sobota, 23 kwietnia 2016

Zmiany na blogu ♥

        Zmiany na blogu



Witajcie 
Dzisiaj przychodzę do was z krótkim postem o zmianach na blogu, oczywiście dobrych. Pomyślałam, że napiszę wam kiedy i jakie posty będą się u mnie pojawiać. Więc co 3 dni będą outfity,  3 razy w miesiącu pojawiać się będą lookbook'i, a co 5 dni będę pisać dla was diy, będę też pisać co u mnie, moje rozkminienia itd. Mam nadzieję, że moja pomysłowość nie będzie mnie ograniczać. Sądzę, że spodoba się to wam. I co do zobaczenia jutro w poście o DIY Paa! Oliwia...  





14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, jakim aparatem zrobione?

    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Heh a tutaj zaskoczę, nie dorobiłam się jeszcze na aparat taki pożądniejszy. Zdjęcia są wykonywane telefonem Sony Xperia E4g
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Już nie mogę doczekać się DIY!
    zuziaforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! :)
    Świetnie, że napiszesz DIY uwielbiam czytać posty tego typu.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :)
    Poklikasz w linki na dole ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami jakieś zmiany się przydają! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziękuję
      Na pewno wejdę
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Super zdjęcia. ☺Sama wiem,że niektóre zmiany są konieczne i przydatne. Obserwuje. Licze na wspólną wymiane komentarzy.;)
    Oczywiście Zapraszam:

    http://pasjealifasion.blog.pl/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń