-->

Ulubieńcy Lipca ♥

By Oliwia Felkel - 18:21


Hejka kochani! Wakacje się już powoli kończą, i zbliża się szkoła. Ja w sumie cieszę się ale nie do końca. Nie wiem czy poradzę sobie w szkole...  Chociaż mam taką nadzieję. Od samego początku semestru muszę się wziąść za siebie, bo nadrabianie przy samym końcu nie jest dobre. Ale spokojnie, postaram się aby posty pojawiały się regularnie.... To znaczy, żeby nie było przerwy pomiędzy jednym, a drugim wpisem po 3 tygodnie. Mam nadzieję, że wszystko wypali. A wracając do końca miesiąca są i ulubieńcy! Przygotowałam dla was parę ulubieńców. Mam nadzieję, że post wam się spodoba no i zapraszam do czytania.
Więc pierwszymi perełkami zeszłego miesiąca są pędzle od "Killys" oraz "Anabelle". Głównie używam tylko paru,ponieważ nie maluje się za bardzo ale przetestowałam wszystkie i są świetne. Cena jest ich  warta.



Następną rzeczą jest krem do dłoni i paznokci od firmy  "Farmona" Pięknie pachnąca waniliowa kąsystęcia, która zadba o wasze dłonie. Cena nie jest wysoka, a produkt za to świetny. Szczerze mogę go wam polecić.



Trzecią rzeczą jaką chciałabym wam przedstawić są dezodoranty od "Garnier" nie zawierają alkoholu przez co nie podrażniają skóry. Świetne rzeczy...



Czwartą rzeczą na mojej liście są zdecydowanie orzechy nerkowca. Są to słodkie orzeszki, które powinny posmakować każdemu (tak sądzę)


Piąta i ostatnią rzeczą są kubki do soków i koktajli,sprawdzają się świetnie. Zrobione z grubego szkła, przez co tak łatwo nie da się ich zbić. Łatwo się czyści, a przedewszystkim super wyglądająca rzeczy.


To by było na tyle, mam nadzieję, że post wam się spodobał. Ale,chciałabym także podziękować Zuziaforstyle za piękna pocztówkę. Dziękuję i pozdrawiam!



Następnym postem będzie seria "Back To School" mam nadzieję, że się cieszycie. Miłego dnia Oliwia :)

  • Share:

You Might Also Like

75 komentarze

  1. Mega ulubieńcy! Kocham orzechy nerkowca tylko są troszkę drogie, ale i tak je kocham! Ach te słoiczki...są super mam taki jeden z Nanu-Nana :) Dziękuję bardzo za pokazanie pocztówki, nie spodziewałam się :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja tak samo je bardzo lubię, od czasu do czasu można je kupić. Tak są świetne i praktyczne. Cieszę się, że ci się podoba. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja w tym roku wybieram się do gimnazjum. Nie mam pojęcia co będzie z blogiem. Jak znajdę czas na to wszystko. Wraz z gimnazjum dojdzie mi o wiele więcej nauki jak i nowe przedmioty. Mam nadzieję, że ja jak i Ty damy sobie radę z blogiem :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Ale nigdy, przenigdy bym go nie usunęła. Damy radę! :)

      Usuń
  3. powodzenia w szkole; myślę nad zakupem tego kubka

    obserwuję, zapraszam do mnie
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/
    pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Kubek bardzo fajny,ładny i praktyczny
      Dziękuję bardzo za obserwacje, jest to dla mnie ogromną motywacją :) ♥

      Usuń
  4. Oj no bez przesady, jeszcze cały miesiąc wakacji, trzeba korzystać, a nie już martwić się szkołą! :D Fajni ulubieńcy, miałam kiedyś ten krem i też mi się sprawdzał, lubię orzechy nerkowca i od jakiegoś czasu poluję na fajny słoiczek w tym stylu :) Czekam na back to school, lubię te serie ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wsparcie :)
      Dziękuję
      Słoiczek jest świetny! Ładny i praktyczny
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Miałam ten sam dezodorant i sprawiał się świetnie :)) Pozdrawiam i obserwuje ❤️
    Pacholczakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te słoiko-kubki <3 Sama mam taki jeden i pić z niego to sama przyjemność :) Bardzo lubię w nim pić smoothie. :D http://emylkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :) zakupiłam je w Biedronce za dwa kubki dałam 9,99 zł, więc była to okazja. Oj tak smoothie są świetne i pyszne! ♥

      Usuń
  7. Wakacji jeszcze został miesiąc, a według mnie to dużo :). Orzechy nerkowca kiedyś jadłam cały czas praktycznie i trochę mi się przejadły :/.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak, ale czas szybko leci :) mi przekąski także się przejadają
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Super ulubieńcy :D Też uwielbiam orzechy nerkowca :D Cudne kubki <3
    | Mój blog |

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam orzeszki,a tych nigdy nie jadłam

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet o szkole nie myślę, przecież miesiąc to bardzo dużo ;)
    Właśnie muszę kupić sobie jakieś pędzle! Ten krem z farmony musi cudownie fachnieć <3
    A ja nie lubię orzechów nerkowca :P

    Pozdrawiam serdecznie
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tak ale czas szybciutko leci. Szkoda... Skoro tak to polecam właśnie te pędzle. Tak firma Farmona oferuje wiele rzeczy o ślicznych zapachach :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Świetni ulubieńcy! Uwielbiam orzechy nerkowca:D Obserwujemy?Co Ty na to?:3 Daj znać u mnie:*
    www.girl-with-passion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za wszystkie obserwacje i komentarze:)
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Okej :) Pozdrawiam także ♥

      Usuń
  12. Produkty Garniera bardzo lubię :) A co do szkoły to nie martw się na zapas. Zdążysz odpocząć w wakacje i nabrać sił na wszystko :) Pozdrawiam :* charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie je testuje i jestem miło zaskoczona :) Dziękuję bardzo za wsparcie ♥ Pozdrawiam

      Usuń
  13. Cudowni ulubieńcy! Bardzo lubię produkty od Sweet Secret :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ulubieńcy! Wczoraj właśnie zakupiłam ten dezydorant z Garniera, ślicznie pachnie, haha :D Kubek też posiadam i uwielbiam. Te lampki kuli są świetne, bardzo fajnie wyglądają na zdjęciach :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, uwielbiam jego zapach haha. Kubek jest także świetny taki praktyczny iwgl. Na zdjęciach ale i też dają fajnego nastrój pokojowi.

      Usuń
  15. Super ulubieńcy! Sama posiadam kilka takich pędzli i jestem z nich zadowolona!
    A antyperspiranty Garniera są najlepsze!
    Pytałaś u mnie o wzajemną obserwację :) Ja już obserwuję :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też tak sądzę ładnie pachną i nie podrażniają skóry. Pędzle są mega miękkie. Dziękuję. Ja już idę i obserwuje :)

      Usuń
  16. Muszę zakupić właśnie taki komplet pędzli jak ty masz. Ciągle brakuje mi ich w mojej kosmetyczce.
    MójBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak to polecam właśnie z tych firm. Pędzle są zrobione wysokiej jakości włosia, bardzo miękki. Polecam ♥

      Usuń
  17. Super ulubieńcy.Też uwielbiam przeróżne kubki i słoiki,są praktyczne i zarazem śliczne!❤️
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesłodkie są te kubki! Z chęcią wypróbuję krem do rąk, bo jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju balsamów o zapachu wanilii :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno sobie poradzisz w szkole :) Garniera właśnie nie dawno kupiła ładnie pachnie <3 Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Orzechy nerkowca. U WIEL BIAM ! Nie przepadam jakoś za Garnierem, zdecydowanie wolę Lady Speed Stick :D


    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo.
      Hmm... O tej firmie jeszcze nie słyszałam :)

      Usuń
  22. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetni ulubieńcy ;) super pędzle ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham te dezodoranty z Garniera <3 Musze sie zaopatrzyc w sloik <3
    Juz nie moge sie doczekac serii BTS
    Obserwuje ;)
    healthyfoodisg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Bardzo polecam tę słoiczki ♥
      Dziękuję bardzo

      Usuń
  26. Świętni ulubieńcy <3
    może wspólna obserwacja? daj znać u mnie na blogu :)
    każdy komentarz, i obserwację oddaję :)
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Szukam jakichś fajnych pędzlów i będę musiała się za nimi rozejrzeć. ;) O kremie do rąk słyszałam, podobno jest super. Słoiczki też mam i bardzo ję lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie polecam Ci z tych firm. Tak krem jest super.

      Usuń
  28. Ciekawi ulubieńcy, słyszałam o tych dezodorantach neo i jestem ich bardzo ciekawa :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Ja także więc je kupiłam i jestem bardzo zadowolona z nich :)

      Usuń
  29. Bardzo fajni ulubieńcy! Te pędzelki są świetne ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana jeszcze cały miesiąc wakacji,ale to prawda,ten czas bardzo szybko zleci i znów szkoła:<
    Już nie mogę doczekać się serii 'Back to school',ponieważ uwielbiam te serie!
    Obserwuję.
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie chciałabym iść do szkoły ale bardo się boję
      Dziękuję

      Usuń
  31. Świetne rzeczy :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne te pędzle:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze miesiąc wakacji! Nie ma co się przejmować szkołą :) Świetni ulubieńcy! Uwielbiam orzechy nerkowca <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale się boję czas tak szybko leci
      Ja też ♥ :)

      Usuń
  34. Ciekawi ulubieńcy! Te słoiczki/kubki mnie totalnie urzekły, uwielbiam je

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń