-->

Summer Ideas:Orzeźwiające napoje 🌸

By Oliwia Felkel - 16:33

            Orzeźwiające napoje 


Witajcie moi kochani! W reszcie pierwszy post odnośnie "Summer Ideas" dzisiaj zabrałam się za robienie napoi. Mam nadzieję, że moje propozycje wpadną wam do gustu. I serdecznie zapraszam do wczytania się w tekst :)



Aby wykonać taki pyszny koktajl potrzebujemy:
⚫Lody czekoladowe
⚫Mleko
⚫Kakao
⚫Sok malinowy 
⚫Lód 





Co musimy wykonać aby wyszedł smaczny? 
Po prostu wszystkie składniki wymieszać, przelać do kubka, a na sam koniec udekorować. Ja dałam lody bez mieszania ich na początku. Możecie także dodać bitą śmietanę. Napój wręcz jak ze Starbucksa. Myślę, że dobry :D


Drugą propozycją jest domowa lemoniada. 
Aby uzyskać taki koniec jak na zdjęciu, potrzebujemy: 
⚪Pomarańcz 
⚪Cytryna 
⚪Lód 
⚪Cukier 
⚪Woda gazowana
⚪Listki mięty 
Wlewamy wodę do szklanki. Po skrojeniu całych owoców, wyciskamy dwie łyżki soku z pomarańczy i łyżkę z cytryny. Dodajemy lód, słodzimy według uznania ja dałam dwie łyżki cukru.  Dekorujemy pozostałymi owocami, oczywiście nie zapominamy o mięcie.


Owocowe Smoothie
Aby wykonać taki koktajl potrzebujecie:
⚫Arbuz
⚫Truskawka
⚫Lody waniliowe/truskawkowe/czekoladowe
⚫Banan
⚫Jabłko
⚫Mleko
⚫Bita śmietana
⚫Czekolada






Co zrobić, aby wyszedł smaczny?
Dodajemy troszeczkę mleka, kroimy wszystkie owoce. Dajemy je do jednej miski i blendujemy. Gdy uzyskamy gładką, leistą masę dodajemy 2 łyżki cukru. Możecie więcej jeżeli według was jest za mało słodkie. Ogólnie koktajl robicie według własnego uznania. Na koniec ozdabiacie i pijecie. Smacznego!
I jak wam się podobają moje propozycje? Dziękuję bardzo za 51 czytelników i za tyle miłych komentarzy pod postami.
Pozdrawiam Oliwia 

  • Share:

You Might Also Like

66 komentarze

  1. jakoś nie pomyślałabym aby wrzucić lody :D aż sobie dodałam ten wpis do zakładek <3
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo ciekawy i smaczny myk
      Dziękuję pięknie

      Usuń
  2. Świetny post, napewno wypróbuje "Twoje" napoje :) :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wszystko co czekoladowe i owocowe uwielbiam. W tym pierwszym przepisie myślę że można by zamiast soku malinowego dodać syrop miętowy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Bardzo fajne połączenie nie myślałam o tym.
      Napewno gdy go zakupie też spróbuję :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wygląd to nie wszystko :)
      Ale były pyszne, polecam!

      Usuń
  5. Lody czekoladowe z sokiem malinowym :D? Ciekawy pomysł. Ja zawsze jak robię to typowo czekoladowy nic nie dokładam innego smaczku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super *.*
    Kurczę muszę spróbować uwielbiam lody więc na pewno będzie mi smakowało
    Pozdrawiam
    http://aleksandrajozwiakblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Mam nadzieję, że posmakuje

      Usuń
  7. mmm wyglądają pysznie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja latem nie lubię pić takich ciężkich napojów z lodami czy bitą śmietaną :) Stawiam na wodę z miętą i owocami albo orzeźwiające smoothie!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, ja w sumie też. Ale czasami można wypić :)

      Usuń
  9. świetne przepisy <3 spróbuję któregoś na pewno

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę :*
    (jeśli możesz kliknij w linki pod zdjęciami)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysły! W takie dni aż ma się ochotę ja wdrążyć w życie :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak. Są upały w sumie woda jest lepsza na takie dni ale czasami można takie pyszności wypić
      Polecam

      Usuń
  11. wszystkie wyglądają świetnie! na pewno skusiłabym się na ten pierwszy, gdyby nie nietolerancja laktozy :(

    http://specialelephant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Wszystkie wyglądają pysznie i tak też smakują
      Wielka szkoda :(

      Usuń
  12. Wszystko wygląda smakowicie :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Macie świetnego bloga

      Usuń
  13. Chętnie wypróbuję któryś z przepisów, bo podobno ma nadejść fala upałów ;)
    Gratuluję tylu obserwatorów :*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com♥
    Mogłabym Cie prosić o klik w link do koszuli w najnowszym poście? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są przepyszne!
      Ooo dziękuję bardzo, uwielbiam moich czytelników
      Pewnie

      Usuń
  14. Kiedyś już robiłam podobny, ale chętnie spróbuje Twój ^^



    Zapraszam do siebie! ^^ bleedingoutforyou.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam "lody czekoladowe" i już wiem, że będzie przepyszne, haha :) Bardzo ciekawe przepisy, na pewno któryś z nich wypróbuję :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam gdzie czekolada tam i ja!
      Dziękuję bardzo, zachęcam do spróbowania

      Usuń
  16. Smoothie na pewno pyszne! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju, dodałam sb ten post do zakładek i amierzam zrobić wszystkie koktajle <3 pierwszy czekolaodwy bedzie moim chłopakiem na te wakacje XD <3
    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejciu jakie to miłe
      Dziękuję bardzo

      Usuń
  18. uwielbiam takie przepisy, chetnie skorzystam w twoich pomyslow bo naprawde wygladaja super;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie
      Zapraszam do testowania :)

      Usuń
  19. Wszystkie propozycje wyglądają cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ale pyszności ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z pewnością spróbuję lemoniady, bo nigdy nie umiem znaleźć dobrego przepisu, a ten wydaje się świetny.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Polecam
      Oczywiście możesz dodać czegoś więcej np. Cukru
      Jak wolisz tylko
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. wygląda smakowicie chętnie bym się poczęstowała;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Koktajl truskawkowy, to mój ulubieniec <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post !
    na pewno wypróbuje przepisy
    http://xthy.blogspot.com/2016/06/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń