-->

☀ Jeansowe Ogrodniczki ☀

By Oliwia Felkel - 10:23

            Jeansowe Ogrodniczki


Witajcie! Dzisiaj zaczynamy pierwszy dzień wakacji! U mnie już basen rozłożony oraz inne atrakcje letnie. A jak u was? Cieszycie się,że są już wakacje? Bo ja tak, chociaż wiem, że po ich zakończeniu trzeba się brać za pracę w gimnazjum. A post, który przygotowałam to outfit myślę,że się spodoba i zapraszam do oglądania zdjęć.  









☀ Bluzka-C&A ☀ 
☀ Ogrodniczki-H&M ☀ 
☀ Okulary-New Look ☀ 
☀ Buty-No name ☀ 

I jak podoba wam się dzisiejszą stylizacja? Koniecznie napiszcie w komentarzach. Widzimy się w następnym poście. Pa pa Oliwia...

  • Share:

You Might Also Like

52 komentarze

  1. Swietne są te okulary! A te koronki przy ogrodniczkach... Cudo! :)
    Tak, w gimnazjum dopiero zacznie się szkoła. Skończyłam wczoraj 1 gimnazjum i muszę powiedzieć, że wcale nie było łatwo. Trzeba naprawdę spiąć się do nauki, bo nauczyciele to nie Ci sami, co w podstawówce. Wymagają o wiele więcej i to, że nie odrobiłeś pracy domowej nie usprawiedliwia Cię wcale... Ale nie martw się! Z pewnoscią sobie poradzisz! ;) Życzę powodzenia w przyszłym roku szkolnym! Obys miała naprawdę wspaniała klasę i nauczycieli! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, i wsparcie :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Świetna stylizacja. :) Zapraszam i Pozdrawiam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja! Ja po wakacjach także idę do gimnazjum i obawiam się, że nie dam rady, mimo tego, że nie ukrywam jestem "paskową" uczennicą, ale może damy radę! Udanych wakacji!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Ja także się boję ale wieże w to, że damy radę :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetna stylizacja:D Ja po wakacjach idę do liceum.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, ślicznie wyglądasz :)
    Muszę sobie kupić ogrodniczki :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Polecam, ogrodniczki są bardzo wygodne
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. no to udanych wakacji! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne ogrodniczki <3
    Już od dawna na takie poluje *_*

    Zapraszam do mnie
    Może zostawisz po sobie jakiś ślad?
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Podejrzewam,że szybko jakieś znajdziesz. Jest teraz kolekcja lato 2016 więc powodzenia

      Usuń
  8. Uwielbiam ogrodniczki ♥
    Cudne zdjęcia!
    Dziękuję za zaobserwowanie mojego bloga, odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Jest mi niezmiernie miło

      Usuń
  9. Ja wakacje mam już od jakiegoś czasu, bo pisałam w tym roku maturę :) A taki basen to i mnie by się przydał ! ;)
    Uroczo wyglądasz w tych ogrodniczkach :*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie!
      Zawsze jest fajnie się schłodzić podczas takich upałów

      Usuń
  10. Ja nie specjalnie cieszę się z wakacji. Śliczne ogrodniczki. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po części, bo tutaj niby szósta klasa za mną ale gimnazjum się zbliża i nie wiem czy dam radę
      Dziękuję

      Usuń
  11. super zestawiona stylizacja;) bardzo podobają mi się ogrodniczki i buty<3
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super,fajne okulary i ogrodniczki pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne masz włoski! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ogrodniczki, proste i wygodne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gimnazjum nie jest wcale takie straszne jak wszyscy mówią. Da się przeżyć. Szkoła średnia to podobno dopiero masakra. Stylizacja bardzo mi się podoba!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za miły komentarz i dodanie odwagi
    Bardzo dziękuję
    Jasne na pewno wpadnę

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  18. Sama mam jeansowe ogrodniczki, z których jestem bardzo zadowolona. Zakupiłam je dwa lata temu w Croppie i jak widać nadal nie wychodzą z mody.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie na blogu pojawił się właśnie post odnośnie pracy w H&M i Zara, zapraszam serdecznie, pozdrawiam! :)
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogrodniczki bardzo mi się spodobały ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogrodniczki=początek wakacji :) Własnie wtedy po raz pierwszy je zakładam:) Bardzo ładna stylizacja.

    Odpowiadam na każda obserwację.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza stylizacja :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Już się obserwujemy

      Usuń
  23. świetne buty, idealny wzór na lato! co do ogrodniczek to tez są cudowne, zawsze chciałam takie miec ale jakos nigdy nie miałam okazji kupic :)
    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie
      Podejrzewam, że są w sprzedaży już dawno w końcu zaczęła się kolekcja
      Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu

      Usuń
  24. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń