-->

Ulubieńcy Października

By Oliwia Felkel - 08:13


Hej, hej! Jak tam wasze jesienne samopoczucie? Podoba wam się pogoda w swojej miejscowości czy raczej nie za bardzo? U mnie jak narazie słonko wita, fakt chłodny wiatr także nie daje za przegraną ale jednak pogoda jest do wstrzymania. Dzisiaj przygotowałam ulubieńców! 


Bardzo szybko mija mi czas, ale może to i dobrze. Więc przechodząc do tych jakże ubogich ulubieńców hehe jak widzicie na zdjęciach jest ich nie wiele ale mimo to myślę, że przeczytacie wpis i będziecie zadowoleni z tego.  
Więc może najpierw kosmetyki, chciałabym przedstawić wam matową szminkę z ''INGLOT'A'' koloru 18. Jest to kolor ciemno brązowy. Zakupiłam te szminkę na Halloween ale jak widać można ją śmiało nosić do jesiennej stylizacji, którą przygotowałam. Ale to niebawem.  Wracając do szminki,  jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.  Świetnie się utrzymuje, możecie śmiało w niej jeść i pić a ona nadal się idealnie trzyma. Jak dla mnie 10/10. Polecam!





Drugą rzeczą w kategorii kosmetycznej jest krem od ''Farmona'' pięknie pachnący wanilią i dobrze wchłaniający się produkt wsumie dużo nie trzeba o nim mówić. Szczerze to polecam :) 



Trzecim moim ulubieńcem jest sok. Tak sok,  sok pomarańczowy. W okresie jesiennym pokochałam go pić.  Zamiast herbaty sięgałam po niego.  I powiem, że przepyszny i na jesień idealny. 



Czwartą rzeczą są płatki, a raczej musli z owocami. Bardzo zdrowe i pożywne śniadanie. Wy także lubicie takie musli? Czy jednak nie przepadacie? 




Ostatnią rzeczą są to gumki sprężynki do włosów. Są bardzo fajne,  gdyż nie kołtunią włosów i najlepiej dla nich by było gdybyście także zwykle materiałowe lub recepturki gumki zastąpiły na sprężynki.



No cóż to by było na tyle w dzisiejszym wpisie. Mam nadzieję, że w miarę wam się  spodobał. Konieczne napędzie w komentarzu!  A na koniec jeszcze małe pytanie.  Czy chcecie abym założyła  snapa dla czytelników?  Takiego na, którym bym się wypowiadała na różne tematy i odpowiadała na wasze pytanka itp. Zaczęła bym na nim dodawać snapy mniej więcej od 40 dodań. Byłabym bardzo wdzięczna gdybyście napisali czy jesteście za takim pomysłem. A teraz już się z wami żegnam.  

  • Share:

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Pomadka ma super kolor, bardzo podoba mi się on na zdjęciach, ale sama jakoś nie mogę się przełamać żeby w takim kolorze wyjść na ulicę :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Może spróbuj najpierw w odcieniu jaśniejszym

      Usuń
  2. Gumki sprężynki są moimi ulubionymi :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie ulubieńcy doczekałam się ❤️❤️❤️
    Jestem za żebyś założyła snapa

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te gumki sprężynki, ponieważ jeszcze żadna mi się nie zepsuła, a normalne są strasznie słabe. Na śniadanie zazwyczaj jem płatki musli lub owsiankę <3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też bardzo polubiłam te gumki sprężynki. To samo zdrowie i pyszności!

      Usuń
  5. U mnie pogoda nie za ładna :( Słonka wogòle nie ma i tylko wiatr :(
    Szminka ma genialny kolor <3 Jednak ja na codzień wybieram jaśniejsze odcienie ;)
    Ja oszalałam na punkcie tych gumek hah Są świetne <3 Lepsze niż takie zwykłe ;)
    Ja teraz pije herbaty, ale może też przeżuce sie na sok :)
    Ja jestem za tym, żebyś założyła snapa i z miła chęcia bede go ogladać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Hehe ja też ale to tylko do stylizacji
      Ooo dzięki, no zobaczymy

      Usuń
  6. Świetna ta płynna pomadka z Inglota ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płynna pomadka z inglota ma mega kolor <3

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło <3
    Gabrielle Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak na razie daję radę z tą pogodą. Lubię jesień jak i deszcz, ale nie na widzę gdy jest mi zimno haha! Z Twoich ulubieńców spodobała mi się szminka z inglota. Muszę się zagłębić w ten temat haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dzisiaj padał śnieg :3, super szminka.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. planuje kupić te gumki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka wygląda nieżle, właśnie szukam jakiejś dla siebie!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka ciekawa, lubię właśnie tego typu kolory na jesień

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gumek sprężynek używam od ponad dwóch lat i naprawdę bardzo dobrze się sprawdzają! Zwłaszcza do moich kręconych włosów.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajni ulubieńcy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow <3 Zakochałam się. Kolor tej pomadki jest obłędny!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. kremy do rąk to teraz podstawa :D
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/ <- odpowiadam na obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta pomadka z Inglota wygląda obiecująco :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

      Usuń
  18. Na pewno wypróbuję tą pomadkę z Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gumki sprężynki są moimi ulubionymi rzeczami :D obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ingested in the course of schooling exercises. it may also be ate up prior to or after your workout session. This nutritional complementhttp://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachęciłaś mnie do kupienia tej ślicznej pomadki :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    littlecookiebeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. that may be prompted to muscle.Overtraining is one of the maximum commonplace mistakes dedicated commonly by way of avid exercisers and mainly by using bodybuilders. no longer only does overtraining result in critical accidents or extreme fatigue, however it is able to truely be counterproductive and decrease muscular tissues as opposed to constructing it.Many humans are very skinny and lean for genetic motives. these humans do now not put on muscle tissues, even by means of having excessive portions of food, and even if it is the proper type of meals, too. Such human beings should inn to other natural methods of gaining weight through workout and food plan. this text will assist you with some tips on a way to gain muscle mass clearly and speedy.

    the first tip right here is to make certain regularity. Whichever exercising you pass for, you must do it regularly. this is because gaining weight is a gradual method, and in case you do not exercising often, you'll now not see any outcomes. some other issue you must be privy to is that setting on weight does not imply which you are gaining muscle. Weight also can include fat, however as you know, you ought to take care now not to position on weight this is simply fats.You have to take to workout. Like there are sports for fats discount, there are also sphttp://testoupmaxfacts.com/ultimate-testo-explosion/

    OdpowiedzUsuń