-->

Wiosenny LookBook ♥

By Oliwia Felkel - 15:51

              Wiosenny LOOKBOOK


Hello! Na początku postu chciałabym przeprosić za nieobecność, miałam trochę na głowie. Ale dzisiaj już jestem i mam dla was pierwszy lookbook! Chcę także poinformować was o... tym, że wybieram się na wycieczkę (klasowo) do Kielc. Na pewno dam od 3-5 postów na bloga z takim jakby vlogiem i przygotowywaniami do podróży. Może dam zdjęcia z moimi przyjaciółkami. No okej okej przejdźmy do wpisu! :D
Pierwszym lookiem jest pasiasty T-shirt, jeansy oraz trampki na małej koturnie. 
T-shirt-Reserved 
Spodnie-Pull&Bear 
Trampki-Deichmann

















Kolejną stylizacją jest szara bokserka, czerwona katana i granatowe spodnie oraz białe trampki.
Katana-H&M 
Bokserka-H&M 
Spodnie-H&M 
Trampki-Converse 


















I ostatnią stylizacją jest szary T-shirt z nadrukiem, jasne jeansy oraz białe adidasy.
T-shirt-Primark 
Spodnie-Primark 
Adidasy-Obuwie.pl









Więc to by było na tyle. Jaka wam się spodobała najbardziej stylizacja? Widzimy się w następnym wpisie. Buziaki! Oliwia 

  • Share:

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Świetne stylizacje!
    Najbardziej spodobała mi się stylizacja 1.:)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Pewnie już wchodzę :D

      Usuń
  2. Częściej posty poprosimy :) pozdrawiam :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, miałam dużo na głowie i taka też zawieszka! Ale już jestem :)pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetne stylizacje :) Mi najbardziej podobała się 3 :)

    Zapraszam do mnie :) Mam nadzieję, że zostawisz po sobie jakiś ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi sie w tej kurtce czerwonej/różowej ;p
    obserwuje:)

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że w tak młodym wieku łapiesz się już za pasję i chcesz stworzyć cos niewiarygodnie dobrego. Stylizacje są bardzo ładne, a blog estetyczny.
    Tak trzymaj!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły i dający wielkiej energii komentarz do dalszego pisania
      Już wchodzę do ciebie
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo ładnie!

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne outfity! Życzę udanej wycieczki klasowej! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stylizacje! Pierwsza spodobała mi się najbardziej, śliczna bluzka ^^ Pozdrawiam :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygladasz we wszystkich stylizacjach ;) najbardziej podoba mi sie druga :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj, na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Na pewno wejdę skomentuje i zaobserwuje
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Bardzo fajne stylizacje :) Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe stylizacje.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne stylizacje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie bluzeczka w paski :)
    Bardzo ładne słoneczne zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje, bardzo podoba mi sie katanka!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń