wtorek, 31 maja 2016

Ulubieńcy Maja 🌸

       Ulubieńcy Maja 



Cześć witajcie! Myślę, że mnie nie zapomnieliście. Przepraszam was  bardzo bardzo bardzooo za moją nieobecność. To była długa przerwa od pisania, dała mi dużo do zrozumienia. Po prostu bez bloga nie mogłabym normalnie żyć. Odkąd zaczęłam go prowadzić, wplotłam to wszystko do mojego dnia codziennego stało to się moją "pracą" w pewnym sensie. Uwielbiam to i uwielbiam was! Moich czytelników. Dziękuję,  że jesteście. A dzisiejszym postem są długo wyczekiwani ulubieńcy maja! Sądzę, że się wam oni spodobają i przejdźmy do treści dzisiejszego wpisu.
Na pierwszym miejscu jest mój niezbędnik czyli pomadka Carmex. Bardzo dobry produkt, ślicznie pachnie, i jest go dużo w opakowaniu. Polecam go!
Drugą rzeczą jest odżywka do paznokci Eveline Cosmetics 8in1. Jest dobrym produktem, także fajnie pachnie. Słyszałam jednak, że skład tego produktu jest bardzo zły i są po nim jakieś efekty uboczne typu wysypka. Ja używam go miesiąc i nic mi się po nim nie stało więc myślę, że mogę go wam polecić. Jeżeli ktoś miał po tym jakieś wysypki to po prostu musiał być uczulony na rzecz,którą zawiera ten produkt. 
Kolejną kategorią jest jedzenie! Nie była bym sobą gdybym nie napisała co jadłam w przekąskach, a jadłam truskawki! Mniammm... Wy też je lubicie? Ja je kocham! 
Czwartą rzeczą  są tatuaże "Celebryty Tattos" jest już ciepło,zakładamy spodenki/sukienki i możemy zrobić sobie takie piękne metaliczne tatuaże. Są bardzo fajne i polecam!
Następną rzeczą jest biała czapka z nadrukiem Adidas. Wygodna, łatwo się z niej spiera brudny. Myślałam, że skoro jest biała szybko się zabrudzi i nie będę mogła utrzymać ją w czystości a tu proszę! Miło mnie zaskoczyła i szczerze polecić ją mogę! 
Dalej mam wam do pokazania buty,a raczej czarne sandały w stylu boho. Na pewno je jeszcze zobaczycie w jakiejś stylizacji. Są wygodne jeżeli ktoś chciałby wiedzieć to zakupiłam je w sklepie CCC. 
Siódmą i ostatnią rzeczą jest antyperspirant z Dove. Ślicznie pachnie, nie podrażnia skóry i jest wydajny. 
Na dole jak zawsze znajdują się zdjęcia produktów.







 Czekajcie na kolejne wpisy buziaki Oliwia! 

32 komentarze:

  1. Fajni ulubieńcy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hura doczekałam się. Fajni ulubieńcy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajni ulubieńcy! Piękne sandałki *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :)
    bardzo ładna czapka, podoba mi się :D
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanie uzależnia, to prawda :)
    Świetny tekst :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. nareszcie doczekałam się ps.świetny post

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam ten antyperspirant z Dove, używam właśnie tego chyba od 2 lat. Ma przepiękny zapach <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od miesiąca i jest świetny! W ogóle mnie nie podrażnia i do tego pięknie pachnie.
      Dziękuję
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Super ulubieńcy!
    Skąd czapka?
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dostaniesz takie na allegro lub sklepie sportowym jakim kolwiek :)
      Mi także jest miło, pozdrawiam

      Usuń
  9. super ulubieńcy! Uwielbiam balsamy do ust z carmexa.. fajnie piszesz :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam:
    http://noeese.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię firmę Carmex;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku czapki z adidasa sa idealne, tylko jak dla mnie to kolor czarny :)0

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupiłam za 50 a czarna była za 80. Trochę różnicy ale nie chciałam aby grzala mnie w głowę. Lecz tak,ich czapki to cudo :)

      Usuń
  12. Też lubię tą pomadkę z Carmexa :) a co do odżywki Eveline to u mnie się nie sprawdziła :(

    dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy je lubi.
      Tak u niektórych jest to zły produkt

      Usuń
  13. Z pewnością z Twojego zestawienia znalazłabym coś dla siebie! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam truskawki i cieszę się, że w końcu możemy je śmiało kupić w sklepie. Coś czuję, że przez najbliższy miesiąc wszystkie desery będą z nimi związane :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/samotnosc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam!
      Letnie deserki tylko z nimi
      Pozdrawiam

      Usuń