-->

Przesyłka od Zaful.com & Rosegal.com

By Oliwia Felkel - 07:51


Hej Wszystkim! Witam Was w ten  wtorkowy poranek. U mnie słońce wychyla się z nad drzew, które lekko bujają się w prawo i lewo. Przez uchylone okno słychać śpiew ptaków, a ja dzięki tej wiosennej atmosferze piszę posta. Tak właśnie wygląda mój poniedziałkowy poranek. Pogoda, która mnie otacza daje mi wielką motywację i sprawia, że praca nad blogiem sprawia mi wielką radość! Myślę, że każdy post, który udostępniam jest inny, a to wszystko przez zmieniającą się pogodę. Czy Wy też tak macie, że pogoda bardzo dużo wnosi do Waszego dnia? Ja od pewnego czasu zaczęłam ją dostrzegać w inny sposób niż dotychczas. Myślę, że pojawi się post co do natury, ale to w najbliższym czasie, bo jak na razie po tytule dzisiejszego wpisu spodziewacie się na pewno czegoś innego, a więc kilka dni temu dotarły do mnie paczki. W ostatnich dniach sporo zamawiałam i czekałam, aż do mnie dotrą. Zupełnie zapomniałam o współpracy, którą zawarłam z ZAFUL.com i ROSEGAL.COM Spośród 5 paczek jakie otrzymałam były te dwie... I to właśnie o nich będę pisać. 





Czarne spodenki z wysokim stanem, które od nie dawna zawładnęły światem mody. Można byłoby powiedzieć, że są klasyczne. Ale dzięki efektowi marmuru nadają świetny i "niezwykły" wygląd całej stylizacji, w której użyjemy tych spodenek.

                                                                       Spodenki/Shorts




Wybrałam także koszulę, chciałam w wersji białej ale jak widać takiej nie było i przyszła w kolorze zielonym/khaki. Koszula w stylu bardzo oversize, posiadająca gwiazdki, które nadawały jej błyskotliwości. Myślę, ze do czarnych spodni idealna!


                                         Koszula khaki w gwiazdy/Khaki shirt in the stars
                   Mam dla was także mały kod rabatowy do sklepu ZAFUL.com; ZafulVilian






Teraz kolej na rzeczy od Rosegal.com. Może na początku zacznę od bluzki w stylu velvet, modnym od ostatniego czasu. Wybrałam kolor szary, w sumie tylko taki był jeszcze dostępny, a bardzo zależało mi na tej koszulce. Z tyłu ma rozcięcie, któe także bardzo fajnie wygląda! 

                                                Koszulka w stylu velvet/Velvet t-shirt






Klastyczna biała, plisowana bluzka z rozciętym materiałem na ramionach. Od pewnego czasu polowałam na taką i jak tylko nadarzyła się okazja to postanowiłam taka wybrać.

                                                              Biała bluzka/White blouse 




Wybrałam także dwa dodatki w formie minimalistycznej biżuterii. Chciałam jakiś  "złoty" naszyjnik, a takiego jeszcze nie spotkałam.

                                                         Złoty naszyjnik/Golden necklace




Ostatnio także polubiłam chokery, a ten z małą gwiazdką mnie zauroczył. Nadaje się wszędzie, do każdej stylizacji, na każdą okazję.

                             Czarny choker z małą gwiazdą/Black choker witch one little star
                  Mam dla was także mały kod rabatowy do sklepu Rosegal.com: RosegalVilian

Dziękuję za przeczytanie dzisiejszego posta, dziękuję za dużą aktywność tutaj, obserwacje i wszystkie komentarze pod ostatnim postem, gdyż było ich sporo. Do zobaczenia!

  • Share:

You Might Also Like

94 komentarze

  1. Ja się już tak cieszę, że w końcu wiosna <3 Bardzo ciekawe rzeczy ! Strasznie podobają mi się spodenki i ta koszula w gwiazdki <3

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby taka pogoda pozostała jak najdłużej ;)
      Dziękuję bardzo! ♥
      Mi także bardzo spodenki się podobają <3

      Usuń
  2. Wszystko mi się podoba :D Ciuszki w moim stylu :) Podobne spodenki muszę zakupić na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Spodenki z tym efektem marmuru bardzo fajnie wyglądają!

      Usuń
  3. Biała koszulka wygląda bardzo fajnie, a złoty naszyjnik jest prześliczny!

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że pogoda wpływa na motywację do działania :) U mnie niestety nie ma co mnie motywować, ponieważ dzisiaj spadł śnieg :( Cudowne rzeczy kochana <3 Spodenki i bluzki z rosegal - rewelacja <3 Wpadł mi także w oko choker <3

    Zapaszam do mnie :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, mieszkamy dość blisko siebie, a u ciebie śnieg *_*
      Dziękuję bardzo kochana ♥♥♥

      Usuń
  5. Świetne rzeczy wybrałaś :) Strasznie podobają mi się spodenki, sama chciałam je zamówić, ale nie było mojego rozmiaru :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Ojejku, to ja chyba wzięłam ostatni rozmiar swój bo potem już ich spodenek nie było hehe :)

      Usuń
  6. Świetne zamówienie oczywiście klik;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo uwielbiam biżuterię, a tu taka śliczna *.*
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, naszyjnik i choker doszedł do mnie w nie naruszonym stanie, a ich cena jest bardzo iska. Może coś tam zamówię i bez współpracy. :*

      Usuń
  8. rewelacyjny blog!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane, zamówienie świetne, śliczne chockery.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy :) Obserwuje.

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy! Urzekły mnie te czarne spodnie z wysokim stanem.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy, biała bluzka z wycięciami naprawdę fajnie wygląda :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postanowiłam taką wybrać po od pewnego czasu podobały mi się bluzki takiego typu ale cena w sklepie mnie zniechęcała, a potem nie było rozmiarów, więc wybrałam ją w Rosegal.com <3

      Usuń
  13. Świetne rzeczy wybrałaś, najbardziej podoba mi się koszula w kolorze khaki :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy wybrałaś, obserwuję :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ta szara bluzka. Szukam właśnie podobnej.
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Rosegal.com wzięłam ostatnią hehe :*

      Usuń
  16. Świetne zakupy!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  17. śliczna koszula :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się czarne spodenki, chyba sama takich poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak świetne są z tym efektem marmuru, polecam! ;)

      Usuń
  19. MMMM...aksamit.. uwielbiam <3 świetne rzeczy
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo modny, ten typ bluzki jest chyba już wszędzie znany :*
      Dziękuję ♥

      Usuń
  20. fajne rzeczy :) sama bym nosiła takie spodenki :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  21. Rabacik napewno się przypada ;)
    Spodenki sa śliczne.
    Obserwuję
    Zapraszam ;) lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zakupy w tych sklepach jak znalazł :*
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  22. So cool, I love it! ❤ Enjoy the day!

    Follow for follow? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You very much!
      Ok
      Have a good day ;)

      Usuń
  23. Super ciuchy:D
    Koszula bardzo mi sie podoba :)

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Welur teraz bardzo w modzie :D ta koszula bardzo fajna, spodenki również :) Bardzo fajny blog! Często zaglądam i obserwuję! Zapraszam do mnie! :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula jest cudowna :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie od kilku dni kiepska pogoda, dopiero dziś chociaż nie pada, ale też nic nie urywa, więc zazdroszczę wiosennej aury. Spodenki i koszula bardzo w moim stylu, zwłaszcza koszula bardzo ciekawa, a uroku dodaja jej te gwiazdeczki :)
    Dzieki za odwiedziny na moim blogu, skorzystałam z zaproszenia i zaobserwowałam, więc teraz zapraszam do siebie na obserwację :)
    Pozdrawiam :*
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się poprawi, nie narzekajmy bo w niektórych miejscach śnieg spadł! :D
      Bardzo ją lubię ;)
      Dziękuję bardzo! ♥♥♥

      Usuń
  27. Spodenki najlepsze <3. Świetny kolor i w dodatku wysoki stan <3.
    Mój blog. KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Taak, wysoki stan jest bardzo wygodny i ślicznie wygląda! <3

      Usuń
  28. Przepiękne zdjęcia, blog. Tak jak obiecałam obserwuję. Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam. Miłego Dnia. Pozdrawiam, Ola XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie powoli znów przebija się słoneczko :) ale od kilku dni padał deszcz ze śniegiem na zmianę a nawet grad. Świetne zamówienie! wszystko bardzo mi się podoba myślę że mamy podobny gust <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce na pewno wprowadza świetną atmosferę, dobrze gdy jest!
      Dziękuję bardzo :*
      Również pozdrawiam! <3

      Usuń
  30. Cudna koszula i naszyjnik! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się ta bluzka z rozcięciami na ramionach! Jest rewelacyjna! :)

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Uważam, że te rozcięcia nadają świetny efekt bluzce <3

      Usuń
  32. rewelacyjny blog i piękne zdjęcia <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Szorty z wysokim stanem to dla mnie must have latem, ale jak szukam jeansów to zawsze muszę przymierzyć sto różnych par, dlatego przez Internet raczej bym nie zamawiała, choć akurat na stronie Zaful widziałam wiele świetnych spodni, które z chęcią bym przygarnęła do szafy :)

    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spodenki jak i jeansy tylko i wyłącznie z wysokim stanem, kupuję je ZAWSZE stacjonarnie, jednak jeszcze na żadnych ciuchach, które otrzymałam ze współprac się, że tak powiem nigdy nie przejechałam. Tak to prawda, ten sklep ma na prawdę świetne ubrania! :)

      Usuń
  34. Bardzo mi się podobają rzeczy, które zamówiłaś :)
    Pozdrawiam,
    egzemplarz (klik)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne rzeczy :)
    Obserwuję.
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Beautiful post dear!♥

    How about follow each other?
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  37. choker z gwiazdą bardzo kojarzy mi się z kolekcją Dior :)

    theclassynation.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne ciuszki ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely products ^^ <3


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten złoty naszyjnik jest prześliczny *>*

    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cute clothes. You got it right! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne rzeczy! ;) najbardziej podoba mi się koszula ;)

    OdpowiedzUsuń