-->

K'LIPS | HIT czy KIT?

By Oliwia Felkel - 15:34


Dzień dobry! Dzisiaj przygotowałam recenzję płynnej pomadki K'LIPS od firmy kosmetycznej Lovely. Zestaw do makijażu ust składa się z płynnej pomadki oraz konturówki w tym samym kolorze. Zapewne słyszeliście wiele opinii na temat tego zestawu, niektórzy są oburzeni i mówią iż produkt jest dosłownie zerżnięty od Kylie Jenner, inni uważają to za inspiracje, a jeszcze inni za dobry, tańszy zamiennik.




Na samym początku zacznę od pełnego zestawu czyli płynnej pomadki i konturówki, które mnie bardzo miło zaskoczyły. Co do opakowania, fakt jest ono rzeczywiście podobne do tego od KJ, ale nie uważam produktu, który recenzuję za podróbę. Chyba nie mam twardego zdania co do tych pomadek. Myślę, że nie można obu tych produktów do siebie porównać. A wy co o tym sądzicie?




Jak widzicie na zdjęciach powyżej konturówka i płynna pomadka mają identyczne kolory co jest dużym plusem jak dla  mnie! Sama kredka sprawdza się świetnie! Jest miękka co umożliwia profesjonalne pomalowanie ust. Co do jej temperowania też nie ma z nią większego problemu. Pomadka także sprawdza się bardzo fajnie, prosta w użyciu. Oba produkty matowieją w przeciągu minuty. Mat to miła i lekka warstwa, a nie żadna twarda skorupa!




Aplikator płynnej pomadki jest zwykły, nic specjalnego, jednak bardzo precyzyjny i dokładny. 
Pomadka jak i konturówka trzymają się bardzo dobrze, nie licząc oczywiście picia i jedzenia jednak przy spożywaniu jakiego kolwiek dania każda pomadka, szminka itd się najzwyczajniej w świecie zjadają. 
                                                              Cena: 19.99 zł 
                       Dostępność: drogerie "Rossmann" ( być może także i inne )
Myślę, że zanim nie przetestujemy jakiego kolwiek produktu nie możemy się w pełni na jego temat wypowiedzieć.  Jeszcze miesiąc temu nie łatwo było dostać tę pomadkę lub upatrzony kolor, gdyż była ona po prostu bardzo szybko rozchwytywana. Co do tego czy jest to duplikat Kylie moim zdaniem zdecydowanie - NIE! Cena jak i półka jakości są bardzo różne co nie czyni obu produktów identycznych. Z resztą nie oceniajmy po wyglądzie!



Dziękuję bardzo za poświęcenie chwili i przeczytanie posta. Koniecznie dajcie znać co wy sądzicie o linii kosmetyków K'LIPS. 
Pozdrawiam serdecznie! Miłej soboty! ♥



  • Share:

You Might Also Like

71 komentarze

  1. Piękny jest ten odcień. Bardzo lubię takie kolorki :) Kilka dni temu widziałam tą pomadkę za 25 zł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także się podoba. Kiedy ją kupowałam kosztowała 19.99 zł, a jeszcze 2 tygodnie temu w Rossmannie widziałam ją za tą samą cenę, widocznie musiała podskoczyć. :/

      Usuń
  2. Całkiem niezła. Śliczny kolorek.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadaję się na każdą okazję! Bardzo lubię ten zestaw! :)

      Usuń
  4. Uwielbiam taki kolor! Już długo myślałam nad jej kupnem, i chyba w końcu się wezmę i ją kupię! <3
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak to teraz jest na to czas, nie ma na nią aż takiego szału i jest 80% bardziej dostępniejsza, gdyż nie jest tak rozchwytywana niż 2 miesiące temu.

      Usuń
  5. Podoba mi się ten kolorek i w najbliższym czasie mam zamiar sobie kupić właśnie K'lips :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory!
    Dużo osób na początku robiło wielką aferę z tego, że jest to podróbka Kylie. Ale moim zdaniem świetnie się spisują i przede wszystkim w przystępnej cenie :)

    Pozdrawiam :>
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      No dokładnie, dla mnie soę świetnie sprawdza i to jest ważne. Jakość jest bardzo fajna więc nie rozumiem po co czepiać się podobnej nazwy czy opakowania ;)

      Usuń
  7. Śliczny odcień ma ta pomadka! Muszę przetestować!

    MÓJ BLOG :)[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam tę pomadkę i bardzo ją lubię jednakże wiadomo że nie dorównuje ona oryginałowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nie testowałam KJ, ale czytałam opinie i są ine bardzo podzielone. Niektórzy mówią, że napis szybko się zmywa, a sama pomadka tworzy nieprzyjemną skorupę. Nie miałam styczności z Kylie więc nie mogę więcej wypowiedzieć się na jej temat. Jednakże cena jest okropnie wysoka jak za pomadkę!

      Usuń
  9. Jak dla mnie pomadki za taką cene są super!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, warto z resztą takie wyprubować!
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. To trochę dziwne, gdyż było i jest o nim bardzo głośno. ;)

      Usuń
  11. W sumie ja nie miałam ani tej ani oryginalnej KJ, więc nie mogę się zbytnio wypowiedzieć. Mimo to zachęciłaś mnie do tego produktu bo mega podoba mi się ten kolor i chyba się skuszę nie tylko aby przetestować ale przede wszystkim chodzi o kolor, bo zawsze szukam czegoś co naprawdę wpadnie mi w oko! :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo sugerowałam się tylko opiniami o pomadkach od KJ. Myślę, że za jak taką cenę to jest to idealna pomadka, genialna! Bardzo mi miło :D

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze takiej pomadki, więc nie ocenie. Uważam, że nie potrzebne są mi pomadki, które dodatkowo mnie postarzają :). Pomadki KJ są śliczne, tylko nie dla mnie :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam je tylko od święta :P Szukałam takiego koloru, który będzie mniej więcej naturalny, i jest! Mi się podobają ich opakowania jednak nie rozważam ich zakupu, jak dla mnie dużo za drogie. :)

      Usuń
  13. nie miałam ale nie wiem czy chce je mieć
    JA lubie GR i przy nich zostaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z GR mam kilka fajnych pomadek ale rzadko je używam bo teraz mam K'LIPS. Wciąż szukam tego idealnego koloru jeżeli chodzi o produkty z GR.

      Usuń
  14. Mam zarówno Kylie jak i tę pomadkę i szczerze Lovely ma lepszą formułę :) Kylie może są bardziej trwałe, ale wysuszają i tworzą brzydką skorupę. Lovely jej nie robi i wolę poprawić pomadkę 2 razy w ciągu dnia, niż mieć na ustach pustynię :p
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam dużo opinii o KJ i są takie jak mówisz. Masakra... taka cena, a jakie straszne efekty. Ja zakochałam się w tych pomadkach z Lovely :*

      Usuń
  15. Nie miałam pomadki Kylie. Ale tę, którą masz już wykorzystałam :) Nie wypowiem się o KJ, ale swoje poprzednie opakowanie z Rossmanna bardzo pochwalam.

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej nigdy tej pomadki nie użyję, czytałam dużo opinii i już nawet nie chodzi o to tylko ta cena -_-

      Usuń
  16. nie miałam ;) jestem wierna Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób zachwala firmę Golden Rose, ja jednak wciąż szukam z ich firmy tego idealnego koloru ;)

      Usuń
  17. Bardzo podobają mi się takie kolorki, jednak do mnie ciepłe odcienie nude nie pasują :/ byłam ciekawa jak się sprawdzają te pomadki, ale jednak zostaję przy Golden Rose. ;)
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)))
    _______________________________________________
    http://milki-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pewnego kolory nudy są moimi ulubieńcami! Muszę w końcu coś odpowiedniego z GR upolować bo jak na razie mam tylko jakieś czerwienie od nich. Dziękuję bardzo kochana ♥ Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Kazdy probuje, a zazwyczaj konczy sie na golden rose.. Ja chyba tez bede im wierna:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cały czas zastanawiam się nad kupnem tej pomadki, ale sama nie wiem

    http://everythingg-about-nothingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, cena jest bardzo przystępna. Będziesz miała wtedy swoją osobistą opinię co do tych produktów :)

      Usuń
  20. Akurat dzisiaj ją miałam na sobi i jestem meegza zadowolona :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że to idealne rozwiązanie dla osób, które nie lubią wydawać dużo na kosmetyki. Kolor pomadki jest śliczny, pomyślę nad kupnem :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jak za taką cenę to produkt jest genialny! Naprawdę wysoka jakość, jestem pozytywnie zaskoczona ♥

      Usuń
  22. Nie miałam styczności z tymi kosmetykami, jednak kolor bardzo mi się podoba i to, że jest matowa :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mat moim zdaniem robi cały wygląd tej pomadki. :)
      Również pozdrawiam! ♥

      Usuń
  23. Ciekawa pomadka :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! Mam tą pomadkę tylko w innym odcieniu i uwielbiam :3 Konturówka - cudo, a mat wygląda bosko więc w zestawieniu do ceny jest bardzo fajna ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki posiadasz kolorek? Noo mega jest, uwielbiam ją! Jedna z najlepszych! <3 ;)

      Usuń
  25. Mi szczerze bardzo przypadła ta pomadka do gustu :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam identyczny odcień i uwielbiam tą pomadkę! W porównaniu do innych, które posiadam, jest bardzo trwała i idealnie współgra z moim typem urody! W tej cenie, naprawdę jej zakup się opłaca.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jest idealny! Uwielbiam go, najlepsza pomadka! ;)
      Jasne, nie ma za co <3 Oczywiście! ♥

      Usuń
  27. Cudowny odcień, ale zawsze jest u mnie wyprzedany :/

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jeden z najlepszych, może spróbuj w innych drogeriach lub na przecenach w Rossmannie, jest wtedy nowa dostawa i jeszcze taniej! :)

      Usuń
  28. Ja mam ogólnie fisia na punkcie kosmetyku, jakim są szminki/pomadki, a ta ma bardzo ładny odcień ;)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, radzę wypróbować. Genialna jest! ♥

      Usuń
  29. bardzo przydatny post!!

    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zamierzalam kupic ta pomadke! Ladny wybralas jej kolor. Bardzo przydatny post i obserwuje bo bardzo fajny blog :-)

    mary-jozwiak.blogspot.com - moj blog klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz szukam coś innego do polecenia, ale fakt pomadka jest świetna! Dziękuję bardzo kochana <3

      Usuń
  31. Nie mam, nie wybrałam sobie żadnego kolorku, ale wydają się fajne ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. kolorek ma przepiękny i kusi mnie od dłuższego czasu! :)
    bynattie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba każdy, który kupi oryginalną pomadkę od Kylie czuje się spełniony i nie wiem jak to opisać... hmmm po prostu oryginalny. W końcu kupił to drożej i jest to produkt prosto od Kylie. To działa na psychikę. Więc, jeśli ktoś kocha malować usta, to jego fetysz i w ogóle powołania moim zdaniem zachęcająca jest ta pomadka od Kylie. Ale dla takich zwykłych zjadaczy chleba jak my :) podróba jest bardzo zachęcająca. Tylko prawda jest multum pomadek o takim lub podobnym kolorze, a teraz wszyscy ześwirowali bo jest wow, omg podróba kylie?! no chyba nie. Możemy kupić szminkę z Rimmel, Manhatanu, Max Factor, Wibo.... Bóg wie czego jeszcze. Ale to tylko pomadka. Jak ktoś ma dostać zawału to niech sobie kupi ochronną z Neutrogeny, bezbarwną. Polecam.
    I zapraszam do mnie -> www.pod-lodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń