piątek, 5 sierpnia 2016

Back To School Outfit Idea - Collab witch Zuzia For Style ♥


Hejka kochani! Przychodzę do was z postem, który rozpoczyna serię "Back To School" mam nadzieję, że się cieszycie. Aż nie mogę uwierzyć, że jeszcze tylko miesiąc nam został na odpoczynek. Ale musimy wykorzystać go w 100% Dzisiaj mam przyjemność gościć na swoim blogu Zuzię z bloga ♥ Zuzia For Style ♥ przygotowałyśmy dla was Collab że stylizacjami. Mamy nadzieję, że się wam spodobają. Obydwie wybrałyśmy stylizacje luźne, i wygodne czyli bluzka+spodnie. 
Stylizacja Zuzi:








Moja Stylizacja:







Podobało wam się? Chcielibyście takich postów więcej? Koniecznie piszcie w komentarzach. A ja dziękuję Zuzi i widzimy się moi drodzy czytelnicy w następnym poście "DIY Back To School" Buziaki Oliwia

71 komentarzy:

  1. Świetny post! Bardzo podobają mi się wasze stylizacje :) Oczywiście, więcej takich postów :) Z niecierpliwoscią czekam na DIY Back to school :)

    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Na pewno :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ładne plecaki:)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit, strasznie podoba mi się 1 bluzka ze Stradivariusa.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podoba mi się Twoja stylizacja, ale ze stylizacji Zuzi bardzo spodobał mi się worek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Tak jest taki kolorowy

      Usuń
  5. Świetne stylizacje! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Bardzo fajnie wyszły Wam te sytlizacje, podobają mi się te plecaki-worki, muszę sięw jakiś ładny zaopatrzeć :D Buziaki;*
    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Myślę, że znajdziesz bo jest ichdużo

      Usuń
  7. Świetne stylizacje! Dokładnie takie jakie lubię! :D

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super propozycje, takie typowo do szkoły. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa opcja współpracy!]

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny strój. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten plecak i worek bomba ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądacie dziewczyny ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje, idealne do szkoły :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwykłe ale ładne stylizacje. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    Nowa przygoda z blogowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne stylizacje ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/08/little-red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice post! You have a really nce blog!

    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you back :)
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. AAA czuje sie zainspirowana! Czas szukac ciuszkow do szkoly!


    Zapraszam do siebie+ obserwuje
    typical-teengirl.blogspot.com
    oddaje obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jest mi bardzo miło
      Dziękuję
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Bardzo fajne stylizacje, zwłaszcza worek i plecak mnie przekonały.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne stylizacje! :)
    Widzę że ty też jesteś fanką Primarka <3\

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Oj tak! Jak tylko mam okazję to idę do tego sklepu ♥
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Ja także nie mogę uwierzyć, że jeszcze tylko miesiąc został i trzeba będzie iść do szkoły. :/ Średnio to widzę. Ooo tak, ja sierpień wykorzystam na 100%, bo już zaczął się genialnie. :) Tobie również życzę, aby był świetny! Fantastycznie się prezentujecie. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas szybko leci. Ale trzeba wykorzystać te ostatnie tygodnie wolnego w stu procentach. Bardzo dziękuję. Tobie życzę tego samego :)

      Usuń
  22. Lubię takie plecaki i worki! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam! Są ładne, wygodne i praktyczne :)

      Usuń
  23. Świetnyu pomysł na collab :) Pierwszy raz widziałam na blogu collab, bo zawsze widziałam je na youtubie :) Świetnie wyglądacie!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Dostałam dużo pozytywnych komentarzy o tym poście i może zrobię z nim serię
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Podoba mi się ten pierwszy kolorowy worek!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia i stylizacje! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacje :D Mam nadzieje ze będzie więcej takich postów !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne stylizacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. swietna tematyka posta ;3 czekam na wiecej z takiej serii ;3
    pozdrawiam!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń