czwartek, 14 lipca 2016

Haul: Sin-Say/Cropp/House


Heej witajcie! Mam dzisiaj dla was mały haul myślę, że się spodoba. Ogólnie parę dni temu byłam w Galerii Rzeszów i zrobiłam tam małe zakupy. Strasznie lubię chodzić na wyprzedaże, bo można znaleźć naprawdę fajne rzeczy, które są przecenienione, więc jeśli coś mi się spodoba to kupuje to przeważnie na wyprzedaży, ponieważ jest to po prostu tańsze. Ale, ale bez przedłużania czas zacząć! 
Więc zakupiłam lawendowe trampki, oraz szary t-shirt z małym nadrukiem i kieszonką w Sin-Say 






Bardzo podoba mi się taki prosty szary  t-shirt, który jednak przez te małe elemenciki ⬆✉ @ oraz kieszonkę z napisem "SPAM" nadaję takiej oryginalności moim zdaniem. Okej dalej zaszłam do Cropp'a gdzie kupiłam, także szarą bluzeczkę z napisem oraz znaczkiem banana 🍌 oraz jeansową katanę. 







Ostatnią rzeczą są broszki z House, najbardziej podoba mi się ten pączek 🍩, który nie mając nawet dwóch dni gdzieś mi się zgubił. No ale pomijając to broszki są urocze. 



To by było na tyle w dzisiejszym poście. Dziękuję za poświęcenie uwagi. Widzimy się za parę dni :) 
Pozdrawiam 

121 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy zakupiłaś! Ach, ta bluzka z napisem SPAM, zakochałam się w niej!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne rzeczy, najbardziej podobają mi się buciki, mają cudny kolor <3
    Pozdrawiam,
    Julixx-blog(Kliknij)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ja również pozdrawiam

      Usuń
  3. Trampki cudowne *-* Podobnie jak katana, a broszki także bym kupiła ;)

    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny haul! Pączek skradł też moje serce :)

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne rzeczy :D dziwny paradoks, niby wyprzedaże ale wydaję więcej niż w trakcie całego roku :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Czasami tak jest, niby się jeździ na wyprzedaże ale się tyle nakupupi, że jest troszkę dużo, jednakże więcej za mniej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. świetne rzeczy ;) super bluzeczki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Sinsay ma świetne ciuchy i do tego tanie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, a jeszcze jak są przeceny to bluzki za 5-9zł można dostać :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Super bluzki!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczy są naprawdę świetne ^^ Szczególnie bluzki bardzo mi się spodobały ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor bucików :) i trwa koszulka z napisem spam tez bardzo mi się podoba :)


    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolorek trampek :D
    A koszulki są mega *_*
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    ZAPRASZAM-BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Pozdrawiam
      Obserwuje

      Usuń
  13. Uwielbiam tenisówki z Sin-Say'a.Są świetne!
    Udanych wakacji ;)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo je lubię
      Nawzajem
      Dziękuję bardzo
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Widzę, że zakupy udane, a to chyba najważniejsze. ;)
    Począk słodki, szkoda że się Tobie zgubił.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeansowa kurtka jest genialna!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy :D Dżinsowa kurtka jest na mojej liście zakupów :)

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty i jeansowa kurtka najbardziej przypadły mi do gustu :)


    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście u mnie na blogu ?
    Bardzo mi zależy :* Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sin say to jeden z moich ulubionych sklepów, dlatego bardzo podobają mi się rzeczy, które kupiłaś! Najbardziej jeansowa kurtka, jestem w nich po prostu zakochana haha
    Pozdrowionka! życzę udanych wakacji :) super blog!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy zrobiłaś i śliczny kolor bucików :)
    Co powiesz na wspólna obserwację? Jeśli tak, daj znać na moim blogu.
    paulinablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Ok, jasne czemu nie :)

      Usuń
  20. Bardzo fajna bluzka z sinsay ! A w przypince donut jestem zakochana !

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluzka what the fruit! :D Śliczna jeansówka :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne rzeczy! Będąc w Twoim wieku, uwielbiałam te sklepy!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne trampki!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zakupy :) Bardzo lubię te sklepy.
    Mój blog
    Mogę prosić Cię o klikanie? Bede bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Na pewno wejdę i poklikam :)

      Usuń
  28. mi najbardziej z calych twoich zakupow podobaja sie te trampki :) swietny wybor!
    obserwuje i mam nadzieje na rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję bardzo
      Dzięki za obserwacje, bardzo mnie to motywuje
      Do ciebie zajrzę :)

      Usuń
  29. Buty najlepsze :D

    Obserwuję i liczę na to samo ^^ :
    http://trapphouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna bluzka z WTF i lawendowe trampki cudowne :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. trampki mają śliczny kolor! :)

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne broszki :O
    Kurtka jeansowa mega
    Zapraszam do siebie :)
    Nowy post:
    http://aleksandrajozwiakblog.blogspot.com/2016/07/lato-z-adidas-hejka-dzisiaj.html

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne broszki :O
    Kurtka jeansowa mega
    Zapraszam do siebie :)
    Nowy post:
    http://aleksandrajozwiakblog.blogspot.com/2016/07/lato-z-adidas-hejka-dzisiaj.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna bluza ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie te rzeczy świetnie się prezentują :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  36. Trampki są przecudowne ! :)
    Zapraszam do mnie
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Bardzo dziękuję za obserwacje

      Usuń
  37. Great purchase! Love these icons))
    Would you like to follow each other? Follow me and I follow you too))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zakupy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Good things
    http: //www.shcerbakova.сom

    OdpowiedzUsuń
  40. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne zakupy, szczególną uwagę zwróciłam na broszki, najbardziej mi się podobają :) xx

    http://cllaudizzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Uważam, że broszki są świetnym dodatkiem

      Usuń
  43. Nice post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ahh piękne ciuszki kupiłaś <3
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam takie same buty z sinsay, tylko, że różowy. Śliczne rzeczy kupiłaś!

    ♡ maryjozwiak.blogspot.com ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór :D
      Dziękuję
      Pozdrawiam

      Usuń
  46. Najbardziej podobają mi się t-shirty!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Cieszę się, że jest tutaj tyle pozytywnych komentarzy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  47. Dear, I want to follow your blog, but GFC button does not work, can you check it and see what is wrong with it, and let me know, so I can follow you back?
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne rzeczy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny haul :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie, że dodałas ten haul bo dzisiaj mam w planach wybrać się do galerii po dłuższym czasie :) najbardziej podoba mi się dzinsowa katana, bede dzisiaj na nia polowac ale mam pewnie małe szanse :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      To świetnie
      Życzę powodzenia w szukaniu
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  52. świetny haul, ja również już jestem po zakupach jak na razie :D
    śliczny kolor trampek ;)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń