sobota, 7 stycznia 2017

Ulubieńcy Grudnia


Heej! Wciąż nie mogę uwierzyć, że mamy już rok 2017! Bardzo szybko mi zleciał 2016 rok więc i ten na pewno minie w mgnieniu oka. 28 marca blog będzie obchodził pierwsze urodzinki z czego niezmiernie się cieszę. Nigdy nie sądziłabym, że tak długo będę blogować. Gdy zakładałam konto na blogsferze nie spodziewałam się, iż zyskam 113 czytelników i 13 531. Na pewno nie skończę pisać tutaj. A dzisiaj przychodzę z Ulubieńcami Grudnia. Tak wiem, że przez nieobecność tutaj nie napisałam Ulubieńców Listopada za co bardzo przepraszam. No ale  przygotowałam z to Grudniowe perełki. Zapraszam!


Na samym początku jest herbata, nie można jej niestety dostać w Polsce ale bardzo mi posmakowała i piłam ją przez cały grudzień. Więc muszę ją dzisiaj umieścić w ulubieńcach. Herbata ogólnie smakuje podobnie do każdej innej ale jest coś w niej innego, nie zwykłego, czego nie ma w tej Polskiej herbatce. Dodaję do niej mleko odtłuszczone, zwykłe z tłuszczem nie pasuje i napój staje się okropny! Nigdy nie sądziłam, że wypiję herbatę z mlekiem ale kiedy spróbowałam i dowiedziałam się, że trzeba do niej dodać mleko nisko tłuszczowe od razu wypróbowałam to w domu i od tamtej chwili piję ją codziennie. 





Dobra, teraz przejdziemy do kosmetyków. Na pierwszym miejscu jest matowa pomadka od "Bourjois" koloru 11 "So Hap'pink. Śliczny różowy, naturalny i oczywiście matowy kolor. Ogólnie pomadka jest 100% matowa, trzeba poczekać jakieś 5 sekund i zastyga! Dużo mówić nie trzeba, resztę zobaczycie i samy ocenicie po zerknięciu na zdjęcia prezentujące ten produkt. 






 Kolejną rzeczą jest następna pomadka, tym razem nie matowa. Produkt pochodzi od "Inglot'a" Uwielbiam od jakiegoś czasu nudziaki. Pomadka nosi numer 91 "Sleeks CREAM" Zaraz obejrzycie ją dokładniej. Ogólnie jest ona bardzo fajna, spodobała mi się. :)




Jeżeli chodzi o pomadki to już tyle co chciałam wam przedstawić, ale zostały mi jeszcze do opowiedzenia 3 produkty. Więc może najpierw zacznę od perfumy, którą zużyłam w miesiąc. Była ona bardzo wydajna ale przez moje ciągłe psikanie się nią skończyła się bardzo szybko. Oczywiście ładnie pachniałam. :D Na szczęście kupuję nową bo zakochałam się w ślicznym, lekkim kwiatowym zapachu. Szkoda, że nie możecie poczuć jak ślicznie pachnie przez zdjęcie. Zakupiłam ten produkt w Rossmann'ie za jedyne 25 złoty. I uważam, że cenę jak za taki produkt jest za niska no ale oczywiście cena przykuwa uwagę i w sumie dobrze że nie trzeba wydawać fortuny na tak cudowną rzecz. :D



Przedostatnią rzeczą jest żel pod prysznic C-THRU. Nigdy nie testowałam żadnych innych rzeczy od tej firmy, jednak przy zakupie tego żelu przykuł moją uwagę śliczny wakacyjny zapach yogurtu i papay. 




Ostatnią rzeczą jest kredka do konkurowania brwi. Ja używam jej bardzo lekko aby nie przyciemnić ich za bardzo i nadać im naturalny kształt. Bardzo lubię produkty od Golden Rose więc postanowiłam zakupić ten produkt. Kolor konturówki to 302. 









To tyle w dzisiejszym poście, bardzo dziękuję za przeczytanie.  Daj znać jaki produkt cię zainteresował.   Widzimy się już wkrótce. 

70 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się odcien tych pomadek❤
    she-imagination - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykuwają uwagę, mogę powiedzieć tylko tyle, że są wspaniałe i warte przetestowania!

      Usuń
  2. Pomadki super ;D Gratuluję już tak długiego czasu na blogu! Obserwuję :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako maniaczka herbat muszę koniecznie przetestować i tą :D Jakoś ją zdobędę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wsumie na pewno ją jakoś byś zdobyła tylko chyba nie w Polsce, jednak strony internetowe jak najbardziej! W każdym bądź razie życzę powodzenia. Warto było by ją spróbować! :D

      Usuń
  4. Ja także uwielbiam herbatę z mlekiem 😂👌 śliczne te pomadki do ust ❤ Gratuluję roku blogowania kochana ❤
    Buziaczki, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Teraz czekam na twój wpis :*

      Usuń
  5. Obydwie pomadki bardzo mi się spodobały *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem uzależniona od wszelakich herbat, dlatego strasznie żałuje, że tej nie można dostać w Polsce bo z chęcią wypróbowałabym coś nowego haha
    Świetny post :)

    Obserwuję i będę zaglądac częściej, zostawiam link do mojego bloga byc może coś Ci się spodoba i również dołączysz do grona czytelników :)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie ma jej w Polsce, na stronach internetowych może i by się znalazła ale nie jestem pewna. Bardzo Ci dziękuję i oczywiście już zerkam do Ciebie. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  7. Twoi ulubieńcy nie są mi znani, ale produkty do ust mnie zaciekawiły :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory pomadek. Pozdrawiam i obserwuję. ♥
    -mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajni ulubieńcy muszę wypróbować niektóre produkty.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajni ulubieńcy , te pomadki to na plus genialne odcienie.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, produkty warte przetestowania.

      Usuń
  11. Bardzo spodobała mi się pomadka z Ingrid :) Pozdrawiam i zapraszam, odwdzięczam się za każdą obserwację : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadki genialne! Strasznie mi się tu podoba! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Jesteś kochana :*

      Usuń
  13. Mam tą samą kredkę z golden rose! herbatka na zimne dni, to jest to!
    MÓJ BLOG-KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne odcienie tych pomadek! :D Gratuluje tak dużej liczby obserwatorów :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam matowe pomadki od Bourjois! Twoja ma piękny kolor :)

    Buziaki!
    Sandra, b-saandra.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super produkty :D
    Pomadka matowa bardzo mi sie podoba :)

    Odwdzięczam sie za każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      My już chyba się obserwujemy :)

      Usuń
  17. Herbata musi się u mnie znaleść, bo kocham herbaty <3 Jeszcze z mlekiem. Hmm... Nigdy nie probowalam i z miła checia bym sprobowała.
    Śliczne odcienie pomadek *.* Naprawde genialne ;)
    Jeju, mòj ukochny żel pod prysznic i miał znaleść sie takze w moich ulubiencach <3 Kocham go za ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że udałoby Ci się jakość odnaleść tę herbate. Skoro nie próbowałaś, to zrób to! Mniam... Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Z chęcią spróbowałabym tej herbaty. Jestem miłośniczką herbat :) Kiedyś próbowałam wypić ją z mlekiem, ale to było dawno i już nie pamiętam do końca jak to smakowało. Chyba muszę sobie przypomnieć :)

    Obserwuję i pozdrawiam :D
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbata z mlekiem to teraz dla mnie codzienność, piję ją i piję. Ooo dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń
  19. Też kocham niudziaki! Ta pomadka z Inglota to idealnie mój typ! :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają.

      Usuń
  21. Świetny Wpis! Ja perfumy Nike ION dostałam na gwiazdkę i od tego dnia jestem w nich zakochana :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ja mam tak samo, pięknie pachną.

      Usuń
  22. Markę Inglot bardzo lubię, zwłaszcza lakiery, które wytrzymuję tygodniami bez zdarcia. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Lubie te perfumy , a herbatki nie znam
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto było by ją spróbować, gdyby była taka możliwość.

      Usuń
  24. Świetni ulubieńcy:)
    Perfumy NIKE zawsze lubiłam:)
    Kolory obydwóch pomadek baaardzo mi się podobają ;)
    Herbatki szczerze mówiąc to nie znam ;)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Mi obsesja na punkcie perfum od NIKE odbiła dopiero po tej, hehe.

      Usuń
  25. Te perfumy są super, kochałam je, ale jak mi się skończyły to zdecydowałam się na inne, nie lubie używać ciągle tych samych. Co do wspólnej obserwacji - pewnie, obserwuję :)

    Miłego dnia! M A R C E L I A (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może też tak zrobię, gdy spotkam lepsze od nich. Dziękuję.

      Usuń
  26. Bardzo ładny kolor ma ta pomadka Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o ta kredka z GR mnie zaciekawiła!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna pomadka :). Może wspólna obserwacja? :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetni ulubieńcy, muszę przetestować koniecznie pomadkę z Inglota. :)
    Prezentuję się bardzo ciekawie. :)

    Pozdrawiam ciepło!;*

    Obserwujemy?
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i szczerze zachęcam!
      Jasne, dlaczego nie :)

      Usuń
    2. Ja też już obserwuję. ;D

      Usuń
  30. Pomadki Bourjois są przepiękne. :) Mam nadzieję, że niedługo powiększę swoją kolekcję szminek właśnie tą z Bourjois. :)
    + dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana.
      Trzymam kciuki hehe :)

      Usuń
  31. I loved everything.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomadki świetne!
    http://fearlessgirldiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne są te pomadki :)
    Jestem ciekawa, jaki smak ma ta herbata :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post kochana. Super wszystko opisałam i pokazałaś :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń