-->

Cooperation with ZAFUL.com

By Oliwia Felkel - 15:09




Heej wszystkim! Co tam u was słychać w marcu? Jak zwykle zapytam, jaka u was pogoda? Podoba wam się czy raczej nie? U mnie pogoda piękna! To znaczy... Tak nie do końca, raz cudownie, a raz deszczowo. Ostatnio nawet było 16 stopni tak więc lato po prostu! :D Dziwi mnie tylko jedno, kiedy siedzę w domu pada deszcz, wieje wiatr i pogoda jest raczej nie ciekawa, jednak kiedy mam wyjść z domu czy to na zdjęcia czy na spacer pogoda dopisuje! Jestem bardzo zaskoczona, oczywiście pozytywnie. Kilka dni temu zawitała do mnie przesyłka, długo wyczekiwana. Jestem z niej bardzo zadowolona! Doszły do mnie bluza i bardzo ciekawa bluzka z wiązaniem w okolicy biustu.
















Bluza jest bardzo cieplutka, posiada milutki lekki korzuszek w środku. Fajnie wygląda ze względu na swój oversize. 







Sweterek jest o bardzo lekkim i przyjemnym w dotyku materiale. Bardzo fajny efekt nadają wiązania.

No i to by było dzisiaj na tyle dziękuję bardzo za przeczytanie posta! Paa paa :*

  • Share:

You Might Also Like

59 komentarze

  1. śliczne rzeczy wybrałaś ;) Pasują Ci!
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia .
    U mnie z pogoda różnie bardziej przeważa brzydka pogoda .
    Zapraszam do siebie https://www.instagram.com/smileex_/
    https://www.smillex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, u mnie też choć było parę dni słonecznie ładnie!

      Usuń
  3. U mnie pogoda się "popsuła". Jest zimno i tak bardziej jesiennie niż wiosennie :( Super ta bluzka z wiązaniem! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza średnio mi się podoba, ale sweterek jest na prawdę świetny! Ł=
    Pozdrawiam
    https://just-do-one-step.blogspot.com/2017/03/giveway.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zamówienie :). Kolor bluzy świetny. Ślicznie wyglądasz ! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą pierwszą bluzę nosiłabym raczej po domu, wygląda na cieplusią!
    A sweterek bardzo ładny, takie wiązania są ostatnio strasznie popularne. Ładne rzeczy!
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, z taką myślą wzięłam tę bluzę.
      Dziękuję bardzo! ♥

      Usuń
  7. Bluz z kapturem nie noszę, ale sweterek bardzo mi się podoba :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy :) Poklikane i obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane :*, świetne rzeczy ten drugi sweterek jest przepiękny jak dla mnie :).
    fajne zamówienie.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga bluzeczka bardzo mi się podoba ^^ Naprawdę fajne rzeczy :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne kolory ma ta bluza :)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny zielony sweter ^^
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojjj tak, chyba już wszyscy czekamy na tą wiosnę z ustęsknieniem- oby zadomowila się u nas na dobre :)

    świente rzeczy wybralaś- sama dumnie bym nosila <3

    22,99$, a przy tym pierwszym nie pokazuje mi się cena :/

    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiścię, u mnie znów brzydko, a było tak pięknie!
      Dziękuję
      No jasne! ❤

      Usuń
  14. Śliczna jest ta bluza, gratuluje wspolpracy ;)

    https://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :* Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięcze <3

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też już powoli słoneczko wita:)
    Wybrałaś świetne rzeczy! Wspaniale w nich wyglądasz. Kliknęłam w linki. Owocnej współpracy ^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie zmiennie, na chwilę obecną znów okropnie :/
      Dziękuję bardzoo! ❤❤

      Usuń
  16. Przejrzałem chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłem, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉

    Jakbyś miała czas to zapraszam również tutaj:
    Blog - Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejciu, to kochane!
      Dziękuję bardzo!
      Również pozdrawiam ❤ ;)

      Usuń
  17. Uwielbiam firmę Zaful, oferują świetne jakościowo rzeczy w konkurencyjnych cenach :3
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak!
      To chyba jedna z najlepszych firm! :*

      Usuń
  18. Super rzeczy!! Bluza jak dla mnie rewelacyjna!

    Zapraszam do mnie i jeśli blog się podoba daj obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/unusual-stairs-stylizacja8.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten drugi sweterek mi się mega spodobał, świetne ma to wiązanie a i kolorek boski:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Ci ładnie w tym kolorze!

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz super! Przepiękny sweterek :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe zdjęcia i rzeczy, zaful nie raz ma coś ciekawego w swojej ofercie :) U mnie pogoda się przeplata ale jak to mówią w marcu jak w garncu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję współpracy ! Sweterek naprawdę świetny ! Zdecydowanie w moim stylu. :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybrałaś świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodobała mi się ta bluza. Ciekawa jest. ;)
    Pogoda jest super, czuć już wiosnę.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      A u mnie wczoraj ulewa, burza i grad...

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń