-->

Trip to Slovakia ☀

By Oliwia Felkel - 10:53

Cześć dzisiaj przychodzę do was z takim Daily Vlogiem tylko, że pisanym. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Myślałam nad dodaniem posta o pakowaniu się, ale nie był by chyba on zbytnio ciekawy. No ale przejdźmy do rzeczy. Byłam na Słowacji gdzie zrobiłam dużo fajnych i ładnych fotek. Zanim je wam pokaże może trochę opowiem o pobycie tam. Więc nasz "hotel" w Komańczy znajdował się na granicy Polski, a na Słowację mieliśmy jakąś godzinę, dwie dojazdu. Najbardziej podobały mi się tam miasta Medliaborcé, Humenné i Bardejov. Zakochałam się w ich pięknych, wysokich górach, a gdy weszłam na ich szczyt widok był piękny, niezapomniany. Poszłam także na Morskie oko po stronie Słowackiej szczerze nie wiedziałam, że jest u nich to jezioro. Myślałam, że tylko u nas, jak widać myliłam się. Kiedy byliśmy w miastach to udaliśmy się do muzeum, które było cudowne. Niestety nie można było robić w środku zdjęć. Ogólnie bardzo mi się tam podobało i zapraszam do pooglądania zdjęć z tamtąd. 



























































 Post był długi,ale takie chyba lubicie. Buziaki Oliwia! 

  • Share:

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Ładne miejsce.
    Widać, że wycieczka była udana :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gory,chetnie bym sie tam wybrala !
    Zapraszam do siebie u mnie relacja z Amsterdamu,Belgii i Safariparku :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wpadnę, zapowiada się super :)

      Usuń
  3. Widzę, że świetnie się bawiłaś, a zresztą widziałam po snapach :* Śliczne zdjęcia, uwielbiam czytać posty w twoim wykonaniu :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było super
      Cieszę się, że snapujemy
      Dziękuję
      Pozdrawiam :) :D

      Usuń
  4. ooo super wycieczka, chętnie też bym się na taka wybrała :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Polecam się tam wybrać bo jest świetnie :)

      Usuń
  5. Musiało być świetnie! :D Super zdjęcia♥

    Buziaki xx♥zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! To dziwne, że Słowacja jest tak blisko, a przenigdy tam nie zawitałam :) Pora to zmienić!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Tak Słowacja jest blisko nas
      Polecam się tam wybrać :)

      Usuń
  7. WoW piękne zdjęcia widać , że dużo pracy wkładasz w to co robisz , życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :) Wspólna obserwacja ? agaanix143.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      To miłe i daje wielką motywację, że tak mówisz
      Jasne

      Usuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia. :) Wycieczka udana, ty zadowolona... same +.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. O Słowacji przed chwilką czytałam i wydaje mi się być mega fajnym miastem :D Z chęcią poszłabym do wodnego parku, który tam jest :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Słowacja to piękne miasto. Wodne parki są tam świetne!

      Usuń
  10. Bardzo ładne fotki :D
    Mam nadzieję, że wyjazd był udany :D Pewnie aż szkoda było wracać :D

    Odwdzięczam się za każą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Tak super się bawiłam
      Ale niestety coś się kończy aby się inna rzecz mogła zacząć :)

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia i piękne widoki :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, piękne miejsca.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Great Post! All picture is so beautiful and You look happy ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na taki 'Daily Vlog'! ;) Piękne miejsca i świetne zdjęcia. Genialna stylizacja!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Cieszę się, że moim czytelnikom się podoba
      Dziękuję
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. ślicznie, piekne zdjecia

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne miejsca :D Dobrze, że wyjazd Ci się udał :)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym roku również byłam na Słowacji. No głównie z powodu Parków wodnych, ale to co widziałam to moje.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie
      Mam nadzieję, że się podobało :)

      Usuń