niedziela, 1 maja 2016

Ulubieńcy Kwietnia ♥

Ulubieńcy Kwietnia


Hejka wszystkim! Po moich długi namyśleniach zdecydowałam,że jeżeli mój blog jest lifestylowy to takie posty jak ulubieńcy powinni się u mnie pojawiać. Więc tak rzeczy przedstawione na zdjęciach poniżej są w różnych kategoriach. Myślę, że spodoba wam się mój dzisiejszy post i do dzieła! 
Pierwszą rzeczą jest żel pod prysznic "Le Petit Marseillais"
Ogólnie zakochałam się w ich produktach. Moim ulubionym zapachem jest Mandarynka i Limonka, dlatego też pokazałam ją w poście.


Drugim produktem jest pomadka "BABY LIPS" z serii "DR.RESCUE" Bardzo podoba mi się jej kolor. Nadaje naturalności!



Na kolejnej fotografii ukazuje się produkt do lepszego rozczesywania włosów. Jestem bardzo z niego zadowolona. Pięknie pachnie. Szczerze mogę go wam polecić!



Od razu przepraszam za piękny wygląd moich butów. Dużo przeżyły. Ale są wytrzymałe. Prawie przez cały tamten miesiąc były w użytku codziennym.  No i je także polecam! :)



Nie mogłam się powstrzymać i musiałam dodać to zdjęcie! W kwietniu jadłam w czasie przekąsek tylko ten jogurt! Smak mango bardzo ale to bardzo przypadł mi do gustu. A wasz jaki jest ulubiony smak jogurtu? Koniecznie napiszcie w komentarzu.



Szóstą rzeczą jest perfuma z "AVON'U" Nie korzystam z tej firmy aktualnie, ale kiedyś zamówiłam ją i niezbyt mi się podobała. Jednak teraz jest to cudowna rzecz! Bardzo wydajna. Na wiosne idealny zapaszek. Kocham go! Można powiedzieć, że jest podobny do świeżych róż...



Taak! No i w końcu fryzura! Są to dwa dobierane warkocze, zaczynane od góry. Zapomniałam ich nazwy ale no widzicie to wszystko na fotografii poniżej. Zaplatałam tak włosy gdy było mi gorąco i nie chciałam chodzić w rozpuszczonych. Bardzo ładna moim zdaniem fryzura...




To tyle na dzisiaj. Podobał się taki wpis? Chcecie takich więcej? Konieczne napiszcie w komentarzu! 
Pozdrawiam Oliwia...



30 komentarzy:

  1. Super post. Bardzo fajne rodukty. :-)
    Może współpraca?:
    http://pasjealifasion.blog.pl/
    Jeżeli masz instagrama to Zapraszam:
    https://www.instagram.com/pasjealifasion/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Ok a jaka?
      Ja już chyba obserwuje :)
      Już obczailam

      Usuń
    2. Sama nie wiem jaka współpraca to się ustali.
      Obserwuje. ;)

      Usuń
  2. Super post!
    Też mam białe Converse (niskie), ale są nowiutkie, więc jeszcze nie w pełni wykorzystane jak Twoje ;)
    Obserwuję i chętnie będę wpadać :)
    Zapraszam do siebie ----> (blog o trochę innej tematyce, ale może Ci się spodoba) wcztery-stronyswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Hehe no mam już te butki trochę długo
      Na pewno wejdę
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. O matko jak ja dawno nie jadłam Jogobelli ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo baby lipsy są takie cudowne <3 Uwielbiam je :p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też one są świetne
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Fajni ulubieńcy, moje buty są w podobnym stanie hahah :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Haha
      Pozdrawiam
      Na pewno wejdę do ciebie

      Usuń
  6. Nie spotkałam się jeszcze z tymi produktami ale może warto przetestować :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!
      Nie szkodzie przetestować może przypadnie Ci do gustu.
      Pozdrawiam. Na pewno wejdę

      Usuń
  7. obs/obs? jeśli tak, daj znać u mnie na blogu :)


    http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kosmetyki, żel jest interesujący :)
    Świetny post :)
    Również obserwuje juz od jakiegoś czasu :*
    Pozdrawiam serdecznie :)

    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim ulubionym jogurtem jest malinowy, ale mango (tyle że jako owoc) lubię ;)Bardzo ładna lawenda w tych doniczkach przypominających worki ;)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Jeżeli chodzi o te lawendy to kupiłam je w Kiku
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Świetne rzeczy!

    Zapraszam do mnie!
    Mogłabym też prosić o kilka kliknięć w nowym poście? Oczywiście, jeśli coś Ci się spodoba. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Na pewno wejdę
      Jasne!
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Przymierzam się do zrobienia tej fryzury. :)

    OdpowiedzUsuń