-->

Paletka "Nude Make Up Kit" z Lovely | Recenzja

By Oliwia Felkel - 17:09


Heej! Byłyście już na wyprzedażach w Rossmannie, czy może dopiero się wybieracie? Co udało wam się ciekawego zdobyć w bardzo niskiej cenie, przy przecenie do -44%, a dzięki aplikacji aż do 
-55%. Myślę, że to świetna okazja aby zdobyć jakieś perełki. Ja byłam i udało mi się zakupić paletkę cieni do powiek "Nude make up kit" z Lovely. Przygotowałam dzisiaj jej recenzję bo testowałam już ją trochę, aby napisać ciekawy i prawdziwy taki wpis. 





Cała paletka posiada 12 kolorów cieni od najjaśniejszego beżu do bardzo ciemnego, brokatowego brązu. W paletce znajdziemy 8 błyszczących kolorów i 4 matowe odcienie. Paletka Classic Nude to zestaw skomponowanych, naturalnych cieni, jakich obecnie na rynku multum - czy to tych z wysokiej półki cenowej czy też jak w przypadku Lovely tej niższej. 




W zestawie dołączony jest także pędzelek. Jeżeli chodzi o pigment to uważam, że jest on dobry. I przy nałożeniu dwóch warstw kolor jest fajnie widoczny. 



Paletka jest świetna dla osób, które dopiero zaczynają z makijażem - czyli dla mnie. Raczej będę jej używać trochę później bo nie wiem czy na razie taka będzie mi służyć codziennie. Ale myślę, że przy większych okazjach fajnie się sprawdzi i doprowadzi mnie do perfekcji! 





Na tyle paletki znajdziemy instrukcję jak wykonać: Nudowy smoky eyes. Na pewno przydatny dodatek, kiedyś z niego skorzystam! 



Aktualna cena to ok. 29.99 zł

 Jak dla mnie paletka spełnia moje wymagania na chwilę obecną. Koniecznie napiszcie w komentarzu co wy sądzicie o tym produkcie, i czy posiadacie lub chcecie mieć w swoim posiadaniu taką oto paletkę. Dziękuję bardzo za poświęcenie chwili i przeczytanie wpisu zamieszczonego dzisiaj przeze mnie. 
Do zobaczenia! :)

  • Share:

You Might Also Like

42 komentarze

  1. Wow, nice colors! It looks like a great product (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne te odcienie tej paletki. U mnie w Rossmannie wszystko już wymiotło hah.
    Pozdrawiam

    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2017/04/koszulka-z-time-for-fashion-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, paletka bardzo fajnie się sprawdza! :)

      Usuń
  3. Też mam podobną tylko Lovely Dark Nudes i kocham ją! Mega kolorki! *.*
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej chyba nie słyszałam, porozglądam się za nią! :*

      Usuń
  4. A nie przecenie 49%? :) Ja na tej wyprzedaży miałam zamiar sobie kupić matowe pomadki z Lovely. Niestety w każdym Rossmanie w mieście są wyprzedane, a ludzie w Rossmanie zachowują się jak w zoo ;)
    Paletkę tą natomiast widziałam i jest naprawdę świetna! Lecz nie maluję się, więc nie dla mnie.
    Kolorki za to ma świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sama nie wiem, może i tak. :D Oj tak masakra jest na tych przecenach, wszyscy się tak ryją! Też bardzo mi się podobają! ;)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa paleta i na pewno nie tylko dla początkujących, bo ja chętnie bym sobie taką sprawiła, ponieważ ma bardzo ładne kolory, które by mi odpowiadały :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do zakupu, świetnie się sprawdza! :D

      Usuń
  6. Paleta ma bardzo ładne kolory :) Chciałam ją kupić, ale nie było już jej :/

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, wielka szkoda. Jest świetna! :*

      Usuń
  7. Jak dla mnie paletka na co dzień sprawdza się idealnie! Uwielbiam jej kolory bo są mega wiosenne :D

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah wiosna, na pewno paletka się będzie cudownie wplatać w te ciepłe barwy stylizacji! *_*

      Usuń
  8. świetna jest ta paletka ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tą paletkę - kolory ma całkiem ładne, ale ogólnie moim zdaniem jest słaba. Cienie się sypią, na oku ledwo je widać, szybko się ścierają... Nie polecam jej nawet dla osób które dopiero zaczynają z makijażem oczu - w bardzo zbliżonej cenie można mieć o wiele lepsze produkty.
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, wszyscy ją zachwalali, a że była na przecenie to postanowiłam ją wziąć. To prawda, ale spełnia moke oczekiwania. To moja pierwsza paletka, jest ok. Kiedyś na pewno poszukam czegoś lepszego :*

      Usuń
  10. Lubię tą paletkę, ma fajną pigmentację ale osypuje się niestety ;))
    http://reggae-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla mnie jest bardzo fajna, co do osypywania się cieni to można to zaakceptować przy takiej cenie marki produktu ;)

      Usuń
  11. Fajnie się prezentują kolory :). Jak na razie nie jest mi ona potrzebna, jednak może w przyszłości, na jakieś okazje ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuję ją na jakichś okazjach, bo tylko wtedy bym się malowała tymi cieniami jak już.
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  12. Paletka wygląda fajnie, ale pigmentacja bardzo słaba - za to odcienie w palecie prezentują się super ;)

    BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jak dla mnie jednak paletka spełnia się. Nie maluje się nią na codzień, tylko na jakieś okazje, więc za taką ceną i jeszcze na przecenie szkoda mi było jek nie wziąć haha :)

      Usuń
  13. Bardzo podobają mi się kolory, nigdy tej paletki nie miałam :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się, jest dla początkujących :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można fajnie się nią nauczyć wykonywać makijaż, przydatna sprawa jak dla mnie ;)

      Usuń
  15. Widziałam gdzieś już tą paletke, cudna jest.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą paletkę, ale z innymi odcieniami i uwielbiam ją :) Zgodzę się jest dla początkujących, nawet była to moja pierwsza paletka <3 W Rossmanie była masakra. Ludzie zachowywali się tam tak jak w zoo heh :) Wszyscy rzucali się na kosmetyki i nawet nie było jak dojść heh :) Super post i cudowne zdjęcia, kochana <3

    Zapraszam <3
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co nią zmaluję :D Taki tłok jak na dworcu w godziny szczytu był haha ;) Dziękuję Ci bardzo <3 <3 <3

      Usuń
  17. Cienie są naprawdę świetnie, szkoda jednak, że z pigmentacją nieco gorzej. Osobiście wolę już Mur lub Zoeva, bo po własnych paletkach wiem, że warto mieć coś porządniejszego, bo ewidentnie przekłada się to na makijaż!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jest to moja pierwsza taka paletka, więc zobaczymy. Dziękuję napewno skorzystam z nich kiedyś może. Pozdrawiam! :*

      Usuń
  18. Bardzo fajna paletka !


    Zapraszam do mnie
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń