wtorek, 27 grudnia 2016

Never Lost Hope


Witajcie po dość długiej przerwie od pisania tutaj. Nie przepraszam za swoją nieobecność, gdyż miałam  wiele powodów aby nawet zakończyć pisanie bloga. Nie zrobię tego bo za bardzo by mi go brakowało i na pewno po dłuższym czasie byłabym na siebie okropnie zła, że usunęłam go. Moim zdaniem chyba każdy miałby serdecznie dosyć osób, które mają tzw. "beke" z tego co robimy. No dobra ja piszę bloga, takie hobby. Dziwne? Wcale nie musisz tu teraz siedzieć i czytać rzeczy, które napisałam. Ja osobiście bardzo szanuje osoby piszące posty na swoich blogach i ludzi, którzy czytają moje wypociny. Na pewno blog stanie się trochę inny w sensie pozytywnym, będzie pisany dojrzalej i sensowniej no oczywiście ciekawiej niż dotychczas. Wracając do tych "ludzi" chciałabym tylko wspomnieć, przypomnieć aby ci którzy w ogóle nie interesują się tym co piszę po prostu nie czytały moich wpisów. No bo po co mają mówić, że ja oraz to co robię jest beznadziejne. Przecież nikogo nie zmuszam na siedzenie, czytanie i tracenie swojego cennego czasu tutaj. Oczywiście każda rada i wskazówka, która mogłaby coś wnieść na bloga jest mile widziana. Jest to dla mnie ogromnie ważne aby blog się rozwijał no bo w sumie wszyscy go kształcimy. Teraz taka mała rada dla blogerów:-Nie przejmujcie się "hejtami" moim zdaniem osoby mówiące rzeczy nie miłe i nic nie wnoszące do naszego życia nie mają po prostu co robić lub nie mają swojego celu w życiu. Na blogu poznałam wiele osób dzielące wspólne blogowe pasje. Nigdy bym się nie spodziewała, że tak daleko zajdę choć dla niektórych to jeszcze nic wielkiego, dla mnie jednak tak. Dziękuję bardzo wszystkim osóbkom, które pomogły mi i były ze mną kiedy nie pisałam na blogu. To dla mnie bardzo ważne... Dziękuję, że byliście wtedy. Nie będę wymieniać ale mam nadzieję, że bliskie mi osoby wiedzą o kogo chodzi. Jeżeli jednak nie jesteś pewny czy ty także zostałeś zaszczycony byciem mi bliską i pomocną osobą, napisz do mnie w prywatnej jakiejkolwiek wiadomości, a na pewno odpiszę. Dzisiaj już się z wami żegnam, widzimy się w następnym poście. Paa Paa :)








32 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że wróciłaś <3 Twój blog jest na prawdę genialny i nie przeżyłabym tego gdybyś go usunęła. Zgodzę się z tobą :) Po co przejmować się hejtami ? Są to tylko osoby, które zazdroszczą innym. Ja tak o nich myślę. Piękne zdjęcia *-*

    Zapraszam :)
    normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo to mega miłe i daje wiele sił do dalszego pisania. Ja uważam podobnie jak ty. Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Nie daj się! Ludzie z zazdrości zrobią wszystko zeby zniszczyć coś co budują inni. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i bardzo mi się podoba to jak go prowadzisz. Strona graficzna, zdjęcia a przede wszystkim to co piszesz! Obserwuję!

    https://lottirysuje.blogspot.com/

    Jeśli miałabyś dłuższą chwilkę zapraszam Cię do napisania opinii na temat tego co piszę w wolnym czasie, czyli opowiadania. Byłabym niezmiernie zaszczycona Twoją wypowiedzią. Pozdrawiam :))

    http://bayshorelotti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, długo myślałam nad napisaniem takiego posta i chyba dobrze zrobiłam pisząc go. Pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Bardzo fajnie napisany post!Z chęcią przeczytam kolejne tego typu :)
    Śliczne zdjęcia!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz a swoją drogą desing bloga masz prześliczny i uroczy :) :**
    Ja zawsze mówię , że tzg ,,hejterzy'' nie mają swojego hobby i są po prostu zazdrości o nasze . Nie warto zwracać na nich uwagi , lecz tylko im współczuć . Taki świat , że osoba zazdrosna wszystko zrobi by zrobić nam na złość , ale co tam.
    Mądrze napisane
    Pozdrawiam Udanego Sylwka
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo! W końcu odważyłam się napisać post o tym, i na pewno będzie takich wpisów w formie przemyśleń więcej. Pozdrawiam <3 :)

      Usuń
  5. Jeszcze jedno hah , pytałaś o wspólne obs , zgadzam się i obserwuję teraz czekam na ciebie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze jest to, że lubisz to co robisz i sprawia ci to przyjemność ! Zawsze znajdą się osoby które będą nas krytykować, nie trzeba się tym przejmować !
    Prześlicznie wyglądasz ! :)
    Życzę szczęścia w Nowym Roku i sukcesów w dalszym blogowaniu ! ;)
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ja także życzę szczęścia w Nowym Roku i jeszcze raz bardzo dziękuję <3 :D

      Usuń
  7. Nie zwracaj uwagi na ludzi którzy mówią coś, co Ci się w życiu nawet nie przyda, naprawdę negatywne komentarze, które są pisane tylko po to, aby Cię zranić nie powinny być dla Ciebie ważne. :)

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętaj, aby nie przejmować się tymi pustymi hejtami :* Piękne zdjęcia! Świetnie, że wróciłaś <3
    Buziaki, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. I dobrze! Rób co kochasz nie patrząc na nikogo! Nie przejmujmy się hejterami, to muszą być smutni ludzie! Świetnie, że się nie poddałaś. Trzymam kciuki, będę zaglądać.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Tyle osób powiedziało mi tyle rzeczy miłych, że mam dużą motywację :*

      Usuń
  10. Nie przejmuj się! Ja zawsze tłumaczę sobie, że są to ludzie którzy nam zazdroszczą :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. udanego powrotu!! powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Najgłośniej krzyczy ten, którym ma najmniej do powiedzenia, więc nie ma co się przejmować, bo i tak wszystkim nie dogodzi. Ktoś kto nigdy nie pisał bloga, nie wiem jakie to fajne. Ja wczoraj miałam 500 wyświetleń i cieszyłam się jak dziecko ! Śliczne zdjęcia ;)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Uważam tak samo
      Gratulacje! :* :)

      Usuń
  13. Nie przejmuj się i rób to co lubisz, to najważniejsze.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lepiej czytałoby się teks gdybyś zmieniła czcionkę i według mnie prezentowałoby się całościowo lepiej, jednak to tylko moja mała uwaga ;)
    Poza tym jesteś bardzo śliczna, masz taką niespotykaną urodę *.*

    BOOK ZOONE

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma co się nimi przejmować! Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń