niedziela, 11 września 2016

My school morning routine


Witajcie w tą niedzielę. Dzisiaj przychodzę do was z postem na temat "Mojej szkolnej porannej rutyny" czyli "My school morning routine" Planowałam dodać ten post o wiele wcześniej ale jakoś nie było jak, teraz jednak znalazłam więcej wolnego czasu aby go zrealizować. Bo przecież sami wiecie, nowy rok szkolny się zaczął, mi doszły nowe przedmioty do tego zadania domowe, kartkówki i sprawdziany. No ale dobrze...

 Zanim jeszcze przejdziemy do sedna wpisu chciałabym bardzo podziękować wam za 10320 wyświetleń i 107 czytelników. Okej teraz zapraszam do czytania! 
Mój dzień zaczyna się od godziny 6:50 wtedy budzę się i zaczynam od tzw. ogarniania się.





Najpierw oczywiście się przebieram z piżam i ogarniam twarz. 








Oczyszczam ją i nakładam krem matujący o działaniu antybakteryjnym z "Under Twenty" następnie daję troszeczkę pudru i na usta "EOS'A" lub też szminkę z "WIBO" koloru 02. 



Dalej zjadam śniadanie i 
przygotowuję drugie do szkoły.






Potem jeszcze chwilkę zaglądam na moje social media takie jak Instagram, Facebook, Musical.ly i oczywiścię blog. Ubieram buty wychodząc z domu do szkoły, do niej mam jakieś 10 minut. 



Więc to by było na tyle, dziękuję za przeczytanie dzisiejszego posta i zapraszam do kolejnego! Dajcie oczywiście znać czy chcecie takich postów więcej.





61 komentarzy:

  1. Fajnie, że masz tak dobrze zorganizowaną poranną rutynę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie lubię niczego planować na ostatnią chwilę.

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis. U mnie moja rutyna wygląda podobnie tylko czynności są trochę w innej kolejności i godziny się różnią :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie mogę się rano wyszykować na czas :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś tak miałam ale teraz już zdążam

      Usuń
  4. Fajnie udało Ci się zrobić taki post,zazwyczaj oglądałam filmiki u Lucy jak byłam mniejsza, ale po jakimś czasie to już nie było dla mnie,a wersja "pisemna" bardzo mi się w Twoim wykonaniu podoba! Świetnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na zrobienie takiego posta. Dodatkowo świetnie to zrobiłaś :* <3
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miałam w planach dodać go na wakacjach ale jakoś się nie złożyło
      Oooo dziękuję bardzo kochana 💞

      Usuń
  6. Zawsze podziwiam ludzi, którzy mają zorganizowany dzień, swoje rutyny. U mnie wszystko działa spontanicznie. Jak wstanę pięć minut przed wyjściem z domu to jestem szczęśliwa, haha.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, u mnie wygląda to dobrze. Kiedyś tez tak miałam ale teraz mam wszystko zorganizowane.

      Usuń
  7. moja szkolna rutyna wygląda identycznie masz fajnego bloga z tego co zauważyłam są tu oryginalne zdjęcie zawsze jakoś fajnie obrobione
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, lubię mieć zorganizowany dzień. Dziękuję bardzo, staram się.

      Usuń
  8. Fajnie, że tak sobie wszystko organizujesz :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny post! moja szkolna rutyna wyglądała podobnie
    jak jeszcze chodziłam do szkoły, tylko ze wychodziłam
    7.10 z domu i szłam do sąsiedniej wsi na autobus i jechałam
    do miasta ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, bardzo lubię takie czytać :D

    Zapraszam do mnie!
    BLOG~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna poranna rutyna :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. It's just lovely! Wonderful photos and post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. Poranna rutyna to cos co pozwala mi dobrze zacząć dzień ;)
    świetnie , że i Ty też masz taką ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zazwyczaj wstaję o 6, by coś jeszcze sobie powtórzyć przed szkołą, długo się ubieram, ale za to prawie że nie maluję, więc w sumie przez brak makijażu oszczędzam czas :D
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow jaka jednak tak wcześnie nie wstaje

      Usuń
  15. Super post :D Ja zazwyczaj wstaję o 6.30 i nigdy nie mama czasu na przeglądanie mediów społecznościowych :pp
    pozdrawiam <3
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Hehe ja zawsze czas na to znajdę

      Usuń
  16. Świetny pomysł na posta :) Ja tak jak moja poprzedniczka Zuza również nie mam czasu na przeglądanie moich mediów społecznościowych haha :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Hehe ja zawsze parę minut na to poświęce

      Usuń
  17. Bardzo lubie tego rodzaju posty! Fajnie Ci to wyszło i ładne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż mi się przypomniały moje poranki jak chodziłam do szkoły, ale to już dobre 4 lata temu :)
    Zapraszam do siebie, właśnie zamieściłam post odnośnie zakupów na aliexpress :)
    Pozdrawiam
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post!!!!!! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na taki post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko robie tak samo jak ty :*
    Mam taki sam podkład tylko, że jaśniejszy :)
    Świetny pomysł na posta, a wykonanie genialne :*
    Też teraz mam dużo nauki

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post, przyjemnie się czytało :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, szybko sie wyrabiasz haha
    Ja musze wstawac o 6, a czasem i tak przybiegam spozniona do szkoly :p

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Hehe ja się nie lubię spóźniać

      Usuń
  24. Ja robię wszystko bardzo podobnie, tylko ja wstaję o 6:10 jak mam na 8:00.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli obie lubimy mieć zorganizowany dzień :)
      Ja wstaje o 20 minut później

      Usuń
  25. Uwielbiam takie posty :) Mój poranek kiedy chodziłam do szkoły wyglądał podobnie :) od października zaczynam zajęcia na uczelni i aż się boję o której będę musiała wstawać :D pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej wstajesz o 6:50 ;o?! A ja o 6:00, maluje się, ubieram, jem śniadanie i muszę jechać 20 min na przystanek rowerem o.o Masakra.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nie których późno ale mi wystarcza
      Cieszę się tylko z tego, że zawsze zdążam

      Usuń
  27. Pamiętam jak chodziłam do szkoły, to musiałam mieć co najmniej 30 minut na wszystkie czynności :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki TUTAJ dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiamy za to idealne zaplanowanie całego poranka. My często narzekamy na to, że brakuje nam czasu :-D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :-P
    www.nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń