-->

Cooperation with ZAFUL.com

By Oliwia Felkel - 15:51

Heej! Witajcie moi drodzy, nie dawno otrzymałam paczkę od firmy ZAFUL.com
Opinia innych blogerek na temat tej firmy jest bardzo pozytywna, dlatego i ja postanowiłam zaufać im i zamówić dwie rzeczy. Przekonajcie się czytając ciąg dalszy posta co sądzę o tej firmie.

Od firmy otrzymałam możliwość wybrania na początek dwóch artykułów, co i tak mnie pozytywnie zaskoczyło. Paczka dotarła w jakiś miesiąc, jestem przez to trochę zawiedziona ale jednak rozumiem to, gdyż był okres świąt i firma mogła dostawać wiele innych zamówień. Ubrania były zapakowane w dwie paczuszki, co uważam za duży plus. Ku mojemu zaskoczeniu po odpakowaniu paczek, ciuchy nie były pogniecione, wręcz bardzo ładnie zapakowane co jest kolejnym plusem aby zamówić coś z tej firmy. Jeżeli chodzi o ceny, gdyby ktoś chciał kupić coś z tego sklepu myślę, że jest to dobra kwota jak za tak świetną jakość ubrań. Bluza, którą otrzymałam była taka jak ze zdjęcia na internetowym sklepie. Jakość ubrania jest bardzo dobra, produkt świetnie wykonany. Nic dodać nic ująć. Na dole macie zdjęcia bluzy, a ja tymczasem zaczynam za opisanie następnego produktu.










Następną rzeczą jaką dostałam od firmy ZAFUL.com jest biała sukienka z niebieskimi kwiatami, ogólnie zamówiłam ją dla koleżanki w ramach prezentu hihi, no ale niestety rozmiar przyszedł o 2x za duży. Nie wiem czy chodziło o pomylenie zamówień, czy po prostu nie było rozmiarów dostępnych takie jakie wybrałam. W każdym bądź razie sukienka jest śliczna, identyczna jak na zdjęciu ze sklepu. Bardzo ale to bardzo jestem zadowolona z jakości tej firmy i mam nadzieję, że jeszcze współpracę z nimi będę miała okazje powtórzyć.




Hoodie- Click!  Dress- Click!

Aktualnie w sklepie ZAFUL.com są przeceny na artykuły, gdyż zbliżają się walentynki, koniecznie tam zerknijcie, a może i wam coś wpadnie w ręcę!

Dziękuję bardzo za przeczytanie dzisiejszego wpisu, widzimy się już nie długo. Buziaki, Oliwia!


  • Share:

You Might Also Like

73 komentarze

  1. Ta bluza jest ślicznaaaa 😍 poklikane👌
    Buziaczki, zuzannakraczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice shirt, I like the design :) And the dress!

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza.

    Pozdrawiam i obserwuję :)
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj dotarła do mnie identyczna bluza i też jestem z niej zadowolona :D Jeżeli chodzi o sukienkę, to ten fason zawsze ładnie wygląda na zdjęciach, ale jak dojdą to już niezbyt :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka wsumie jest okej, tylko nie ten rozmiar hehe :D

      Usuń
  5. Cudowne rzeczy<3 Pytałaś u mnie o obserwację,ja już obserwuję teraz twoja kolej.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluza! Przepiękna sukienka!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka ;) widziałam podobną i świetnie się prezentuje na kimś ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Szkoda tylko, że rozmiar się nie zgadza.

      Usuń
  8. Śliczna bluza! Całkowicie inna od wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Nie sądziłam, że przyjdzie taka jak na zdjęciu, świetnej jakości.
      M, także się bardzo podoba :)

      Usuń
  9. Ta sukienka jest przepiękna!
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie piszesz, dobrze formułujesz zdania i ogólnie masz bardzo ładny blog. Powodzenia w dalszej działalności! :)
    Zostaję na dłużej i cieplutko pozdrawiam!
    mycrazyworld00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest śliczna , chciałam ją zamówić ale tego nie zrobiłam teraz żałuje hah
    Slicznie wyglądasz
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo
      Eee tam, jeszcze jest dostępna hehe

      Usuń
  12. Sukienka jest cudowna! Szkoda, że zły rozmiar przyszedł..
    Ja też dostałam paczuszkę od Zaful i zauważyłam, że z rozmiarówką jest różnie. Zamówiłam dwie rzeczy w tych samych rozmiarach a różnica była dość spora. No ale mój błąd bo na stronie były podane wymiary :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Ja czekam na kolejną paczkę i zobaczymy jak będzie w niej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. mam podobną sukienkę:) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne rzeczy :) zarówno bluza jak i sukienka :)
    również lubię ten sklep :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna jest ta bluza! Gratuluję współpracy! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Może sukieneczke oddaj do krawcowej? Zmniejszy Ci na pewno za jakieś grosze :) rzeczy są super! Firmę zaful bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo, to dobry pomysł. Chyba tak zrobię :)

      Usuń
  17. Uwielbiam produkty z ZAFUL. :) Sukienka jest śliczna! Poklikałam w linki kochana ;*

    Pozdrawiam ciepło. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna jest ta bluza <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne rzeczy <3
    kliknęłam
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rzeczy ;)
    Szkoda ze nie zrobiłaś zdjęcia w sukience, zawsze sie zastanawiałam jak sie układa:) Ale jest bardzo ładna ;)

    Odwdzięczam sie za każdą obserwacje:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      No niestety ale był za duży o wiele rozmiar.

      Usuń
  21. Sukienka jest wspaniała, bardzo ładny krój oraz wzór :)
    Pozdrawiam.

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne ubrania! Sukienka przeurocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy wybrałaś :). Bluza w moim guście. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Też współpracuję z tą firmą, a bluza świetna! Życzę dalszej możliwości współpracy, bo firma naprawdę cudowna.

    M A R C E L I A (klik) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo kochana, spodziewam się kolejnej paczki od nich. Pozdrawiam :*

      Usuń
  25. Fajna bluza ;D Ale zdjęcia chyba z lata? A jeśli nie, to jak ty nie zmarzłaś ;o?
    Bardzo dobrze napisany post :) Pozdrawiam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. No właśnie nie. W domu było okropne światło z resztą jak i na polu nie było idealnie co widać po braku dobrego oświetlenia na zdjęciach. Na dole fotek widaç białą powłokę, to właśnie śnieg. U mnie jest -23C haha :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  26. Bardzo lubię tę stronę mają super ubrania.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie zapowiada się fajnie, czekam na następną paczkę właśnie.

      Usuń
  27. szkoda że sukienka przyszła trochę za duża! jest bardzo ładna i wygląda na solidny materiał
    pozdrowionka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... Spróbuję coś wykombinować z nią. Dziękuję bardzo, wzajemnie :)

      Usuń
  28. Rzeczy piękne! :)
    ----
    Zapraszam na mojego nowego bloga: http://something-4-every1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna bluzka i sukienka piękna, szkoda, że za duża, ale krawcowa zmiejszy Ci ją pewnie za niską kwotę, także na lato będzie jak znalazł :)
    Ja rownież jestem bardzo zadowolona z ich ciuchow <3

    24,99$, 13,58$
    mogę prosić rownież o kliki u mnie ? :)
    z gory wielkie dzięki :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziékuję bardzo
      Tak dokładnir, mam nadzieję, że nic w niej nie zniszczy.
      Dziękuję, jasne :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo
      Tak dokładnie mam nadzieję jednak, że nic nie zepsuje.
      Jasne :)

      Usuń
  30. Bluza genialna, a sukieneczkę chciałabym zobaczyć na Tobie w jakiejś stylizacji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Również i ja zaufałam tej firmie :D świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń