piątek, 3 lutego 2017

Ulubieńcy Stycznia


Hej, hej, hej! Moi mili jak wam idzie w szkole? Ja osobiście daję na razie jakoś radę. Bardzo zazdroszczę tym, którzy mają teraz ferie. Ale życzę im także aby dobrze wypoczęli. Jak widać mamy piątek, 3 luty czyli pora na styczniowych ulubieńców! Mam nadzieję, że wpis wam się spodoba bo pod ostatnim postem była duża aktywność, z której bardzo się cieszę kochani. Dziękuję, że jesteście! Nie przedłużając, zapraszam do dalszego czytania. 
Może zacznijmy od produktów do włosów, które polubiłam i towarzyszyły mi w styczniu, a więc na pierwszym miejscu jest szampon tutaj akurat do włosów gęstych, ale oczywiście wszyscy mogą stosować. Szampon ma właściwości dzięki, którym nasze włosy odżyją i staną się mocne oraz jak każda z nas by chciała włosy staną się zachwycające! Sam szampon jest bardzo fajny, cena jak najbardziej okej, samego szamponu dużo no ale oczywiście po za tym cudownie pachnie! 




Następnym produktem przeznaczonym do włosów jest suchy szampon. Polubiłam takie z Batiste, ponieważ te cudeńka potrafię uratować nam życie! No ale postanowiłam po skończeniu starego takiego szamponu sięgnąć po coś innego, nowego i wybrałam suchy szampon od Shwarzkopf, Powiem wam, że cena jest niższa, a produkt bardzo dobry. Nawet nie wiem czy czasem nie lepszy od Batiste. W każdym bądź razie oba szampony uwielbiam! 




Trzecią i ostatnią rzeczą z serii pielęgnacja włosów jest Spray do lepszego prostowania naszych włosów. Nigdy nie posiadałam czegoś takiego gdyż nie potrzebowałam. Jednak od kąd zaczęłam włosy coraz częściej prostować zaczęłam potrzebować takiego cudeńka. Produkt ten sprawia, iż włosy lepiej i szybciej się prostują ale co najważniejsze dzięki temu Spray'owi włosy tak bardzo się nie niszczą i zostają szybko odbudowane. 




Czwartą perełką moim zdaniem w ubiegłym miesiącu był żel pod prysznic. Znalazłam go w Rossmannie całkiem przypadkowo, szukałam jakiegoś fajnego żelu, który by ładnie pachniał. Miałam wziąć to co zawsze jednak na promocji ujrzałam ten oto cudowny żel. Zapach jest nieziemski! Żel jest dostępny również jeszcze w dwóch innych zapachach. Ja posiadam go w zapachu waniliowo-malinowym. 





Następnie mam wam do pokazania tusz do rzęs, który także nabyłam na promocji. Tusz pochodzi od firmy Astor. Ogólnie jest bardzo fajny, wydajny, cena super i co najważniejsze długotrwały, nic się z niego nie osypuje więc jestem jak najbardziej na tak! 






No i ostatnim produktem jest szminka. Mam po prostu jakiegoś bzika na ich punkcie! Jest to taka koralowa szminka wpadająca w mat, dziwnie powiedziane no ale cóż. Dużo o tym produkcie mówić nie trzeba. Kolor jaki posiadam to 070 Airy Fairy. 








To by było na tyle moi drodzy, dziękuję za wytrwanie do końca. Chciałabym tylko jeszcze przekazać wam pewną informacje, a mianowicie taką, że już od środy czyli 1 lutego jestem na snapie GoldenGirlss. Serdecznie was na tego snapa zapraszam, codziennie inna z blogerek/youtuberek czy osoba posiadająca aktywnego instagrama jest na snapie. Mój dzień to akurat środa i mam nadzieję, że będziecie ze mną! 



Oczywiście, standardowo odsyłam was na moje social media i buziaczki, trzymajcie się! :)




77 komentarzy:

  1. Świetni ulubieńcy, ten spray do prostowania włosów muszę sobie zakupić.
    Świetna barwa tej pomadki :*
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Polecam, na pewno się przyda!
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Prześliczna pomadka! :) Kolor bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten żel jest cudowny! Polecam jeszcze zielony lub biały też pachną niesamowicie!
    oraz świetna szminka <333
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie mnie bardzo ciekawiło jakie są pozostałe. Może wypróbuję.

      Usuń
  4. Śliczny kolorek tej szminki. Świetni ulubieńcy dawno nie widziałam posta tego typu.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminka wygląda genialnie, a co do tych produktów do włosów to chętnie wypróbuję, bo ostatnio mam spory problem z nimi ;)
    www.lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w takim razie polecam. Mam nadzieję, że pomogą! :)

      Usuń
  6. Jejku to nie wiarygodne ale mam prawie wszystkie produkty z wyżej wymienionych. Ja najbardziej lubię ten tusz :)

    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, przypadek? :D O taak, tusz jest bomba!

      Usuń
  7. Jeju świetny wpis, czekam na więcej! <3

    www.ewelinajablonska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny kolor szminki! ♥
    Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. I had that mascara too! I just loved it! Lovely photos ◡‿◡✿

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * All Day Cushion by Yadah Review *

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten suchy szampon i fajnie mi się sprawdzał :) pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także jestem z niego zadowolona. Dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Muszę sprawdzić jak się sprawuje ten suchy szampon *-*
    Spray by mi się przydał, bo ostatnio często prostuje włosy :)
    Też mam szminke z Rimmela tylko inny odcien, ale ten też jest światny *-*
    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja również jestem w nim zakochana ♥

      Usuń
  13. Bardzo lubię ten szampon garniera. Faktycznie ma boski zapach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, od jakiegoś czasu używam tylko tych z garnier'a.

      Usuń
  14. Żele pod prysznic z tej firmy też są moimi ulubieńcami, teraz mam kokosowy i też jest super :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gdy skończę ten może zakupię kokosowy bo uwielbiam kokosy!

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, polecam ogólnie szminki z tej firmy :)

      Usuń
  16. Takze uzywalam tego szamponu ale innego koloru i sprawdzał sie super. Plyny do mycia tej marki maja tak obłędny zapach ze mam ochote je zjesc haha :) a co do tego zlotego tuszu to rozmazywał i kruszył mi sie pod oczami :( szminka ma przepiekny kolor! Buziaki

    caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam tylko szamponów z tej firmy, bo sprawdzają się świetnie na moich włosach! Ooo tak pachną obłędnie. No niestety, u mnie zaś jest super. Nakładam go mało ale fajnie podkreśla oczy i u mnie jest okej... hmm dziwne w takim razie. Dziękuję. Pozdrawiam :*

      Usuń
  17. Ja muszę w końcu wypróbować jakiś suchy szampon! ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam suche szampony z Batiste. A kolor szminki jest genialny! :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No ja właśnie z Frustis Garnier mam z tej serii odżywkę ''Aktywator gęstości'' jest super i stosuję ją po każdym myciu. Fajny odcień szminki :)
    Z przyjemnością dodaję do obserwowanych !
    DIAMENTOWE MYŚLI - KLIK!
    Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo może wypróbuję także, bo bardzo lubię produkty z tej firmy. Dziękuję bardzo kochana! :*

      Usuń
  20. Fajne kosmetyki ! a kolor szminki genialny, w moim stylu :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna ta szminka 😍
    Zapraszam http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com/?m=1 ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kosmetyki, chętnie bym przygarnęła pomadkę z Rimmel. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię tą serię żeli pod prysznic :) Muszę wypróbować ten suchy szampon, gdyż cały czas szukam ideału :)

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak to radę wypróbować, jest bardzo fajny :D

      Usuń
  24. Chętnie wypróbuję żel i suchy szampon ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor ma ta pomadka. Wielu z Twoich ulubieńców w ogóle nie znam, co mi się rzadko zdarza. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, hehe staram się wybierać nie które produkty nowe, które nie zawsze są dobrze znane innym :)

      Usuń
  26. Bardzo mi się podoba kolor tej szminki
    OBserwuje i zapraszam do mnie

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę mój ukochany żel pod prysznic ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Termo spray stosowałam i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Szampon z Garniera miałam i był całkiem fajny ;) reszty produktów nie próbowałam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomadka ma świetny kolor :)
    http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawi ulubieńcy, większość z przedstawionych produktów muszę przetestować bo nie miałam z nimi do czynienia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kusi mnie ten tusz do rzęs i zachęciłaś mnie do zakupienia go 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne produkty!♡
    Chyba skuszę się na tą pomadkę! Piękna!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawi ulubieńcy ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten żel jest obłędny! A jego zapach...
    A spray termoochronny to must have w mojej pielęgnacji włosów - zwłaszcza przy codziennym ich prostowaniu. Muszę koniecznie wypróbować!

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaciekawiła mnie ta paletka korektorów z wibo :)
    Fajni ulubieńcy!

    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  37. Żele pod prysznic z Original Source są świetne!!Polecam również kokosowy😙 Zapraszam serdecznie do odwiedzenia naszego bloga:

    http://welcome-mk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń