-->

White cap and skirt ♥

By Oliwia Felkel - 12:48

             White cap and skirt


Hej wszystkim! Już parę dni minęło od 1 maja zaczyna się robić coraz cieplej i można już chodzić w spódniczkach. Ja mam dla was taką też stylizacje, połączenie klasyki ze sportem. Dlaczego że sportem? Dołożyłam do outfitu czapkę z daszkiem oraz lekkie tenisówki. Zanim zaczniemy jednak omawiać ten dzisiejszy look, chcę was poinformować o nowych postach jakimi będą vlogi z Kielc. Nie mogę się doczekać bo do tego pobytu w tym mieście zostało 3 dni. Teraz gdy o postach was poinformowałam możemy wrócić do stylizacji.
Czapka: Adidas 
Bluzka: Sinsay 
Spódniczka: Allegro 
Tenisówki: H&M







I jak stylizacja? Podoba się wam? 
Pozdrawiam Oliwia...

  • Share:

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja, wszystko ładnie dobrane. :) Czapka dodaje sportowego stylu. Super!

    http://pasjealifasion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka jest super! Miłego dnia♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacją, świetna czapka ;)
    http://frenzyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapki baseballowe są teraz tak rozsławione, a ja nie wiem nad czym ten zachwyt ;/
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to zwykła czapka z nadrukiem firmy. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ładna czapka, też mam zamiar taką kupić :)
    Bardzo ładna stylizacja :)
    I ciekawy wygląd bloga :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, polecam! Bardzo ładna i wygodna.
      Dziękuję bardzo.
      Staram się ale to jeszcze nie to do czego dążę :)
      Pozdrawiam, na pewno wejdę

      Usuń
  6. cudoo super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka podoba mi się :) Życzę powodzenia z vlogami!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję,że się spodobają :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Wszystko mi się spodobało. Stylizacja na wielki plus :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie stworzona stylizacja! Bluzeczka bardzo mi się spodobała ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, za miły komentarz :)

      Usuń
  10. Wszystko mi się podoba, ale buty bym zamieniła na jakieś inne. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń