-->

Ulubieńcy Września

By Oliwia Felkel - 20:39


Witajcie kochani! Chciałabym na wstępie bardzo przeprosić za moją długa nieobecność. Tak jestem tego świadoma, że przez jakiś masiąc nie dodawalam żadnego posta ale nauka i inne sprawy mnie pochłonęły. Jednak brakowało mi bloga i to bardzo, chciałabym także nadrobić zaległości z postami. No i dzisiaj mam dla was długo wyczekiwanych ulubieńców września. Nie jest ich dużo i nie są zbytnio wygórowani ale to moi ulubieńcy  i oczywiścię co miesiąc ich dodaję.







Na pierwszym miejscu jest jajeczko ''EOS'', które zawsze chciałam przetestować jednak nie miałam takiej możliwości. Ale kiedy zakupiłam ten oto produkt odrazu zakochałam się w jego ślicznym zapachu. Ja posiadam zapach tego balsamu do ust malinowy. Produkt nie jest tłusty, idealnie nawilża usta. Moim zdaniem jest on warty swojej ceny. 





Następna rzeczą jest szminka od ''Rimmel'' koloru 070, naprawdę ładny i naturalny kolor. Nadaje się świetnie na jesień. Do szminki przekonał mnie nie tylko kolor i dobra cena lecz śliczny zapach. Naprawdę produkt godny polecenia!






Trzecią rzeczą jest wazelina. W chłodne dni przeważnie mamy suche usta dlatego powinniśmy stosować wszelkich rodzai wazelin, balsamów i dlatego chcę wam przedstawić malinową wazeline od ''Anna'' naprawdę dobry produkt także o świetnym zapachu. 






Kolejną i ostatnią rzeczą jeżeli chodzi o kosmetyki jest mała perfumka z ''NOEME'' może niektórzy z was nie słyszeli o tym produkcie ale jest naprawdę świetny dostępny we wszystkich drogeriach w różnych zapachach. Długi, śliczny zapach. Polecam! A teraz część gdzie    pokazuje jedzenie!



Pierwszym moim przysmakiem są orzeszki nerkowca, które wręcz uwielbiam. Świetny, zdrowy pomysł na małe co nieco jeżeli chcielibyśmy coś przekąsić.


I ostatnią rzeczą jest herbata... Taak zwykła najzwyklejsza herbatka owocowa. Nadchodzi już okres jesienno-zimowy, a ja uwielbiam w takie dni ubrać ciepły sweterek i napić się herbaty... Też tak macie? Polecam wam pyszną herbatę!
Więc to by było na tyle bardzo dziękuję, przetrwałeś/ałaś do końca dzisiejszego wpisu. Widzimy się w kolejnym!  





  • Share:

You Might Also Like

51 komentarze

  1. Bardzo fajni ulubieńcy. ;) Również bardzo lubię orzechy nerkowca.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te orzeszki ,mogłabym je chrupać od rana do nocy ! Co do eos'a dużo osób chwali je,ale ja mam takie zapasy pomadek ochronnych,że na razie nie kupię ,poza tym nie wiem gdzie w Holandii ich szukać haha :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo! Chciałam go przetestować bo bardzo go zachwalają. Hmmm.. Sama je wiem trzeba by było szukać hehe.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ładna ta szminka:D A dodałabyś zdjęcie swatcha? Chętnie bym zobaczyła ;D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) szminka jest bardzo naturalna, Dantego nie dawałam swatcha, przepraszam.Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. U mnie niestety, po pewnym czasie ten EOS miał nieprzyjemny zapach.
    Orzeszki nerkowca są pyszne!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Hmmm... Dziękuję za informację, zobaczymy co będzie z moim. Oj tak! Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Jeszcze nigdy nie jadłam nerkowca, chyba się skuszę ponieważ orzeszki są ważne w zbilansowanej diecie :)
    Zapraszam, studentkazarzadzania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, są przepyszne więc polecam :)

      Usuń
  6. Tez lubie ta pomadke :) super post! Obserwuje!
    U mnie nowy wpis, wpadnij jesli chcesz :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajni ulubiency. Odniosę się do jedzenia, bo z tych kosmetyków, które przedstawiłaś, żadnego nie miałam. Orzechy nerkowca kiedyś bardzo lubiłam, jednak ostatnio mi się przejadły, co do herbaty to też uwielbiam spędzać szczególnie jesienne wieczory z nią w roli głównej haha :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jesień bez herbaty w chłodne dni to nie jesień.

      Usuń
  8. Uwielbiam herbaty owocowe, ostatnio mam fioła na punkcie bananowej z Biedronki. Polecam! :)

    http://martusiowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo takiej nie piłam, ani o niej nie słyszałam. Więc chętnie przetestuje.

      Usuń
  9. Eos to naprawdę świetna rzecz. A te orzeszki mogłabym chrupać bez przerwy haha :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z najlepszych moich kosmetyków!
      Ja tak samo hehe

      Usuń
  10. Mam takiego samego Eosa. Ja też lubię orzechy nerkowca :3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja go bardzo lubię, ślicznie pachnie :)

      Usuń
  11. Uwielbiam nerkowce! <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. malinowa herbata najlepsza na zimę! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. musze sobie kupic eos :)



    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam EOS ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez uwielbiam eos, sa super!

    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te orzechy są z Lidla, co nie? bo jadłam je w UK i mi bardzo zasmakowały i zastanawiałam się czy są w Polsce :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale można je także znalesc w Rossmanie. Ja właśnie też je jadłam w UK i cieszę się bardzo, że są Polsce.

      Usuń
  17. Fajni ulubieńcy :)

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny kolorek ma ta szminka! Super ulubieńcy:)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta szminka z rimel bardzo mi się podoba :D A co do malinowej herbatki to ją uwielbiam :D
    Mogę prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście: Littleredcherrysmile click Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam ją przez śliczny, naturalny kolor. Ja tak samo ją bardzo lubię. Tak jasne!

      Usuń
  20. Uwielbiam ulubieńców w twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo, uwielbiam EOS ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadka Rimmel ma prześliczny kolor :) a tą Sage owocową też bardzo lubię :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! Pytałaś się o wspólną obserwację, więc ja już ciebie obserwuję. ^.^
    Pozdrawiam,
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń