-->

Cooperation with Gamiss.com

By Oliwia Felkel - 13:37


Dzień dobry! Tutaj Oliwia! Mam dla was parę nowych wiadomości, od których może zacznę dzisiejszy wpis. Więc postanowiłam wprowadzić parę zmian na swoim blogu. Chciałabym bardziej przyłożyć się do dodawanych tutaj postów. Zdjęcia zostaną ciekawie obrobione, pisownia troszkę się zmieni. Dzisiejszy wpis będzie jeszcze starym systemem, ale za tydzień spotykamy się w nowym wyglądzie. Mam nadzieję, że wam się wszystko spodoba.... Chociaż trochę. Dzisiaj przychodzę do was z postem o współpracy, którą otrzymałam. Nie dawno doszła do mnie paczka, z której jestem bardzo zadowolona! Przesyłka doszła do mnie w szybkim tempie, czekałam na nią tylko tydzień także jestem mile zaskoczona. Od firmy Gamiss.com otrzymałam kurtkę w stylu bomber jacket i chocker. Może najpierw zacznę od kurtki.

Kurteczka jest o bardzo dobrym materiale, śliskim, który bardzo mi się spodobał. Oprócz tego na kurtce są liczne naszywki, które moim zdaniem nadają świetny efekt!



W paczce otrzymałam także popularny teraz naszyjnik chocker.



















Chocker
Bomber Jacket

Post był krótki ale aktualnie mam dużo na głowie, nie będę was jednak tutaj zanudzać i tworzyć złą energię. Po prostu do kolejnego posta!






  • Share:

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Śliczna ta kurteczka.
    Gratuluję współpracy :)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bomberka jest śliczna.
    Gratuluję współpracy.
    Wspaniale ci w chockerze
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :*
      Ooo to kochane ❤

      Usuń
  3. Ładna stylizacja ;)
    Gratuluję współpracy.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy :). Bomberka super. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Ładna ta kurtka! Bardzo fajnie przedytowałaś zdjęcia. Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia <3 , gdzie je edytowałaś ? :) zapraszam do siebie :) aleksandrajozwiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Tych akurat nie edytowałam, raczej nie edytuję nigdy swoich zdjęć aby zachować ich naturalny kolor. Jeżeli chodzi o nagłówek posta to zawszę edytuje je w PicMonkey ❤

      Usuń
  7. Cudne zdjęcia <3 , gdzie je edytowałaś ? :) zapraszam do siebie :) aleksandrajozwiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Tych akurat nie edytowałam, raczej nie edytuję nigdy swoich zdjęć aby zachować ich naturalny kolor. Jeżeli chodzi o nagłówek posta to zawszę edytuje je w PicMonkey ❤

      Usuń
  8. jeju te zdjęcia to sztos❤️❤️ leci obserwacja!
    http://pomyslowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka bardzo mi się spodobała :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurteczka :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kurtka <3 Choker też mi się bardzo podoba. Świetny blog, jeśli chodzi o wspólną obserwację- ja już ^^
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana! 💖
      Oczywiścię 💞

      Usuń
  12. Kurteczka oryginalna :) Bardzo fajny wpis.

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam!
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia, kliknięte ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna kurteczka,
    pytałaś o obserwacje ja już :*

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna kurtka. Chokerów jakoś nie potrafię nosić, ale muszę przyznać, że na innych bardzo mi się podobają. :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Może kiedyś się przekonasz, każdy choker jest inny i pasuje do różnych osób. 💖

      Usuń
  16. Kurtka bardzo ładna, świetnie w niej wyglądasz :)
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! Gratuluję współptacy i czekam na te nowe posty ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Nuxe Huile Prodigieuse Dry Oil *

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz w tym kolorze, kurtka bardzo Ci pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kurtka 😍 Masz bardzo ładne włosy :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna kurteczka :3
    obserwuję <3
    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń