niedziela, 17 kwietnia 2016

Wiosenne DIY

       Wiosenna świeczka 

Witajcie!  Długo myślałam nad jakimś wiosennym DIY i pomyślałam, że co tydzień będą się pojawiać one po jednym. Dzisiejszym moim wymysłem było stworzenie "Wiosennej świeczki" myślę, że postem was zaciekawie i zapraszam do czytania :D
Potrzebne będą:
  • Świeczka 
  • Kwiaty 
  • Zszywacz 
  • Nożyczki 
  • Taśma bezbarwna 
  • Tasiemka ozdobna 
To tyle. Więc najpierw taśma bezbarwną przytwierdzamy kwiaty do świeczki, następnie obklejamy ją tak całą i na sam koniec dajemy tasiemkę a zszywaczem zszywamy koniuszek, ja akurat wybrałam taśme koronkową. Pomysł był prosty ale nadaje wiosennego charakteru naszemu wnętrzu. Na dole znajdują się jak zawsze zdjęcia :)






Pozdrawiam! Do zobaczenia w następnym poście! Oliwia...

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajne DIY! Ja sama myślę nad zrobieniem jakiegoś wiosennego DIY na swoim blogu!
    Obserwuję już dawno zuziaforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, DIY jest trudno wymyślić wiem to. Ja już na szczęście mam wymyślone co będę robić. Myślę że się spodoba.
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Świetny pomysł! :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne DIY!:)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne diy!
    Dopiero odkryłam twojego bloga noi bardzo mi się podoba. ☺Zapraszam do siebie:
    http://pasjealifasion.blog.pl/
    Mam nadzieję, że będziemy wymieniać się komentarzami na blogach. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się gdy moim czytelnikom podobają się posty i cały blog. Na pewno, już wchodzę. Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Bardzo ładny efekt końcowy i bardzo wiosenny :)
    Szkoda, że zdjęcia są takie małe, na większych na pewno efekt byłby jeszcze lepszy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Popracuję nad tym, słuszna uwaga.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Śliczna ta twoja świeczka ale ja to nie mam nerwów do takich rzeczy nawet linia od linijki wychodzi mi krzywo hahah :D jestem mistrzem ^^
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Ja też ale staram się nad tym panować, własnoręczne rzeczy dają satysfakcję :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ciekawy pomysł:)

    pozdrawiam:) reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł i wykonanie !
    zapraszam w wolnej chwili http://swinkakloska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super diy, wygląda to pięknie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo
    Pewnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe DIY :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł, sama chętnie wypróbuję!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/04/pozornie-atwe-jednak-nie-zrozumiae.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      Na pewno wejdę ;)
      Pozdrawiam :D

      Usuń