-->

Wiosna! ♥

By Oliwia Felkel - 14:30

                  Wiosna! 

Witajcie! Nie wiem dlaczego dopiero teraz piszę ten wiosenny post no ale dobrze w sumie lepiej później niż wcale nie? Zawitała do nas piękna wiosna, za oknem ślicznie świeci słoneczko, ptaszki ćwierkają a drzewa wraz z wiatrem tańczą walca. Poszłam na ciepły spacerek do lasu. Czasami jest dobrze tak odłączyć się od świata i oddać się całkowicie naturze, szczególnie kiedy jest taki cudowny dzień. Kiedy tak spacerowałam zrobiłam parę przepięknych zdjęć roślinom w pobliżu oraz parę sobie. Kocham fotografię na pewno to wiecie bo wspominałam już o tym wielokrotnie (ale jeżeli nie, bo jesteście tutaj nowi to już wiecie) Miłego oglądania zdjęć z dzisiaj. 











Trzymajcie się! Papa Oliwia...


  • Share:

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia! :D
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kiedy kolejny post u Ciebie? :D <3

      Usuń
  2. piękne zdjęcia, widać
    że naprawdę kochasz fotografię :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Taak kocham fotografię...
      Oczywiście juz patrzę :)
      Obserwuje <3

      Usuń
  3. Cieszę się, że już jest wiosna;) Bardzo ładne zdjęcia:)
    Obserwuję:D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak jest pięknie i tak cieplutko.
      Dzięki za obserwacje :)
      Pozdrawiam :D Oliwia

      Usuń
  4. Naprawdę dobre zdjęcia :) Zwłaszcza te cztery ostatnie ;)
    Obserwuję <3
    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się aby zdjęcia wyszły ładnie :)
      Dzięki za obs. bloga
      Ja również obserwuje :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia:)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz bardzo ładne zdjęcia!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna jest cudowna! Sama z miłą chęcią spędziłabym tydzień na łące.. Zaczęłam coraz częściej chodzić na spacery z chłopakiem, a nawet z psami- za czym nie przepadam.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, pierwsze najlepsze :)

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zerknę na Twojego bloga i napewno zaobserwóje

      Usuń
  9. FAjny wiosenny pościk! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia *.* Przedostatnie mnie zachwyciło ^^
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, każdy miły komentarz to dla mnie ogromna motywacja :D

      Usuń