-->

Trip to Kielce | Packing into the departure

By Oliwia Felkel - 17:30

     Zwiedzanie Kielc 

Witam was! Ja już jestem po świetnej wycieczce do Kielc. Zrobiłam masę zdjęć, myślę, że się wam spodobają. Zanim jednak zaczniemy oglądać poniższe fotki troszkę opowiem co robiłam, jak było itd. Jak na samym początku wspominałam iż wycieczka była świetna nie mam nic do dodania. Porostu zdjęcia mówią za siebie. Niestety w paru miejscach nie można było robić zdjęć np. w Jaskini Raj. Dużo zdjęć zrobione są w Parku Miniatur,można powiedzieć, że zwiedziłam cały świat. Byliśmy także na ogromnym stadionie Korona Kielce 👑 Ogólnie rano wyruszyliśmy o 5:30, a w sobotę koniec dobiegł o 22 godzinie. Kielce są pięknym miastem polecam się wam tam wybrać kiedyś. I co nic dodać nic ująć! Pooglądajcie zdjęcia! Parę dodałam z koleżanką. Dziękuję, że się zgodziła! Pozdrawiam Kasia ;) 



































































I jak zdjęcia?
Spodobał się post?
Był dość długi, ale takie chyba są najlepsze 
Papa pozdrawiam wszystkich! 
Dziękuję za każdą obserwacje i komentarz 

  • Share:

You Might Also Like

42 komentarze

  1. Nawet nie wiedziałam, że w Kielcach można odwiedzić Paryż :D Powinnam zatem się tam udać, zawsze to taniej, niż wypad do Francji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tak dokładnie
      Tam jest świetnie
      Po prostu pięknie
      Bilet kosztuje tam 15 zł bardzo mało a można zwiedzić cały świat
      Polecam

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Świetnie,że dobrze się bawiłaś!
    Zuzia For Style - KLIK KONKURS ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Kolejny konkurs, świetnie!! :D

      Usuń
  3. Park Miniatur jest cudowny! Ja byłam już trzy razy ale w Inwałdzie :) świetne zdjęcia :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Może kiedyś i tam się wybiorę

      Usuń
    2. Dziękuję
      Może kiedyś i tam się wybiorę

      Usuń
  4. Super miejsce :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Kielcach, ale po zdjęciach widzę, że jest na prawdę świetnie i warto jechać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest na prawdę cudnie
      I tak zdjecia tego nie oddają
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo jest tam na prawdę fajnie
      Innym razem

      Usuń
  7. świetne zdjęcia, szkoda tylko, że takie małe ;/

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawia mnie dlaczego nie wszystkie miejsca można było fotografować. Bardzo ciekawy post. Zdjęcia bajeczne. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale uważam, że robisz kawał dobrej roboty.
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także to ciekawi
      Po prostu był zakaz a szkoda bo tamte miejsca były naprawdę śliczne
      Dziękuję że ktoś to docenia

      Usuń
  9. Swietne zdjęcia! Niesamowite widoki! Też bym chciała mieć zdjęcie z wieżą Eiffla nie wyjeżdżając z kraju ;)
    Pozdrawiam :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawde świetne zdjęcia- cały świat w jednym miejscu... hoho. A do tego świetne zdjęcia. ;)
    http://pasjealifasion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie myślałaś by dodawać większe zdjęcia? :)
    +Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale obawiam się że jakość mogłaby się popsuć. Dziękuję

      Usuń
  12. Post świetny. Sama być może pojadę jutro do Sandomierza, więc na swoim blogu napiszę coś o tym mieście. A Park Miniatur- świetny, ja byłam kilka lat temu w Inwałdzie, gdzie również jest taki park :) Śliczne zdjęcia <3 Obserwuję
    Pozdrawiam kochana ;**

    https://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest to dobry pomysł
      Dziękuję
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Świetny post. Ja mieszkam niedaleko Kielc :D
    Bardzo podoba mi się blog.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Chciałam Ci powiedzieć, że zostałas nominowana do LBA na moim blogu :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/2016/05/dlaczego-zaozyam-bloga-gdzie-chciaabym.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny park, aż żałuję, że jeszcze nie byłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy tam nie byłam, chyba czas się wybrać. Post super, zdjęcia z resztą też! :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)
    http://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super! Zawsze chciałam być w takim parku miniatur :D
    Genialne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń