piątek, 6 maja 2016

Trip to Kielce

       Trip to Kielce 

Cześć, witajcie! Nadszedł ten dzień! Dzisiaj rozpoczynam pierwszy post związany z wycieczką do Kielc. Pomyślałam, że pokaże troszkę co biorę z sobą tam. Ogólnie post nie będzie jakiś super długi. Na blogu pojawią się też wpisy z jakąś stylizacją tam itd. Nie chcę też wam dużo zdradzać. Po prostu czekajcie! 
A dziś post bardzo wcześnie dodany. Ponieważ robię te zdjęcia i wpis rano nie będą jakiejś super jakość aczkolwiek nie jest tak najgorzej. Ok za dużo się już rozpisałam... 
Na wycieczkę z ubrań biorę:
Cztery t-shirty 
Dwie pary spodni (z czego jedna para spodni jest już na mnie) wychodzi na to, że pakuje tylko jedną. 
Jedną parę spodenek (nie wiem czy będzie na tyle ciepło aby je ubrać, ale lepiej mieć je ze sobą )  
Jedzenie mam w osobnym plecaku aby brać go ze sobą w drogę. 
Post spodobał się? Chociaż troszkę? ;P Zostaw komentarz! Muszę też poinformować was o tym iż posty pojawią się dopiero w niedzielę. Muszę odpocząć i pozbierać jak najlepsze informacje z tej wyprawy. Nie będę miała też ze sobą internetu w telefonie, ponieważ mój operator strasznie dużo zabiera za dane komórkowe i nie opłacało by mi się to. Ale ok ok nie będę was już tym zanudzac. Pa trzymajcie się i myślę że posty będą fajne. Oceńcie też mojego bloga od 1-10 Paa misie! :D











18 komentarzy:

  1. fajny post :) Udanego pobytu :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Heh może na mały wygląda ale jest bardzo pojemny. Z resztą jechałam tylko z piątku na sobotę. Plecak i taki bagaż wystarczył mi ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Mam nadzieje ze spodobają Ci się moje Kielce :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już jestem po. Bardzo pięknie tam w Kielcach, mieszkasz w ślicznym mieście. Pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Z primarka jeżeli ktoś chciałby wiedzieć :)

      Usuń
  5. fajne ubranka !
    zapraszam do mnie może wspólna wymiana?> http://emptyy-promises.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/Empty-promises-blog-1122866627746848/?notif_t=fbpage_fan_invite

    OdpowiedzUsuń
  6. super ;) nie boisz się jednak, że banan się zepsuje podczas podróży? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zjadłam go od razu w autobusie. Jakąś godzinę po wejściu do niego :)

      Usuń