-->

Ulubieńcy Sierpnia

By Oliwia Felkel - 15:38


Cześć, witajcie moi kochani! Jak wam minęły wakacje? Bo mi szczerze szybko ale bardzo miło. W sumie cieszę się, że wracamy już do szkoły,w domu nudziło mi się troszkę ale cóż co by nie było do szkoły i tak wracać trzeba. W związku z tym iż wracamy do szkoły jest 1 września i dodaję dla was ulubieńców długo wyczekiwany! Nie będą oni zbytnio bogaci ale myślę, że cały wpis się wam spodoba.

Na pierwszy ogień idzie znana wam napewno książka Gayle Forman "Zostań jeśli  kochasz" książka ta jest najwspanialszą jaką kiedy kolwiek przeczytałam, opowiada ona o przyjaźni, miłości i rodzinie gdzie główna bohaterka Mia traci najbliższych w wypadku samochodowym w, którym także uczestniczy. Nie będę wam zabatdzo zdradzać wszystkiego bo może ktoś jeszcze nie czytał, a ma zamiar. Polecam wam tę powieść bardzo gorąco





Drugim ulubieńcem jest szminka firmy "wibo" koloru 02 zakupiłam ją z myślą o szkole, ponieważ jest w takim stonowanym odcieniu. Bardzo mi się spodobała i była w dobrej cenie. 





Kolejną rzeczą jaką chciałabym wam pokazać to puder firmy "VIPERA" może o nim słyszeliście lub ale moim zdaniem jest najlepszym pudrem jaki dotąd używałam. Ładnie kryje, ślicznie pachnie, nie nadaje efektu maski ( przynajmniej u mnie ) nie kruszy się gdy go dotkniemy, a przedewszytskim jest w świetnej cenie. Uważam, że produkt jest wart polecenia.





Czwartą rzeczą jest balsam od "Caremx'a"  ja go posiadam wo zapachu wiśni. Jest naprawdę dobrym produktem, wart swojej ceny, ślicznie pachnie, po jednym dniu usta nie są suche ani popękane. Polecam! 



Następną perełką jest peeling do ciała firmy "Farmona"  z kolekcji Tutti Frutti idealny na lato, u mnie się w sierpniu sprawdził znakomicie. Jest to kolejna rzecz, która pachnie bosko. Produkt jest dostępny w 3 zapachach    ja posiadam go o nucie melona i arbuza. 



Ostatnią rzeczą jest produkt, który usuwa skórki z "AVON'U" naprawdę bardzo fajna sprawa. Nie drogi ale za to super, ponieważ sprawdza się znakomicie. Dużo o nim mówić nie trzeba z resztą. 



Kochani dziękuję za przeczytanie dzisiejszego wpisu, widzimy się już niedługo! 


  • Share:

You Might Also Like

70 komentarze

  1. Bardzo fajne rzeczy :), uwielbiam "Zostań jeśli kochasz" :D.


    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Ją biorę się za czytanie drugiej części "Wróć jeśli pamiętasz"

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza ale jak narazie jest super

      Usuń
  3. Ja również uwielbiam peelingi z tutti frutti, polecam :* A do tej książki się nigdy nie przekonam :)
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. książkę czytałam! :)
    jest świetna to fakt :)
    skuszę się chyb na ten kosmetyk o zapachu melona i arbuza :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się mega spodobała
      Polecam, ślicznie pachnie!

      Usuń
  5. Świetni ulubieńcy! Ten peeling do ciała musi być super :D
    Pytanko: Gdzie robiłaś napis na pierwszym zdjęciu ? Od dawna szukam jakiejś dobrej apki, a nie mogę znaleźć :P
    pozdrawiam zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest!
      Bardzo polecam
      Można edytować w www.picmonkey.com ale o wiele szybciej zrobisz to na telefonie w PicsArt, super apka!!!




      Usuń
  6. Carmex najlepszy do ust, a książkę czytałam już bardzo dawno i jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Ja dopiero niedawno ale jest mega.

      Usuń
  7. Uwielbiam tą książkę ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja biorę się za czytanie drugiej części.

      Usuń
  8. Kupiłam mojej mamie tą książkę i mowi ze jest świetna ;) Aż sama ją przeczytam :) Ten pilling musze wypróbować ;) Gdzie go kupiłaś? Ta szminka jest piękna ;) Właśnie takiej szukam do szkoły :)

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo wspaniały prezent
      Dziękuję
      W Rossmanie tak samo jaki i szminke.

      Usuń
  9. Mnie nie bardzo podobała się ta książka, niestety... :(

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, kwestia gustu. Mi spodobała się bardzo.

      Usuń
  10. Te szminki są bardzo dobre, sama bardzo je lubię:) "Zostań jeśli kochasz" czytałam parę miesięcy temu :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? O to świetnie, napewno zakupie ich więcej.

      Usuń
  11. Co do książki - zgadzam się w stu procentach! :)
    Szminka wygląda ciekawie. Może pokażesz nam jakiś makijaż ? :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Hmm... Sama nie wiem, nie jestem jakąś specjalistką

      Usuń
  12. Czytałam książkę, ale to chyba jeden z nielicznych przypadków gdy wole film od książki
    CUDNA pomadka!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam i oglądałam, a jednak wolę książkę jest ona bardziej rozpisana
      Dziękuję

      Usuń
  13. "Zostań jeśli kochasz " czytałam i podobało mi się. Carmex uwielbiam, ale stosuję go zimą. I też wybieram wiśniowy :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale teraz moje usta zaczęły pękać i na ich regenerację stosuje Carmex. Wiśniowe są świetne.

      Usuń
  14. Owszem, są osoby, które nie czytały tej książki...jestem na to najlepszym przykładem :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Wpada w wiśnie. Ale na ustach jest troszkę inna. Mimo to uwielbiam ją.

      Usuń
  16. Fajni ulubieńcy! Zainteresowałaś mnie tym pudrem, muszę go wypróbować! :D

    life with nowag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Bardzo się cieszę, i zachęcam

      Usuń
  17. Tej książki nie czytałam ale oglądałam film :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam,, zostań jeśli kochasz"! Pozdrawiam i zapradzam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com
    odwdzieczam się za każdą obserwację

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham tę książkę, a szczególnie drugą część. Tutti Frutti kojarzę, innych produktów nie, ale szminka ma ładny kolor :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za drugą dopiero będę się zabierać. Ja miałam już parę tych produktów. Dziękuję

      Usuń
  20. jestem zainteresowana pomadką z wibo, coraz czesciej o niej słyszę :)
    a peeling tutti frutti jest rewelacyjny, właśnie w nowym poście o nim wspomniałam :) zapraszam,
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak to wydaje mi się, że nawet ten odcień będzie idealny
      Polecam

      Usuń
  21. Profesjonalne zdjęcia i ładny wystrój, oby tak dalej ;)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny odcień szminki :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne zdjecia kochana ;3 cudowny kolor szminki :) poza tym uwielbiam ta ksiazke, masz swietny gust ;)
    moze wspolna obserwacja? ja juz kochana buuuziaczki!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję bardzo!
      Ok ja też.

      Usuń
  24. Uwielbiam tę książkę! Film też oglądałam, ale nie poruszył mnie tak jak książka ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę w końcu przeczytać tę książkę ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna szminka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. szminka ma ciekawy kolorek a kosmetyki z tutti frutti uwielbiam! :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ulubieńcy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kolorek szminki!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetni ulubieńcy ;* Książka zapowiada się ciekawie więc pewnie przeczytam ;) pozdrawiam
    http://velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajni ulubieńcy! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  32. Carmex będzie zawsze moim ulubieńcem :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń