neutral Beauty :)

      Usuń
  9. Pomadka K lips to także mój ulubieniec, ale tak ciężko na nią trafić w Rossmannie w moim mieście
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po nią sięgnęłam w Rossmannie gdy ten szał na nią ustał i było wtedy tych pomadek naprawdę wiele :)

      Usuń
  10. Ja używam obecnie suchy szampon z Batiste, ale muszę wypróbować ten:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę wypróbować i porównać. Dla mnie ten suchy szampon zeycięża! ;)

      Usuń
  11. Nie spotkałam się z tymi rzeczami. Chętnie wzięła bym kąpiel z takimi pachnidełkami..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbia od pewnego czasu takie dodatki! :*

      Usuń
  12. Słyszałam tylko o tej pomadce, jednak chyba cały czas pozostaje wierna moim pomadkom z Golden Rose. A o reszcie produktów nie słyszałam. Ale przetestuje ten płyn micelarny, bo mój się skończył.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest. O Golden Rose też słyszałam i chcę jakieś pomadki z tej firmy przetestować.

      Usuń
  13. muszę w końcu przygarnąć którąś z tych pomadek Lovely :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  14. mam to samo z płynem micelarnym, jest geeeenialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żadna z tych rzeczy jakoś wcześniej nie wpadła mi w ręce. Dużo słyszałam o pomadce, dosyć głośno o niej na wielu portalach i większość dziewczyn poleca ją. Chyba sama muszę ją wypróbować!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spotykałam się z tą pomadką dość często czy to na blogach czy na innych portalach społecznościowych. Gdy już ten szał trochę ucichnął u mnie w mieście wybrałam się do Rossmanna gdzie udało mi się ją zakupić. Sprawdza się genialnie! :*

      Usuń
  16. Jeżeli chodzi o suche szampony, to używam tylko tych z batista (i bardzo je lubię), ale z chęcią i ten bym wypróbowała, zapowiada się ciekawie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam ten suchy szampon z Batiste, ale on pozostawia ten biały osad na włosacg, a więc dla mnie on odpada, gdyz jestem brunetką. Nie chcę bawić się natomiast w te Batist'y, która niby farbują. Ten z Aussie jest super nie nadaję takiego białego osadu. Fajnie bo mozna go zakupic w Rossmannie. :)

      Usuń
  17. Bardzo fajni ulubieńcy :) mi najbardziej podoba się ten płyn micelarny, jestem ciakawa tego produktu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Co do płynu micelarnego, jest super! :)

      Usuń
  18. Płyn micelarny z Loreal uwielbiam, natomiast suchy szampon z Aussie jak dla mnie jest okropny. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie fajnie się sprawdza i jak narazie nie mam z nim żadnych problemów.

      Usuń
  19. U mnie niestety cały czas pada :/ Podoba mi się Twój kolor pomadki :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zmienna pogoda, jest cudny! Również pozdrawiam! ;)

      Usuń
  20. muszę koniecznie zakupić te kule do kąpieli ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetni ulubieńcy, przy następnych zakupach na pewno spojrzę na suchy szampon i pomadkę z lovely, wydaje się być fajna, chociaż jak na razie nic nie przebiło płynnych pomadek z golden rose

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawił mnie ten suchy szampon. Ten z batiste nie sprawdził się u mnie za bardzo, ponieważ strasznie wysuszał mi skórę głowy :/. Kuli do kąpieli nie używam, ponieważ mam prysznic :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjny blog i piękne zdjęcia <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń