-->

Tumblr'owe zdjęcia - Mojego Autorstwa

By Oliwia Felkel - 13:32


Dzień dobry wszystkim! Jak spędzacie ostatni tydzień ferii? Oczywiście ci, którzy je mają. Turystycznie, aktywnie, czy może w domu? Ja wróciłam wczoraj ze stoku narciarskiego. Uwielbiam jazdę na nartach, a ferie to jedyna okazja dla mnie, żeby się na nie wybrać. Mam nadzieję, że w ostatnie dni wolnego wybiorę się jeszcze na stok. A teraz co u was? Koniecznie podzielcie się co porabiacie po przeczytaniu całego posta w komentarzu.  Zanim jednak przejdziemy do sedna dzisiejszego wpisu chciałabym jeszcze powiedzieć, że bardzo się cieszę za to jak wy - czytelnicy mojego bloga jesteście tutaj aktywni. Pod ostatnimi postami, które opublikowałam jest spora liczba komentarzy. Nie dość tego przybyło tutaj wiele nowych osób z czego blog łącznie zyskał 142 obserwatorów i 16, 866 wyświetleń. Dziękuję wam bardzo za to co robicie i oby tak dalej kochani hehe! No dobra, a teraz w końcu wyczekiwany post w, który włożyłam sporo pracy no i na pewno jest dla mnie o wiele ważniejszy niż wishlist'y.
Nigdy nie wiem jak dobrze zacząć treść posta. Oprócz mojej zbędnej gadaniny - jak zawsze. No ale dzisiaj jak już mogliście się domyślić po tytule i nagłówku będzie trochę zdjęć wykonanych przeze mnie w stylu "Tumblr" ja bardzo lubię przeglądać te stronę, ponieważ jest to ogromna składnica zdjęć inspiracji i przeróżnych pomysłów. Po przeczytaniu moich "wypocin" wypowiedzcie się w komentarzu, które zdjęcie najbardziej was zaciekawiło i czy chcecie więcej taki postów z większą ilością tematycznych zdjęć. Mam parę pomysłów w zanadrzu, ale o tym kiedy indziej. Po prostu zapraszam do pooglądania zdjęć.



















* Zdjęcia zostały 100% wykonane przeze mnie *
* Zdjęcia zostały obrobione - filtr: brak, poziom jasności: 100% *

Dziękuję bardzo, za przeczytanie. Zostawiam jeszcze na sam koniec moje pozostałe Social Media na, które serdecznie zapraszam. Do zobaczenia niebawem :)


  • Share:

You Might Also Like

107 komentarze

  1. super zdjęcia, uwielbiam tumblra :)
    obserwuje i zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :)
    obserwuje :*
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia Moja Droga :)
    Jasne, że obserwujemy. Ja już ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ferie spędzam na lodowisku ♥ Bardzo ładne zdjęcia ! Mi się najbardziej podoba to zdjęcie z książką i serduszkiem zrobionym z kartek ~!

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo świetnie, czyli aktywnie. To super! Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  5. Wow, naprawdę fajne zdjęcia :) Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia , w tej sytuacji czuję się jak beztalencie. Cudowne <33
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. O! Nawet tak nie mów! :*

      Usuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest naprawdę bardzo profesjonalnie, ogólnie to wszystkie wyglądają bardzo ładnie!

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zazdroszczę hehe wolałabym je wtedy mieć.

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia ;)
    obserwuje
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana! Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  10. Nawet fajne zdjęcia. Ja liczyłam, że w tym roku uda mi się wybrać na stok podczas ferii jednak moje plany legły w gruzach przez sytuację losową :/. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj, to wielka szkoda... Ja również pozdrawiam!

      Usuń
  11. Ja uwielbiam jeździć na nartach spędziłam poprzedni tydzień :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, to cudownie! Ja także uwielbiam narty! Dziękuję :D

      Usuń
  12. Świetne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia super!
    Co do ferii to snowboard albo pizza i tak na okrągło :)
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo fajnie! Widzę, że jest tutaj sporo miłośników sportów zimowych, to świetnie!

      Usuń
  14. Oj, zdjęcia wyszły Ci naprawdę bardzo dobrze :)
    OBSERWUJE - i czekam na rewanż ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. O masz takie buty jak ja :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, o proszę. Uwielbiam te buty ale chyba połowa populacji już takie ma.

      Usuń
  16. W zdjęciach można jak najbardziej wyczuć klimat tumblra, chociaż są dla mnie trochę za jasne, ale każdy może obrobić jak chce :)
    photos-by-mef.blogspot.com obserwuję, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak masz racje. Zgodzę się z tobą, jednak za dobra w obróbki na Tumble'rze nie jestem i jedynie tak jak to przedstawiłam pasowało mi to najbardziej ;)

      Usuń
  17. Świetne zdjęcia, ale wydaje mi się, że dwa pierwsze są za jasne i trochę się zlewają :) Taka mała uwaga amatora :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no tak tutaj masz racje, akurat buty były brudne i to pewnie też dlatego. Wszystkie zdjęcia zostały obrobione w tym samym filtrze. Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Haha no tak tutaj masz racje, akurat buty były brudne i to pewnie też dlatego. Wszystkie zdjęcia zostały obrobione w tym samym filtrze. Pozdrawiam :*

      Usuń
  18. To z sercem z kartek książki jest cudowne! Pozostałe również :) Ja ferie zaczynam dopiero od przyszłego tygodnia i bardzo się z nich cieszę, ale zapewne głównie spędzę je w domu :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja wolałabym mieć jednak ferie w lutym, a nie teraz.

      Usuń
  19. Mi właśnie rzadko takie tumblrowe zdjecia w ogole wychodza, wiec szacun za pomysly i inspiracje! haha <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie zdjęcia wyglądają bardzo profesjonalnie Masz TALENT do tego typu rzeczy :)
    Brakuje mi mało do 100 obserwatorów , pomożesz?
    Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzi, to mega miłe kochana. Oczywiścię, spróbuję. <3

      Usuń
  21. Bardzo fajne zdjęcia, podobają mi się! Szczególnie gdy jest wykorzystana biel
    Obserwuję, pozdrawiam shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mi akurat Tumblr kojarzy się tylko z bielą hehe.

      Usuń
  22. Nie dość, że ostatni tydzień ferii to dodatkowo to moje ostatnie ferie bo czeka mnie matura i pożegnanie ze szkołą średnią! A jak je spędzam? Od tygodnia leżę w łóżku bo złapało mnie okropne przeziębienie, nie polecam... Ale Tobie życzę żebyś wykorzystała ten tydzień jak najlepiej! A co do zdjęć są cudowne, wyglądają naprawdę baaardzo profesjonalnie.
    http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc trzymam kciuki aby matura poszła dobrze! Ooo zdrowiej kochana, dziękuję ci bardzo za tyle miłych słów. Pozdrawiam :*

      Usuń
  23. Cudowne zdjęcia kochana, ja aktywnie spędzam moje ferie, ale jak pomyślę o powrocie do rzeczywistości to słabo mi się robi. :( Zwłaszcza, że to klasa maturalna. No nic pozdrawiam cieplutko.
    Odpowiadając na twoje pytanie chętnie zaobseewuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też łatwo się nie powraca do szkoły. Powodzenia życzę! Oo okeej! Pozdrawiam :*

      Usuń
  24. Kurcze, ale ładne zdjęcia. Ja zawsze mam problem i nie umiem zrobić tak minimalistycznych zdjęć, żeby pasowały mi na instagrama. :)
    Obserwuję :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja bardzo chciałabym zmienić wygląd swojego instagrama. Jednak szkoda mi usuwać zdjęc, a obecny styl jest okej. Jeszcze raz dziękuję bardzo kochana :*

      Usuń
  25. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much, but I refused, because I am not currently interested.

      Usuń
  26. Świetne zdjęcia, naprawdę masz talent *.* Obserwuję i zapraszam do siebie :) olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia, jak ja kocham jasne zdjęcia!
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się te zdjęcia! Śliczne są.
    Ja już niestety nie "obchodzę" ferii. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      Wielka szkoda... Można fajnie odpocząć hehe ;)

      Usuń
  29. Ładne zdjęcia, lubię czasami takie dopracowanie i kreowane zdjęcia na te z tumblr - cieszą one oko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę tym, którzy mają ferie <3 zdjęcia bardzo ładne :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Bylam swiecie przekonana ze wiekszosc zdjec zaczerpnelas z internetu naprawde bardzo dobrze je zrobilas kochana!
    Uwielbiam styl z tumblr szczegolnie tam gdzie zwykle przewaza biel! :D

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe niee, wszystkie wykonałam sama iwgl. Dziękuję bardzo :* ja także takir zdjęcia najbardziej lubię! :)

      Usuń
  32. Świetne zdjęcia!
    Sama takie uwielbiam :)
    Zapraszam na mój nowy blog:
    xmylife-mystyle.blogspot.com
    Compelling

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne zdjęcia<3 Obserwuje :)

    http://agnieszkaszz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia całkiem fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wonderful photo! Very inspiring!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia i bardzo w klimacie Tumbrl. Mam taki sam świecznik ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, hehe no proszę! Również pozdrawiam serdecznie! :*

      Usuń
  38. śliczne te zdjęcia! Naprawdę wyszły Ci bardzo ładnie. A jeśli lubisz właśnie w takim stylu, to dużo znajdziesz na moim instagramie :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:

    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana, na pewno wpadnę! :*

      Usuń
  39. Bardzo piękne zdjęcia, super Ci wyszły ;))

    juulles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. rzeczywiście niektóre rodem z Tumblra :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale ładne zdjęcia! Sama uwielbiam takie robić!

    MÓJ BLOG-KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładne, "skandynawskie" ujęcia ;)
    co do ferii to niestety ich nie mam, tylko sesja :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje tylu obserwatorow i tyle wyswietlen! <3 Oby tak dalej :*
    Śliczne zdjecia <3 wszystkie genialne i ciężko wybrać to najlepsze <3
    Oczywiście wiecej takich postow <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana <3
      Postaram się :*

      Usuń
  44. Zdjęcia są śliczne, szczególnie to ze zdjęciami na plaży <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie zrobiłaś te zdjęcia ♥


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjątka *.* uwielbiam takie fajne jasne zdjęcia

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne zdjęcia :) Zdjęcie książki podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne zdjęcia i faktycznie jak z tumblra :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zdjęcia! Widać, że masz talent. <3 Zdjęcie z książką bardzo inspirujące. :)
    Mój blog - zerkniesz?

    OdpowiedzUsuń
  51. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super zdjęcia, naprawdę stylowe ; ) ♥
    Less & Tini

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdjęcie z książką i koszulka najbardziej mi się podobają ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Najlepsze trzecie! Wszystkie są okay, ale to najbardziej przykuwa uwagę :D Zapraszam do mnie: takajednalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń