sobota, 29 października 2016

OOTD: Pastel Autumn


Dzień dobry! Jak wam mijają ostatnie dni października? Co tam z pogodą? Cieszycie się, że coraz bliżej święta Bożego Narodzenia? Tak wiem, że może jeszcze do nich daleko ale lubię odliczać dni do upragnionych przez siebie okazji.  Dzisiaj przygotowałam prostą, jesienną stylizacje w kolorach pastelu. Wybrałam pudrowo-różową ramoneske, kremowy sweterek ze srebrnymi wstawkami w postaci gwiazdek na ramionach. Granatowe spodnie z wysokim stanem, które uwielbiam! Oraz białe superstary. Dołożyłam także kremową czapkę i apaszkę w stonowanych kolorach. 

















Co myślicie o takiej stylizacji? Podoba wam się? Jest w waszym guście? Co o niej myślicie? Koniecznie napiszcie w komentarzach! Dziękuję bardzo także za poświęcenie paru minut na przeczytanie dzisiejszego wpisu.  



57 komentarzy:

  1. Śliczna ramoneska <3. Miłego dnia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu blogi! Miłego weekendu :)
    Zaobserwowałam :)

    Promuję blogi!
    Spośród osób, które skomentowały mój post, wylosuję 10 i wypromuję w nowym poście :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/marbling.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetna :D Bardzo podoba mi się ten sweter. Jest megaaa <3

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda w ten weekend była cudowna! I tak samo jak ty odliczam do Świąt <3
    Stylizacja jak najbardziej w moim guście :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raz ładnie, a raz koszmarnie. No ale cóż :) Oj tak kocham Święta! <3

      Usuń
  5. Świetna ramoneska, ja ostatnio polubiłam ubrania w kolorze pudrowego różu;)
    Zapraszam na nową notkę, mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam odliczać dni to różnych, ważnych dla mnie okazji! Świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Hihi tak ale jeszcze przez parę dni było słoneczko

      Usuń
  8. Such a beautiful outfit, I love your sweater. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Kupiłam je jakiś miesiąc temu i jak narazie się świetnie sprawdzają!

      Usuń
  11. Widzę, że lubisz kupować w sieciówkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy, ale akurat te ubrania wykorzystane do stylizacji są zakupione w sklepie stacjonarnym.

      Usuń
  12. Ładna kurtka, sweter nie jest w moim stylu :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja. ^.^
    Tak, ja się cieszę, że niedługo Boże Narodzenie, czas szybko leci, zaraz spadnie śnieg! xD
    Mi się bardzo spodobał ten post, masz super bloga. :)
    Pozdrawiam! ♥

    Zapraszam również do mnie,
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Oj tak u mnie pogoda już taka jak by zaraz miał spaść śnieg hehe
      Dziękuję bardzo 😘

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia , zostaniemy na dłużej:D
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ new post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to świetnie. Będzie ciekawie

      Usuń
  15. Ramoneska świetna, uwielbiam kolor baby pink ♥ Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wygladasz niesamowicie! zakochalam sie w twoim usmiechu ;3
    co powiesz na wspolna obs? ja juz i to z ogromna checia!
    buziaczki

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo kochana dziękuję, oczywiście! ♥

      Usuń
  17. Świetna jest ta kurteczka, mega podoba mi się kolorek:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już czuję święta i zbliżający się grudzień, nawet od kilku
    dni śpiewam sobie piosenkę "coraz bliżej święta" ze świątecznej
    reklamy coca coli :D super stylizacja, wyglądasz pięknie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja uwielbiam te piosenke i czekam na przejazd ciężarówek coca coli, mi także zdążyło się nucic ten kawałek hehe
      Dziekuje batdzo

      Usuń
  19. Kurtka jest urocza! Obserwuję i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie czuję atmosfery świątecznej. Za kilka dni mam dziewiętnaste urodziny jak ten czas szybko leci. stylizacja jest ok. Moim zdaniem zamiast pastelowej kurtki bardziej pasowałaby czarna. Oczywiście to kwestia gustu.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm tak masz rację, dziękuję za uwagę i przeczytanie posta.

      Usuń
  21. Świetne zestawienie!
    bynattie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta kurtka ma przepiękny kolor:D Super stylizacja!
    Też już nie mogę doczekać się Swiąt:)

    Zapraszam: KLIK<3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz <3 mega sweterek i kurteczka

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊
      Obserwuje
      Pozdrawiam

      Usuń
  24. Bardzo fajna stylizacja <3 Pozdrawiam z Madrytu!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  25. slicznie wyglądasz :) Może wspólna obserwacja? Zapraszam na bloga : http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń