piątek, 23 września 2016

First Day Of Fall


Dzień dobry! Dzisiaj mamy pierwszy dzień jesieni. Z czego ja akurat jestem zadowolona. Bardzo lubię okres jesienno-zimowy głównie za to, że nie jest tak upalnie, nie przepadam za dniami  w lecie gdy jest +30 stopni. 



W jesieni jednak także można znaleźć wiele plusów np. 
-Śliczne zdjęcia 
-Święta, ferie 
-Długie spacery 
-Podziwianie krajobrazów 
I wiele, wiele innych. Ja uwielbiam usiąść w swoim pokoju, nakryć się kocem i wypić ciepłą herbatę przy której czyta się najlepiej książkę. W ten piękny piątek postanowiłam zrobić zdjęcia stylizacji typowo jesiennej, w barwach czerni i brązu. 
Wybrałam musztardową koszulę, czarną ramonezke, brązowe buty i torebkę z frędzlami także w kolorze czarnym. Może niektóre fotki nie powalają ale i tak myślę, że cały post wam się spodoba. 














































Oczywiście nie zapomnijcie o wyrażeniu swojej opinii w komentarzu. Na dole także znajduje się obrazek z wszystkimi moimi portalami społecznościowym na, które serdecznie zapraszam. Do następnego wpisu!





42 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za jesienią głównie ze względu na pogodę. Deszcz potrafi zepsuć wszystko.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszcz zawsze będzie padać
      Mi też to przeszkadza
      Ale w tedy staram się siedzieć w domu

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, ja natomiast wole zdecydowani okres letni :)

    dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień, nie jest za zimno a mogę ponosić jakieś bluzy, które uwielbiam a raczej w lecie jest na nie za gorąco

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :)
    Lubię jesień :*
    Mogę ponosić swoje ulubione bluzy :)
    2 zdjęcie - cudowne :*

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Ją uwielbiam tę porę!

      Usuń
  5. Ja kocham jesień ,za te piękne widoki,tak samo zima <3
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham takie zimne dni gdy jestem chora bo zazwyczaj leze pod cieplym kocem i ogldam moje ulubone seriale.Super post

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się nie chorować aż tak bardzo. Kocham jesień!

      Usuń
  7. Ja tez uweielbiam jesień szczególnie za te zimne wieczory, które można przeleżeć pod kocem :D śliczne zdjecia pozdrawiam cieplutko.
    natalie-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego to moja ulubiona pora roku. Dziękuję

      Usuń
  8. co tu dużo pisać :) piękna dziewczyna, świetny styl, wszystko idealnie ! :)
    oby tak dalej <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz <3 mega buty

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień ma urokliwe kolory pogody.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam jesień. :)
    wyszły ci bardzo ładne zdjęcia, szczególnie te drugie :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham jesień!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ramoneska! :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo lubię jesień :D ładne zdjęcia.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak, ja też nie lubię gorąca. :)
    Świetna stylizacja, te buty i musztardowa koszula nadają charakteru.

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień jest dla mnke idealna
      Dziękuję bardzo

      Usuń
  17. Śliczne buciki!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna koszula! :D
    Jesień to piękna pora roku. Zdjęcia są świetne jesienią, ale to zależy od pogody

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Taak
      Pogoda potrafi zepsuć planowaną sesje

      Usuń
  19. Ja uwielbiam zimę, ale jesieni po prostu nienawidzę. Właśnie zaczyna się najgorszy dla mnie czas w ciągu roku... Bardzo chciałabym teraz zapaść w hibernację i obudzić się w grudniu... Co do stylizacji - świetny kolor koszuli - ostatnio zakochałam się w takim ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ogólnie podoba się modą jesienna i te złotawe liście na drzewach, ogólnie jesień lubię. Dziękuję

      Usuń
  20. Ja akurat uważam, że najpiękniej jest latem. Oczywiście, gdy świeci słońce, a liście są złote, to zdjęcia wyglądają cudnie, ale większa cz. jesieni to jak dla mnie pochmurne dni, deszcz i wyblakłe liście lub gołe gałęzie oraz zimno, które nie zachęca do wychodzenia na zdjęcia. To, co lubię w tej porze roku, to moda. Sweterki, botki, ramoneska... i herbata z miodem, cytryną i sokiem malinowym :) Mnie się stylizacja podoba, koszula i ramoneska to super połączenie :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nienawidzę jak jest upalnie, jak ciepło to lubię. Uwielbiam herbatę taką! Dziękuję bardzo

      Usuń