piątek, 10 czerwca 2016

Ootd: Pink Shorts

 ☀ Summer is coming ☀ 


Witajcie! Dzisiaj przygotowałam stylizację typowo letnią. Założyłam różowe spodenki z koronką po bokach oraz biało-czarną koszulkę z rękawami trzy czwarte. Na pewno zauważyliście piękną pogodę, ptaki za oknem ćwierkają a trawa jest mocno zielona, ze ślicznymi kwiatami goszczącymi na niej. Za nim jednak przejdziemy do oglądania zdjęć outfitu zdradzę troszkę jakie posty mam zamiar jeszcze wstawić. Więc na blogu wpisy będą takie jak:
-Summer Ideas (PRZEPISY)
-Ulubieńcy 
-Stylizacja 
-Letnie DIY 
Oraz
-Wakacje 
Coś takiego będę starała się prowadzić. Podoba się? Powiedzcie koniecznie jakie chcielibyście jeszcze posty. A jak narazie zapraszam do podglądania zdjęć.








Koszulka 🌻Sinsay🌻
Spodenki 🌻Kik🌻
Zegarek 🌻Allegro🌻
Buty 🌻No name🌻
Czapka 🌻Adidas🌻
Do zobaczenia, trzymajcie się Oliwia! ☀🌺

52 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia

    http://majaikarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zegarek :)
    Za różowym nie przepadam, ale koronki są boskie ;) Własnie ostatnio zauważyłam, że szorty mają coraz więcej ozdobników jak np. koronki, frędzle itp.
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Ja w prawdzie też nie ale nadałam temu lookowi koloru :)
      Tak, dokładnie

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja! Nic dodać, nic ująć :) Spodenki są świetne ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Rękaw jest 3/4 i totalnie nie :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wszystko ze sobą zestawiłaś, świetna stylizacja :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega stylizacja :)

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja! :) Hura!- doczekałam się postu. Podobają mi się Twoje pomysły na posty.
    Zapraszam i pozdrawiam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      To prawda,że post też był po przerwie
      Na szczęście nie tak długiej

      Usuń
  8. Bardzo tajne spodenki. Podobają mi się! :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super spodenki,sama bym takie chętnie założyła ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe pomysły na posty :)
    Świetne spodenki rozświetlają stylizacje ;D mega :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestawiona stylizacja;) ostatnio tez bardzo często noszę czapke z daszkiem;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te czapki są bardzo wygodne, chronią przed słońcem i są ładne heh
      Dziękuję

      Usuń
  12. Czekam na te wakacyjne posty! :) Fajny outfit. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o, mam takie same spodenki tylko, że czarne :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja juz obserwuję :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękne zdjęcia , obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja! bardzo mi się podoba
    idealna na lato :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie najbardziej spodobała się koszulka - kocham ten baseballowy fason <3 Posty diy, stylizacje i przepisy są super pomysłem :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Ja także są bardzo wygodne
      Dziękuję

      Usuń
  18. Pierwsze zdjęcie jest megaa. Spodenki nie w moim typie ale reszta świetna ;*

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja, podoba mi się kolorek spodenek, obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń