-->

BTS:Four Outfits To School Witch Asia Knebel

By Oliwia Felkel - 15:00


Witajcie kochani! Dzisiaj mam dla was drugi collab z następną blogerką, którą jest Asia. W ostatnim collabie pojawiło się sporo komentarzy, że podobają się wam wpisy tego typu, więc postanowiłam zrobić serię z tym. Asię napewno znacie jest ona z bloga asiaknebel.blogspot.com to 13 latka z pasją do blogowania. Jeżeli chcecie się o niej dowiedzieć więcej to na jej blogu. A tym czasem chciałabym zaprosić was do oglądania naszych fotek czterech stylizacji do szkoły. Mamy nadzieję, że się wam spodobają. Piszcie w komentarzach co o nich sądzicie i czy są w waszym guście.










Stylizacja Asi jest świetnie połączona przez wiśniową koszulkę i granatową spódnice, z bardzo modnym fasonem tego lata. Całość wypełniła srebrnym naszyjnikiem. Nie prawda, że świetnie? Cały look wygodny, nadaje się także na wyjścia ze znajomymi w miasto czy inną okoliczność.







Druga stylizacja jaką przygotowała Aśka to czarna koszulka z białym napisem oraz niebieskie jeansy. Do tego także niebieski plecak i cały outfit gotowy! Mega, mega super jak dla mnie! A wy co o nim sądzicie? 















Pierwszą moją stylizacją jest szara bluzeczka z małą aplikacją na kieszonce. Do, której dobrałam ciemno granatowe jeansy z wysokim stanem i bordowe buty sportowe. Cały look typowo szkolny oraz bardzo wygodny. Podoba wam się? Też takie lubicie, czyoze stawiacie na elegancję? Napiszcie koniecznie w komentarzu! 












Drugi outfit,który przygotowałam to kolorowa bluza, niebieskie spodnie i lawendowe trampki, które idealnie komponują się z bluzą moim zdaniem. A jak dla was taki look? Fajny? 
Więc to by było na tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję,że się wam podobał. Piszcie w komentarzach czy chcecie taki więcej iwgl. Tym czasem się z wami już żegnam. 


  • Share:

You Might Also Like

106 komentarze

  1. Świetny ! :)
    Dziękuję :*
    Post z Oliwią u mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje :)
    Najbardziej podoba mi się ostatni, uwielbiam nosić bluzy! :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Ja w swojej szafie posiadam dużo bluz bo są wygodne, ładne iwgl ♥ :)

      Usuń
  3. aaaa piekne stylizacje zwlaszcza ta pierwsza, spodniczki z guzikami kradna moje serce!:)

    obserwujemy? http://typical-teengirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja Asi nr 1 jest najlepsza ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja Asi i druga Twoja są bardzo fajne :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja druga stylizacja bardzo mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje super! Ale druga najbardziej mi przypadła do gustu :3

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja Asi i Twoja druga podobają mi się najbardziej :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wy jesteście ładne <3 pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej! ;D
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne stylizacje :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądacie! :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądacie. Fajne stylizacje, szczególnie podoba mi się twoja pierwsza stylizacja ;)
    Mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna spódniczka z 1 stylizacji! Fajnie wyglądacie dziewczyny :*
    ----
    velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne stylizacje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, świetnie dziewczyny :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne stylizacje, jednak te Asi bardziej przypadły mi do gustu. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacja! Ostatnia wg mnie najlepsza :)

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 i 4 stylizacja jak dla mnie super!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne stylizacje. Wszystkie przypadły mi do gustu :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem fajne stylizacje, mi najbardziej spodobała się druga Asi ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post. Pewnie, że możesz takich robić więcej. :)
    Najbardziej podobała mi się chyba pierwsza stylizacja ze spódniczką.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie twoje stylizację ;) są takie oryginalne i zawsze wszystko pasuje do siebie ;)
    Pozdrawiam zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne stylizacje :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta z szarym t-shirtem najbardziej mi odpowiada ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, ale najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza stylizacja Asi :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są te Wasze stylizacje, wszystkie muszą być bardzo wygodne :)
    Jeśli możecie kliknijcie u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki post mi się przydał. Niedługo szkoła, a ja nie wiem jak się ubrac. Dzięki :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłaś o obserwacji. Ja już, czekam na uczciwy rewanż :)

      Usuń
    2. Dziękuję
      Bardzo się cieszę
      Okej

      Usuń
  29. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne, lecz mi do gustu wpadła najbardziej druga stylizacja w wykonaniu Asi. Świetny collab
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne stylizacje :) Bardzo podoba mi się 2 Asi i twoja 1 :) Cudowny collab, czekam na więcej :*

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Napewno będzie więcej

      Usuń
  31. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne, jednak pierwsza najbardziej mi się spodobała, jest w moim guście :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne stylizacje, bardzo mi się podobają ! Śliczne Adidasy !!
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne outfity!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  35. najbardziej podoba mi się Twoja stylizacja numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne stylizacje! Bardzo oryginalne, trochę nietypowe :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. muszę przyznać ze to naprawdę ciekawy pomysł, pierwszy raz spotykam się z czymś takim a stylizacje są świetne :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi najbardziej spodobały się dwie pierwsze stylizacje! ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także podobają się bardzo stylizacje Asi

      Usuń
  39. Obydwie wyglądacie ślicznie! Myślę, że rzeczywiście te stylizacje nadadzą się idealnie do szkoły, o której co prawda nie chcę jeszcze myśleć, haha. Pozdrawiam!
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. piekne zdjecia!:)
    + mogłabym liczyć na poklikanie w 6 linków pod moją ostatnią notką? pierwszy raz proszę o coś takiego! odwdzięczę się jakoś:) > W A Y N V <
    +jeśli spodoba ci się blog zapraszam do zaobserwowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny pomysł na połaczenie sił, serio :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne te stylizacje
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Zapraszam do mnie http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna ta dżinsowa spódniczka :) Ostatnio wszędzie takie widzę ^^
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne stylizacje, oryginalny pomysł na posta, chciałam kiedyś zrobić coś podobnego u siebie ;)
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkie podobają mi się na was, ale pewnie sama wyglądałabym w nich źle haha

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejku Asia jest przepiękna, zazdroszczę jej urody

    OdpowiedzUsuń