poniedziałek, 28 marca 2016

Pierwszy Post Na Blogu ♥

Pierwszy Post!

 
Cześć!
Nazywam się Oliwia. Mam 13lat. Uwielbiam robić zdjęcia. Po prostu kocham fotografię,  poza tym mam też inne hobby takie jak taniec. Na blogu będą pojawiać się wpisy takie jak:
-DIY
-OUTFITY
-PRZEPISY
Czasami napiszę co u mnie słychać i co przydarzyło mi się tego dnia. Myślę ,że zaciekawię Was moim blogowaniem. Co prawda to dopiero moje początki ale mam nadzieję ,że z dnia na dzień czytelników będzie przybywać. Nie sądzę oczywiście ,że już jutro czy parę dni po tym poście będzie Was 100 nie po prostu chciałabym aby kogoś zainspirować i zaciekawić postami które będą tutaj się pojawiać. Dzisiaj zrobiłam parę zdjęć aby jakoś ożywić pierwszy post. Na zdjęciach widzimy mnie ubraną w:
Kurtę z Levis'a
Spodnie z PULL&BEAR
Buty z Deichmann'a
A dodatki to okulary ze sklepu RESERVED i apaszkę z Allegro
Można powiedzieć ,że dołączyłam do dzisiejszego wpisu mini OOFT. No i co to tyle :)
Życzę Wam Miłego Wieczora! Pa Trzymajcie się Oliwia...
 



 

 



2 komentarze: