poniedziałek, 6 marca 2017

Ulubieńcy Lutego


Dzień Dobry! Jak tam samopoczucie u was? Czujecie już wiosnę? Ja zdecydowanie tak! Dzięki ciepłej i słonecznej pogodzie w wolnym czasie będę mogła chodzić na małe sesję. Mam w głowie parę spraw i pomysłów co do nich, a czy uda mi się je zrealizować to zobaczymy w bardziej odległym czasie. Dzisiaj już 5 marca, strasznie ten czas szybko leci. Jednak jak dla mnie to dobrze. Mam dla was kolejnych ulubieńców, tak wiem, że poprzedni post także był ulubieńcem ubiegłego miesiąca ale tak jakoś wyszło, że ostatnio nie posiadam za dużo czasu. Po prostu przepraszam, postaram się teraz aby posty pojawiały się regularnie. A teraz bez dalszego przynudzania zapraszam do sedna dzisiejszego posta...  








Okej, a więc na początku zacznę od rzeczy do makijażu. Na zdjęciach, które widzicie powyżej jest to maskara od MAYBELLINE "the COLOSSAL GO! EXTREME!" produkt bardzo fajny, lubię testować nowości dlatego zakupiłam ją. Zbytnio dużo nie będę się rozpisywać na jej temat ale ogólnie mówiąc jak już wspominałam tusz do rzęs fajnie się sprawuje, super kolor, nadaję ładnego wyglądu rzęsom więc jak dla mnie bomba! 







Następnie chcę wam pokazać perełkę jaką zakupiłam jest po prostu ge-nia-lna! Produkt ten to zestaw czterech korektorów z czego i tak używam tylko dwóch. Jasnego beżu i różowego. Bardzo fajnie się sprawdzają,skutecznie  maskują niedoskonałości i nie zatykają porów więc jak dla mnie cudo!




Dobra jedziemy dalej z kolejną rzeczą i jest to w sumie mała rzecz ale bardzo pomocna, a konkretnie żel wysuszający pryszcze/krosty. Ja nakładam go wieczorem na oczyszczoną twarz, a na drugi dzień ten pryszcz jest o wiele mniej widoczny i po dwóch dniach znika. Bardzo jestem zadowolona, polecam!






Bardzo polubiłam produkty od Garniera, szczególnie szampony do włosów. Kilka już miałam, a następnym nabytkiem od tej girmy jest szampon do wlosów normalnych, szybko przetłuszczających się. Dla mnie idealny, fajnie się sprawdza i szybko robi swoje na włosach.

Piątą rzeczą jest żel pod prysznic. Uzbierało się ich trochę, ostatnio co miesiąc kupuję nowości tego typu, ponieważ dość szybko je zużywam. Rzeczy i kosmetyki od "adidasa" bardzo lubię. Żel, który wam polecam świetny, lekki i przede wszystkim genialnie pachnie miodem! 








Ostatnia rzecz jaką mam wam do pokazania to żel i peeling w jednym. Bardzo lubię produkty od "Under Twenty" są idealne do mojej skóry i super skuteczne! Peeling stosuję codziennie na wieczór jako oczyszczenie twarzy. Po rozprowadzeniu go na twarz od razu po umyciu działa! Skóra jest odnowiona i mega gładka. Świetnie zwalcza wągry i inne mniejsze krosteczki.








I to tyle w dzisiejszym poście! Po miesiącu przerwy wracam, realizuje plany co do bloga i działam! Uwielbiam was i to co robię dlatego zwalczam lenia i motywuje się. Jeżeli chcecie to możecie napisać mi jakieś cytaty motywujące itd. Na razie zapraszam was serdecznie na moje pozostałe Social Media. Buziaki, Pa, Pa ♥




77 komentarzy:

  1. Z chęcią wypróbowałabym ten tusz do rzęs. Podoba mi się jego szczoteczka :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo z niego zadowolona! Szczoteczka jest bardzo fajna, wygodna. :)

      Usuń
  2. Z U20 dużo rzeczy używam jednak peeling mam z Garniera, tusz i zestaw korektorów możliwe, że wypróbuję.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie trzymam się peelingu z U20 ale może wypróbuję coś innego. Zachęcam bo super jest! Najlepszy z korektorów. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mi się on bardzo podoba, także go lubię!

      Usuń
  4. Super szczoteczkę -jak dla mnie- ma ten tusz.
    Kosmetyki z Garniera bardzo lubię :)
    Z under twenty miałam styczność, a dokładnie z maseczką i skończyło się to pieczeniem policzków.
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, to nie przyjemne. U mnie nie było takich złych efektów co do żadnego produktu z U20. Dziękuję, miłego dnia! :)

      Usuń
  5. Świetni ulubieńcy, dużo kosmetyków. Muszę przyznać, że tusz wygląda na świetny.
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, taak posiadam trochę różnych tuszów do rzęs, każde są inne ale ten wyjątkowo lubię!

      Usuń
  6. Ciekawi mnie ten zestaw do konturowania, muszę się jej dokładniej przyjrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest super! Fajnie się sprawdza, jest najlepszy!

      Usuń
  7. Great products! I love Maybelline eyelash.

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Tusz kiedyś miałam i świetnie się sprawdzał :) Garnier też bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajni ulubieńcy! :)
    Większość produktów znam i jest naprawdę świetna!
    Stosowałam produkt z underTwenty i rzeczywiście pozbyłam się niedoskonałości, a moja skóra była gładsza.
    Tusz natomiast bardzo mnie zainteresował :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      To miłe, faktycznie tusz super się sprawdza!
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  10. Świetny post! Słyszałam wiele dobrego o tym poczwórnym korektorze i z chęcią po niego sięgnę przy okazji najbliższej wizyty w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      To prawda, zestaw korektorów jest teraz popularny, ale bardzo praktyczny i opłaca się go zakupić. :)

      Usuń
  11. Uwielbiam produkty z U20 :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, to moje ulubiona i na razie nie zastąpione. :)

      Usuń
  12. Mam ten zestaw korektorów z wibo ale dla mnie bez jest bez szału :)
    Fajni ulubieńcy.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie świetny! Nie używałam dotychczas zbytnio korektorów więc dużego porównania nie mam.
      Dziękuję :)

      Usuń
  13. Świetny post! Uwielbiam ulubieńców, bo to bardzo inspirujące tematy :) z tych wszystkich miałam under20, ale to było dawno temu :) z czasem moja twarzyczka się zmieniła więc i zestaw kosmetyków do pielęgnacji musiałam wybrać inny :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ja na pewno kiedyś też poszukam czegoś innego jednak na razie stosuje te produkty i fajnie się sprawdzają!
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  14. Mam ten sam korektor i jestem w nim zakochana, bo idealnie pasuje do mojej karnacji, nie wygląda sztucznie i nadaje się do konturowania na mokro, super sprawa :)

    theselfishblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to ciekawie, dla mnie jest także idealny i go kocham! ♥

      Usuń
  15. Najbardziej podoba mi się ta maskara, ale także żel do twarzy z under 20, ponieważ sama go używam i sprawdza się na 100%. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie produkty od U20 są genialne i jak dla mnie stosowanie to sama przyjemność bo widać duże pozytywne efekty. Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  16. Great post, Dear<3
    I love Garnier

    I will be glad to friendships with blogs ♥ Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam odzywki z tej serii garniera, ale szampon niestety mnie uczulił :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, to okropne!
      Ja na szczęście nie miałam żadnej takiej sytuacji ;)

      Usuń
  18. ten żel z under twenty jest świetny i do tego ślicznie pachnie

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się w końcu przełamać i kupić jakiś produkt od under twenty, słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tej firmy
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne! Możesz zakupić coś co przydałoby ci się najbardziej na dany moment, przetestować i sięgnąć po kolejne produkty od U20 bo są na prawdę genialne! I nie zbyt drogie :)

      Usuń
  20. Ciekawa jestem tego tuszu,muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdpowiedzUsuń
  22. żadnego z Twoich ulubieńców nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. używam też tego żelu z Under20 i bardzo go lubię <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także go bardzo lubię!
      To już mój 3 ;)

      Usuń
  24. Bardzo lubię ten żel Adidasa, a korektor z Wibo mnie kiedy kusił, ale jakoś nigdy go nie kupiłam ;)
    Obserwuję ! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie produkty od Adidasa są świetne, super pachną!
      Hehe ;D
      Dziękuję! ♥

      Usuń
  25. No dzisiaj poczułam wiosnę :D Nawet ciepło było :D
    Fajne rzeczy :D Ten szampon z Garniera miałam :D

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie jest gdy pogoda dopisuje :)
      Dziękuję ♥

      Usuń
  26. Nie używałam żadnych z rzeczy, które pokazałaś ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przeczytanie posta ♥
      Niektóre produkty są godne przetestowania ;)

      Usuń
  27. Bardzo fajna recenzja, chyba sama przetestuje któreś z tych produktów. Ps. Jak opisywałaś maskarę, to napisałaś "masakra".
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Zachęcam :)
      Haha na serio? Dziękuję ci bo to cenna uwaga :D

      Usuń
  28. Trzeba coś nowego wykorzystać :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uzywałam kiedyś tego tuszu :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już go przetestowałam i jest bardzo fajny, jednak na pewno na tym tuszu nie skończę! :D

      Usuń
  30. You use great products! Love it.
    Following you from now on.
    Visit me! :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny post, lubię takie czytać.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetni ulubieńcy,część z nich stosowałam i u mnie sprawdziły się tak samo dobrze.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Część twoich ulubieńców używałam i też bardzo dobrze mi się sprawdzały. Na pewno wypróbuje ten żel na pryszcze. Obserwujemy!

    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę świetny!
      Dziękuję bardzo kochana <3

      Usuń
  34. Interesujące kosmetyki ^^

    Będzie mi bardzo milusio, jeśli zaglądniesz do mnie <3
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  35. jakos nigdy nie mialam stycznosci z powyzszym twoimi ulubiencami ;p ja w tym miesiacu zdecydowanie zakochalam sie w pomadce GR 502 :D

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm może ją wypróbuję :)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  36. Szampon jest całkiem fajny ;)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. super rzeczy :) Nie używam, ale chyba muszę zacząć :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię tusze od maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń