piątek, 1 lipca 2016

Ulubieńcy Czerwca

                                   Ulubieńcy Czerwca


Hello! Jak tam u was po wczorajszym meczu z Portugalią? Oglądaliście? Ja tak i jestem bardzo zadowolona z naszych piłkarzy dali z siebie wszystko co było widać już w 2 minucie meczu. Naprawdę nie mamy się za co na nich gniewać. Może i nie wygrali, ale przegrali z dumą. Za 4 lata będzie jeszcze lepiej. A ja dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami miesiąca. Nie uzbierało się ich zbytnio dużo ale myślę, że się wam spodobają.
Na samym początku chciałabym przedstawić suchy szampon w spray'u "Batiste" może już go widzieliście i jest on w waszym użytku codziennym. Dostaniecie go we wszystkich drogeriach w wielu zapachach, ja posiadam tropikalnego batista. Bardzo wydajny i niezbyt drogi. Świetny produkt mogę go wam szczerze polecić.

 
Kolejną rzeczą jest szminka firmy "Golden Rose" co powiem o tym produkcie? Jest rewelacyjny! Piękny kolor, długo się utrzymuje, cudownie matuje. Dużo osób ją polecało, a ja już wiem, że nie jest to pierwszy i ostatni mój zakupiony produkt z tej oto firmy. Ja wybrałam kolor z numerem 17.



Następną rzeczą jest wianuszek z "H&M" piękny, wytrzymały, dostępny w wielu kolorach i wzorach. Idealny do zdjęć. Na pewno pojawi się w stylizacji jaką dla was przygotowywuję.


Czwartym moim niezbędnikiem jest błyszczyk w tubce firmy "Bielanda" o zapachu gumy balonowej. Urocza rzecz, dostępna także we wszystkich drogeriach (mam nadzieję) na pewno jest w Rossmanie więc bez obaw, w dwóch zapachach: gumy balonowej oraz waty cukrowej. Nadaje ustom bardzo błyszczący połysk oraz je nawilża.


Ostatnią rzeczą z zakładki urodowej jest lakier do paznokci firmy "Catrice" może znacie lub nie. Mają świetnie kryjące lakiery. Polecam naprawdę super rzecz! Warta przetestowania, u mnie się sprawdziła. Właśnie w ostatniej stylizacji może widzieliście (2 zdjęcie) jest skrawek mojego paznokcia. Ja wybrałam kolor koralowy.


I teraz produkt, który można zjeść! Czyli galaretka z pianką. Bardzo pyszna. Galaretka jest jak galaretka czyli pyszna! A pianka lekko mleczna. Przetestujcie, bo świetnie się nadaje jako lekka przekąska na lato.


To już tyle. Spodobał się wpis? Koniecznie napisz w komentarzu. Widzimy się już za parę dni w bardzo ciekawym poście. Paa Oliwia :)

114 komentarzy:

  1. Pomadka z golden rose jest świetna! :) zaobserwowałam :) karolinaaag - blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Jest mi niezmiernie miło :D

      Usuń
  2. Niedlugo u mnie na blogu tez pojawia sie ulubiency. Twoj blog jest mega dla tego obserwuje i bede tu czestym gosciem.
    Bedzie mi milo jesli sie odwdzieczysz.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor lakieru do paznokci a nie mam takiego :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredka z GR jest naprawdę najlepsza :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajni ulubieńcy! Kolorek szminki jest świetny ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely post! Happy Friday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka jest cudowna *-*
    Suchy szampon też jest moim ulubieńcem <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta szminka z GR :) Też sobie ją sprawię chyba ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. GR uwielbiam :D ich produkty do ust są świetne :) Bardzo interesujący post :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, zgodzę się z tobą
      Dziękuję

      Usuń
  10. Uwielbiam tropikalny Batiste :)! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka jest świetna, bardzo fajni ulubieńcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam te grube kredki z GR, a jeśli chodzi o suchy szampon totalnie mi się nie sprawdził.

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak są świetne
      A co się stało? Jakieś podrażnienia czy co?

      Usuń
  13. Uwielbiam szminki z Golden Rose- są świetne! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja też, miałam okazję je przetestować i na pewno kupię ich więcej

      Usuń
  14. supi blog! Pytałaś oobs za obs, ja juz obserwuje i zapraszam do mnie:)
    kllaudus.blogspot.com,

    OdpowiedzUsuń
  15. Suchy szampon niestety nie na moje włosy. :(
    ale szminkę bym wypróbowała. Uwielbiam firmę golden rose
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci ją bardzo!
      Mają świetne produkty

      Usuń
  16. Ja mam suchy szampon i jest super.
    Pozdrawiam
    Obserwuje
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog, lubie kosmetyki z golden rose,polecam ci je :)
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga :D
    http://cherryontop66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Mam takie samo zdanie o nich jak ty :)

      Usuń
  18. Ślicznie to zrobiłaś :) i ogólnie ładny blog :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  19. So many beautiful products, they're all gorgeous! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainteresował mnie ten suchy szampon :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama posiadam kredki z GR i to najlepsze kredki jakie w życiu miałam!

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kredki z Golden Rose !!

    Nietypowy parowy-lifestylowy blog. Zapraszamy serdecznie do nas :) Dan& Alex- klik

    Co powiesz na wzajemną obserwację ?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak oglądałam mecz i również jestem zadowolona z polskich piłkarzy:)
    I nie koniecznie za 4 lata, za 2 są mistrzostwa
    K-kkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są najlepsi!
      Aa no w sumie tak bo jeszcze mistrzostwa
      Pozdrawiam

      Usuń
  24. Również uwielbiam suchy szampon z Batise ;) Jest to mój niezbędnik prawie każdego dnia :)

    ♥♥♥
    Zapraszam do siebie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna szata graficzna! ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki wielkie za powiedzenie o obserwacji ! Już mam :)) Zapraszam i obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądałam mecz i Polacy dali z siebie 1000% Szkoda tylko, ze odpadli. Muszę w końcu wypróbować ten suchy szampon na sobie. 🙂

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale za dwa lata pokażą co potrafią
      Pozdrawiam

      Usuń
  28. Bardzo fajni ulubieńcy. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten kolor lakieru do paznokci bardzo mi się podoba. :)
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      To miłe, że ktoś to docenia
      Oczywiście nie ma sprawy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  30. Mecz oglądałam. Szkoda, że przegrali bo uważam, że świetnie grali. Ten suchy szampon bardzo mnie kusi jednak raz słyszę dobre opinie a raz złe.. Fajni ulubieńcy! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie
      Dziękuję
      Zależy oczywiście jakie kto ma włosy na jednych super a na innych nie, mi się sprawdził

      Usuń
  31. Polska i tak wygrała, bez względu na wynik :)

    Odpowiadam na każda obserwację.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Suche szampony potrafią uratować włosy. Używam innego, ale kiedyś wypróbuje ten z Batiste. Śliczny wianek. Ja mam taki bardziej skromny, ale przez to nie mniej ładny :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak
      Bardzo polecam
      Na pewno śliczny
      Pozdrawiam

      Usuń
  33. Bardzo fajny post! Mam też suchy szampon Batiste i bardzo go lubię. Tropikalny jest moim ulubieńcem <3 Również mam błyszczyk z Bielendy. Świetnie nawilża usta i wolę go bardziej od mojego EOS.
    Dzięki za odwiedziny oraz obserwację, również obserwuje ;)
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Te produkty są naprawdę mega
      Dzięki bardzo

      Usuń
  34. Batiste jest niezastąpiony!
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta galaretka wygląda przepysznie :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/06/summer-essentials-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Ależ oczywiście
      Pozdrawiam

      Usuń
  36. Świetni ulubieńcy czekam na dalsze posty obserwuje i liczę na to samo pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga http://dreamblog141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. batiste nie raz ratowal mnie w poprzednie wakacje, i teraz chetnie do niego wrocilam;)
    pomadki golden rose są ge-nial-ne<3
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak dobrze, że są takie produkty jak batiste czy GR

      Usuń
  38. Oglądałam mecz z Portugalią i strasznie szkoda mi chłopaków. Uwielbiam suchy szampon z batiste, ale ja niestety muszę używać tego do ciemnych włosów, a on strasznie brudzi ręce. Piękny wianek!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę im powodzenia na innych turniejach
      Jeszcze batista do włosów ciemniejszy nie używałam ale słyszałam o nim, kiedyś porównam, który lepszy
      Dziękuję

      Usuń
  39. Miłośniczką piłki nożnej nie jestem, ale mecz obejrzeć musiałam :D Moim zdaniem był to najlepszy mecz na tym turnieju. Ciekawi ulubieńcy, najbardziej zaciekawiła mnie szminka. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś bardzo też się nie znam ale grać i oglądać mecze lubię
      Dziękuję bardzo

      Usuń
  40. U mnie oglądanie meczu wyglądało tak, że dowiadywałam się jaki jest wynik i to tyle haha Co prawda mecz z Portugalią podobno był jeden z najlepszych, Polacy dali z siebie wszystko
    Jaki piękny kolor szminki! Na lato w sam raz :) Również używam suchego szamponu i tak produkt to najlepsze co może być haha
    pozdrowionka,
    Życzę udanego wypoczynku w te wakacje!
    przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ogląda w swój sposób
      Tak meczyk był idealny
      Dziękuję p
      Pozdrawiam

      Usuń
  41. Jeżeli chodzi o nasz ostatni mecz, to oglądałam go bez karnych. Musiałam na drugi dzień wcześnie wstać ^^ tak czy inaczej każdy polak jest dumny z naszej obecnej drużyny. Pierwszy raz wyszliśmy z grupy, nikt nie liczył na zwycięstwo bo sam mecz z Niemcami był dla nas wielkim sukcesem. Z podanych kosmetyków mam tylko suchy szampon, ale Oriental :) i chciałam zjeść tą galaretkę z pianką ale nie mogłam jej znaleźć w swoim sklepie :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dali z siebie wszystko
      Oo bardzo interesujący szampon
      Galaretka jest s Winiary powinna być w TESCO lub w Centrum 😂
      Pozdrawiam

      Usuń
  42. Chyba jestem jedyną osobą na świecie, która nigdy nie miała tego suchego szamponu i pomadki z Golden Rose :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic takiego, przecież zawsze musi być te pierwszy raz!
      Polecam :)

      Usuń
  43. Słyszałam mnóstwo dobrego o pomadkach z GR i przymierzam się do kupna :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są świetne, polecam
      Kiedyś trzeba spróbować nowych rzeczy

      Usuń
  44. OOoo świetny post.
    Słyszałam o tym balsamie o różnych smakach.
    JA mam w domu smak truskawki i jagody .
    Nie słyszałam o gumie balonowej.
    Świetni ulubieńcy.
    Na moim blogu konkurs zapraszam:
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo
      Ja kupiłam ten balsam w ROSSMANNIE
      Jasne

      Usuń
  45. Mam te galaretki w domu,raz mama robiła i byłą moim zdaniem taka sobie :) Suchy szampon zawsze się przydaje,ale dziadostwa są drogie, czasami lepiej użyć mąki ziemniaczanej ,ha ha :) Co do meczów,to wczoraj oglądałam półfinał Portugalia-Walia, nic specjalnego ,Walia tańczyła sobie po boisku ,można było usnąć,nasi grali dużo lepiej ;/
    Obserwuję ,jeśli mój blog Ci się spodoba,będzie mi miło jeśli się odwdzięczysz :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także oglądałam, mam podobne zdanie o meczu
      Dziękuję bardzo

      Usuń
    2. Pisalas do mnie o email , jak chcesz sie skontaktowac pisz tu : wanczuk.kasia@gmail.com
      ;)

      Usuń
  46. Ten szampon też jest moim ulubieńcem ;D
    zapraszam do siebie ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Też jestem zadowolona z suchego szamponu batiste.Szminka z Golden Rose wygląda naprawdę świetnie,musze rozejrzeć się za nią w drogeriach!
    Uwielbiam wianki, ale w Twoim poprostu się zakochałam!<3
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten błyszczyk musi pachnieć cudownie *-* Śliczny wianek, ostatnio poluję na taki haha
    Zapraszam do konkursu :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Same perełki, które uwielbiam :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Suchy szampon jest rewelacyjny, niestety już mi się skończył i muszę zakupić kolejny!
    A co do tych szminek w kredce z Golden Rose, to są najlepsze! Sama posiadam dwie i bardzo dobrze wiem, że to nie są ostatnie, które zakupię.
    Pozdrawiam,
    obserwuję.

    Zapraszam: https://millie-milllie.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Dziekuj ślicznie za obserwacje
      Ja także wiem, że zakupie tych szminek więcej
      Pozdrawiam

      Usuń
  51. Alee super ulubieńcy!
    Podoba mi się kolorek pomadki.
    Obserwuję! Jako #68
    Julixx-blog(Kliknij)♥
    Zajrzysz i również zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Na pewno wejdę
      Dziękuję za obserwacje! Daje mi ona dużo motywacji!
      Pozdrawiam

      Usuń
  52. Hej:) Zawsze marzyłam o takim wianuszku, ale nigdy go nie kupiłam, bo chyba nie pasowałby mi do mojej głowy haha, ale wyglądają one ładnie szczególnie na zdjęciach. Co do meczy, to nienawidzę ich, wiec w sumie nawet nie orientuje sie w wynikach:)Pozdrawiam i zapraszam równiez na mój blog (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Moim zdaniem każdemu pasuje ale trzeba go dopasować.
      Heh Oki rozumiem :)
      Jasne na pewno wejdę
      Pozdrawiam

      Usuń
  53. Wcześniej mistrzostwa świata w 2018 ;) super kolor szminki.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za wszystkich
      Dziękuję :)

      Usuń
  54. Uwielbiam produkty GR! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA :)))
    Wejdź na mojego bloga i dowiesz się o co chodzi i co masz zrobić :) Miłego dnia http://daylightnatka.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję
      W sumie mogę wziąć udział
      Ok

      Usuń
  56. Dużo słyszałam o tym suchym szamponie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń