-->

BTS: Zakładki do książek Miki&Minnie Mouse, Pusheen

By Oliwia Felkel - 11:48





Hejcia! Chciałabym bardzo podziękować za 101 czytelników nigdy nie sądziłam, że tyle was będzie, a dzisiaj dodaję ostatni post z serii: Back To School tak wiem, że było postów mało ale jako to pierwszy raz i tak myślę, że się podobało.  Więc dzisiaj zakładeczki do książek Myszka Miki&Minnie oraz Pusheen. Dość ciekawe, ponieważ jako mała dziewczynka uwielbiałam bajeczki Disneya i do teraz bardzo je lubię (tak lubię je, coś w tym złego?) a Pusheen ahhh... emotikonka z Facebooka, którą uwielbiam.
No dobrze ale przejdźmy to rzeczy, więc co potrzebujemy do zrobienia to:


Powycinane kółka dwa duże i cztery małe sklejamy (tak jak na obrazku nr. 3) następnie wycięte kwadraty sklejamy taśmą po bokach i łączymy wszystko w całość. Potem dodajemy elementy i mamy Minnie oraz Miki. Bardzo proste a efekt... Hmm chyba fajny co nie? Zakładkę Pusheen zrobicie tak samo, z resztą popatrzcie na zdjęcia.



Pusheen 





Myślę, że post się spodobał. Jeżeli tak to nie zapomnijcie o komentarzu i do zobaczenia w kolejnym wpisie. Buziaczki Oliwia!

  • Share:

You Might Also Like

60 komentarze

  1. jakie świetne :o ciekawe pomysły, spodziewałam się standardowych prostokątnych zakładek. W dodatku są urocze

    mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Nie to nie dla mnie, lubię eksperymentować
      O to właśnie chodziło

      Usuń
  2. Jakie śliczne zakładeczki ! Myszka Minnie to zdecydowanie mój świat ! Musze sobie takie zrobić <33

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i śliczniutkie zakładki! Dzisiaj akurat kupiłam nową książkę, więc zrobię jedną z tych zakładek :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie wiedziałam jak zrobić takie zakładki. Na pewno spróbuję! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowy post, fajnie wyszły Ci te zakładki i być może niedługo spróbuję zrobić taką z myszką Miki :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam takie zakładki, ale nieprzyszło mi do głowy by zrobić z Pusheenem, Miki i Minnie. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam wszystkie Twoje posty z tej serii i są rewelacyjne. Bardzo ciekawy pomysł na takie zakładki, najbardziej przypadła mi do gustu zakładka Pusheen- jest przesłodka:)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie do siebie:))

    www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to słodkie
      Dziękuję bardzo kochana

      Usuń
  8. jejku jakie urocze te zakładki :))
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakładki :)
    Gratuluję 101 czytelników :)
    Życzę dalszych sukcesów :)
    Pusheen rządzi :)
    Co to za książka?

    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Zdjęcie gdzie jest zakładka z myszkami to jest to książka Bóg nigdy nie mruga, a z Pusheen'em Zostań jeśli kochasz. Polecam

      Usuń
  10. Świetny pomysł na takie zakładki :) Uroczo wyglądają
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie są świetne i bardzo mi się podobają :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł !:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tak dużej ilości czytelników :) A pomysł jest bardzo fajny, świetne te zakładki! Nie wpadłabym na pomysł, żeby takie zrobić :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  17. Cool diy! Love your blog dear! Follow you:)

    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat zazwyczaj do książek używam zakładek jakie dostaję w empiku. Na diy to ja jestem za leniwa. Ładnie wyszła ci myszka :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne diy! muszę stworzyć taką zakładkę z Myszką ;) karolinaaag - blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Super DIY! Muszę koniecznie zrobić takie zakładki :)

    ♥ Mój blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Mm zakładka z Mini bardzo słodka :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł!
    Heh też kocham pusheena :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń